Η Porsche χαρακτηρίζει ως διαφημιστικό τρικ τα infotainment με gestures

Σχετικά άρθρα

bmw_magazine_7er_special_geste_1503_a0198076_2_0

Όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες παρουσιάζουν συστήματα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που υποστηρίζουν gestures (χειρονομίες), τα οποία το αγοραστικό κοινό τους γυρίζει την πλάτη, όπως έδειξε και μια πρόσφατη έρευνα. Την άποψη των καταναλωτών συμμερίζεται και ο Lutz Krauss, ο υπεύθυνος των συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Porsche ο οποίος χαρακτήρισε τις gestures λειτουργίες που υπάρχουν σήμερα ως “τέχνασμα” και “διαφημιστικό τρικ”.

Ο Krauss δήλωσε πως τα τωρινά συστήματα που υποστηρίζουν gestures λόγω της τεχνολογίας που υπάρχει δεν παρέχουν την κατάλληλη εμπειρία χρήσης στον χρήστη, αλλά παραδέχεται ότι στο μέλλον, όταν οι αλγόριθμοι και η τεχνολογία εξελιχθούν, τότε θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στην αγορά εξυπνότερα συστήματα, τα οποία θα ήταν πραγματικά χρήσιμα στον οδηγό.

Η νέα γενιά της BMW Σειράς 7 διαθέτει σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας που υποστηρίζει gestures, με την Porsche να προσφέρει ήδη στα μοντέλα της την τέταρτη γενιά του PCM (Porsche Communication Management) το οποίο διαθέτει αισθητήρες που ανιχνεύουν τα δάχτυλα του χρήστη όταν αυτά είναι κοντά στην οθόνη, ώστε να εμφανίζονται περισσότερες επιλογές για ταχύτερη πρόσβαση.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Rezvani Retro RR1. Μια 911 με “σύγχρονη-ρετρό” εμφάνιση

Η νέα δημιουργία της Rezvani είναι το Retro RR1. Πρόκειται για μια 911 (992) που διαθέτει νέο αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, με ρετρό σχεδίαση...

Η Nissan παρουσιάζει την πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης

Η Nissan παρουσίασε σήμερα την -υπό κατασκευή- πιλοτική γραμμή παραγωγής μπαταριών στερεάς κατάστασης στο εργοστάσιό της στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας. Η πιλοτική γραμμή στοχεύει...