Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Test Drive: Πρώτη δοκιμή του νέου Opel Astra

Test Drive: Πρώτη δοκιμή του νέου Opel Astra

28
Test Drive: Πρώτη δοκιμή του νέου Opel Astra

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Opel Astra

Πραγματοποιήθηκε χθες το απόγευμα η πανελλήνια παρουσίαση της πέμπτης γενιάς του Opel Astra, με την συνέντευξη τύπου να γίνεται στον εντυπωσιακό πλανητάριο του Ιδρύματος Ευγενίδου. Μετά την προϊοντική παρουσίαση είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μια πολύ μικρή γεύση οδήγησης του μοντέλου, για περίπου 30 χλμ., έτσι ώστε να διαπιστώσουμε τις δραματικές αλλαγές που υπάρχουν στη νέα γενιά του δημοφιλέστατου μοντέλου, καθώς και τα νέα LED φωτιστικά σώματα με το προσαρμοζόμενο σύστημα φωτισμού matrix light IntelliLux.

H Opel έχει μακρά παράδοση στο C-segment, με την εκπροσώπηση της να ξεκινάει με το Kadett το 1936, και η πρώτη γενιά του Astra να παρουσιάζεται το 1991. Μέχρι σήμερα, έχουν κατασκευαστεί 24 εκατομμύρια των δύο συγκεκριμένων μοντέλων, με το Astra K να είναι ίσως το τελευταίο χαρτί της γερμανικής εταιρίας, που θα της επιτρέψει να επιστρέψει στην κερδοφορία το 2016 και να αυξήσει το περιθώριο κέρδους της στο 5% μέχρι το 2022.

Μετά το νέο Corsa και Karl, το ολοκαίνουριο Astra έρχεται να συμπληρώσει την ανανέωση της γκάμας της Opel και λαμβάνοντας υπόψη τις παρατηρήσεις των πελατών αλλά και του ειδικού τύπου, η γερμανική εταιρία υπόσχεται ότι είναι έτοιμη να προσθέσει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του bestseller της.

Στα συν

  • Εμφάνιση
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Χώροι για τους επιβάτες
  • Εξοπλισμός
  • Ροπή/δύναμη κινητήρα
  • Οδική συμπεριφορά/Ποιότητα κύλισης

Στα μείον

  • Τιμή
  • Αίσθηση λεβιέ

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Opel Astra

H Opel πραγματοποίησε στην έκθεση της Φρανκφούρτης, τον περασμένο Σεπτέμβριο, το επίσημο ευρωπαϊκό ντεμπούτου του νέου Astra, με αυτό να έχει ήδη πάνω 40.000 παραγγελίες. Σχεδιαστικά, το νέο γερμανικό hatchback έχει αφήσει στο παρελθόν τις καμπύλες επιφάνειες και διαθέτει πλέον αρκετές ακμές, χωρίς έντονα στοιχεία και μυώδες στυλ. Έχει επιρροές από το Monza Concept, και παραμένει συντηρητικό, με την Opel να αναφέρει ότι ακολουθεί την εξέλιξη της σχεδιαστικής φιλοσοφίας “η γλυπτική τέχνη συναντά τη γερμανική ακρίβεια”.

Opel Astra

Έχει μια πιο αθλητική εμφάνιση, με το εμπρός μέρος να έχει στοιχεία από τη νέα εταιρική ταυτότητα, που πρωτοείδαμε στο Corsa και στο Karl, με το σήμα της Opel να βρίσκεται στο κέντρο της χρωμιωμένης μπάρας της μάσκας και η χαρακτηριστική “λεπίδα” που ανεβαίνει προς τα πίσω να κάνει το νέο Astra άμεσα αναγνωρίσιμο. Προέκταση της μάσκας είναι οι εμπρός προβολείς, δημιουργώντας ένα ενιαίο οπτικό αποτέλεσμα. Τα φωτιστικά σώματα με τα μαύρα γραφικά εξοπλίζονται προαιρετικά και με LED Matrix τεχνολογία.

Opel Astra

Προχωρώντας στο προφίλ, η οροφή ακολουθεί μια κεκλιμένη πορεία, και καταλήγει ίσως στο σημαντικότερο σχεδιαστικό στοιχείο του αυτοκινήτου, την πίσω κολόνα. Το αρκετά πρωτότυπου σχεδιασμού σημείο, δημιουργεί την εντύπωση μιας αιωρούμενης οροφής, με το πλαστικό ένθεμα να “σβήνει” οπτικά τη κολόνα. Οι καθρέφτες έχουν τοποθετηθεί πάνω στην πόρτα αλλά δεν ενσωματώνουν τα φλας, καθώς αυτά βρίσκονται πάνω στα εμπρός φτερά. Το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από τα νέα γωνιώδη LED φωτιστικά σώματα, με την εναλλαγή φωτός/σκιάς να τονίζεται από το οριζόντιο εγκάρσιο στοιχείο της πίσω πόρτας και πάνω από το λογότυπο της μάρκας που συνδέει τα πίσω φώτα.

Opel Astra

Το Astra δεν δείχνει μόνο μικρότερο, αλλά είναι, με τις διαστάσεις του το αποδεικνύουν. Έτσι, το συνολικό μήκος φτάνει τα 4.370 χλστ., το πλάτος του τα 1.809 χλστ. και το ύψος του τα 1.485 χλστ. Συγκρίνοντας τες με την προηγούμενη γενιά (4.419×1.814×1.510 χλστ.), το νέο αυτοκίνητο είναι σχεδόν 5 εκατοστά μικρότερο, 5 χλστ. στενότερο και 2,5 εκατοστά πιο χαμηλό. Αντίστοιχα, έχει μειωθεί κατά 3 εκατοστά και το μήκος του μεταξονίου, που από τα 2.695 χλστ., πλέον αγγίζει τα 2.662 χλστ. Με αυτό το πιο συμπαγές αμάξωμα, αλλά και την δουλειά των μηχανιών της εταιρίας στην αεροδυναμική, που πήραν την απόφαση να “αφήσουν την οροφή να σβήσει όμορφα”, και του μοναδικού C-pillar, που έχει ειδικά σχεδιασμένες άκρες που βοηθούν στον διαχωρισμό της ροής και την μείωση της αντίστασης, το Astra έχει εντυπωσιακό συντελεστή οπισθέλκουσας Cd 0,285. Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι οι ειδικοί της Opel αποφάσισαν να μην τοποθετήσουν μεγάλα panels στο πάτωμα του αυτοκινήτου αλλά προτίμησαν μερικές “αεροδυναμικά βελτιστοποιημένες δομές” που εκτός από τα οφέλη στην αεροδυναμική, μειώνουν το βάρος αλλά και το κόστος παραγωγής.

Opel Astra

Το Astra για πρώτη φορά θα κατασκευάζεται εκτός Γερμανίας, με την Opel να το συναρμολογεί σε Πολωνία και Αγγλία. Βασίζεται στην εντελώς νέα πλατφόρμα D2XX, όπου ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού και σώματος, το αυτοκίνητο είναι από 120 μέχρι 200 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχό του. Η νέα αρχιτεκτονική του παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση βάρους, καθώς κάθε εξάρτημα μελετήθηκε διεξοδικά με γνώμονα τις συμπαγείς διαστάσεις και τα ελαφριά υλικά. Μόνο το βάρος του κελύφους του αμαξώματος μειώθηκε κατά 20%, από 357 σε 280 κιλά. Πρόσθετα μέτρα σχετικά με το πλαίσιο, απέδωσαν έξτρα μειώσεις βάρους 50 κιλών, και μεταξύ αυτών είναι το ελαφρύ ατσάλι υψηλής και υπερυψηλής αντοχής, τα συμπαγή υποπλαίσια και η μείωση του βάρους στον εμπρός και πίσω άξονα.

Opel Astra

Από πλευράς ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, ο ευρωπαϊκός οργανισμός EuroNCAP δεν έχει πραγματοποιήσει ακόμα δοκιμές, αν και οι ιθύνοντες της εταιρίας αναμένουν να πιάσει ιδιαίτερα υψηλή βαθμολογία.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρες” ]

Opel Astra

Το Opel Astra στην ελληνική αγορά, τουλάχιστον αρχικά, θα προσφέρεται με δύο κινητήρες, έναν βενζίνης και έναν πετρελαίου. Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές του Euro 6, διαθέτουν σύστημα start/stop (εκτός της αυτόματης), με το ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι 8 λίτρα μικρότερο σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά και έχει χωρητικότητα 48 λίτρων.

Ο πρώτος είναι ο νέος ECOTEC τρικύλινδρος 1.000άρης turbo, απόδοσης 105 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή της τάξης των 170 Nm από τις 1.800 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ.. Αποτελεί απορίας άξιο γιατί δεν αποδίδει 115 άλογα, όπως είχε αυτός στο Corsa που δοκιμάσαμε. Είναι ο μοναδικός στην κατηγορία που εξοπλίζεται με αντικραδασμικό άξονα εξισορρόπησης, με το βάρος του αμαξώματος με τον συγκεκριμένο κινητήρα να φτάνει τα 1.273 κιλά. Συνδυάζεται με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, με τη μέση κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο να φτάνει τα 4,3 – 4,4 λίτρα/100 χλμ. (ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού και διαστάσεις ζαντών) και οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 99 – 102 γρ./χλμ. Τέλος, για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 11,2 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ/ώρα.

Opel Astra K specs - carsautoreview.com

Από την άλλη, ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο CDTI μεταφέρεται αυτούσιος από την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, όπου τον είχαμε δοκιμάσει, με τις δύο επιλογές ιπποδύναμης να προσφέρονται επίσης και να αποδίδουν 110 και 136 άλογα, με 300 και 320 Nm ροπή αντίστοιχα. Έχει χωρητικότητα 1.598 κ.εκ., είναι πλήρως αλουμινένιος, το turbo είναι μεταβλητής γεωμετρίας και διαθέτει πίεση υπερπλήρωσης στα 1,7 bar. Φέρει ειδικά συστήματα επεξεργασίας των καυσαερίων, καθώς και τεχνολογία “BlueInjection” SCR (selective catalytic reduction).

Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, με το βάρος του αμαξώματος με τον συγκεκριμένο κινητήρα να φτάνει τα 1.360 κιλά όταν αποδίδει 110 ίππους και τα 1.364 κιλά με τον 136 ίππων, και με μια μικρή σύγκριση η μείωση του βάρους στην προκειμένη περίπτωση φτάνει τα σχεδόν 130 κιλά, ή σχεδόν δύο άτομα. Η ισχυρότερη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα είναι και η μοναδική που εξοπλίζεται και με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με το βάρος να αυξάνεται στα 1.379 κιλά.

Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο φτάνει τα 3,4 – 3,5 λίτρα/100 χλμ. (ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού και διαστάσεις ζαντών) για τον 110 ίππων, 3,7 – 3,9 για τον 136 ίππων, ενώ με το αυτόματο κιβώτιο ανακοινώνεται στα 4,3 – 4,5 λίτρα/100 χλμ. Αντίστοιχα, οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 90 – 93 γρ./χλμ., 99 – 103 γρ./χλμ. και 115 – 119 γρ./χλμ.. Τέλος, από πλευράς επιδόσεων, τα 0-100 χλμ/ώρα γίνονται σε 11, 9.6 και 9.7 δευτ. αντίστοιχα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 195 και 205 χλμ/ώρα.

Στην υπόλοιπη Ευρώπη, το Astra θα εφοδιάζεται και με τον νέο 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo, ένας τετρακύλινδρος από την ίδια οικογένεια με τον μικρότερο αλλά ισχυρό, χιλιάρη τρικύλινδρο. Ο αλουμινένιος κινητήρας αποδίδει 125 και 150 άλογα, με ροπή 245 Nm. Ακόμα, υπάρχει και ο 1.600άρης  ECOTEC Direct Injection Turbo απόδοσης 200 ίππων και 280 Nm ροπή.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Opel Astra

Εκεί που πραγματικά ήθελε επιτακτική αλλαγή, καθώς είχε δεχτεί δριμεία κριτική, ήταν ο σχεδιασμός της κονσόλας του αυτοκινήτου. Νέο είναι το τριάκτινο τιμόνι, το οποίο έχει διαφορετικού σχεδιασμού χειριστήρια ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, και από τη σύντομη επαφή μου με το αυτοκίνητο, φάνηκε να έχει γίνει χρήση υψηλής ποιότητας πλαστικών.

Όλο το πάνω μέρος του ταμπλό και των θυρών διαθέτουν μαλακής υφής πλαστικό, ενώ στο κάτω μέρος του ταμπλό, στην κεντρική κονσόλα αλλά και στις πίσω πόρτες υπάρχει σκληρό συμπαγές υλικό. Οι piano black επενδύσεις μεταφέρουν την ιδιαίτερη και υψηλή αισθητική του εξωτερικού στο εσωτερικό, με τους όποιους διακόπτες να έχουν μινιμαλιστικό σχεδιασμό, έχοντας αντικαταστήσει τους αμέτρητους διακόπτες και τα κουμπιά της προηγούμενης γενιάς.

Opel Astra

Κύριο χαρακτηριστικό της κεντρικής κονσόλας είναι οι καθαρές φόρμες και η οπτική σαφήνεια, με την έγχρωμη οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα να προσφέρεται σε δύο διαστάσεις. Έτσι, το νέο IntelliLink σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας στη βασική έκδοση διαθέτει οθόνη αφής διαμέτρου 7 ιντσών και η μεγαλύτερη αυξάνεται κατά μια ίντσα. Αυτή έχει αρκετά καλή ανάλυση, είναι ιδιαίτερα εύχρηστη και ευανάγνωστη, με την ποιότητα των γραφικών να είναι όμοια με αυτή του Focus και του 308. Ακόμα, η νέα γενιά του Astra είναι το πρώτο νέο μοντέλο της Opel που θα διατίθεται με την υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας Opel OnStar και τα Apple CarPlay και Android Auto.

Στην ελληνική αγορά θα το έχουμε από τις αρχές του επόμενου χρόνου, με το Opel OnStar να είναι η αντίστοιχη πρόταση της Opel με το ConnectedDrive της BMW. Αυτό σου προσφέρει μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών ασφάλειας και άνεσης. Έτσι, εάν κάποιος αερόσακος ενεργοποιηθεί, η Opel OnStar λαμβάνει αυτόματη προειδοποίηση. Στη συνέχεια ένας σύμβουλος επικοινωνεί με το όχημα για να διαπιστωθεί εάν χρειάζεται βοήθεια. Εάν δεν υπάρξει απάντηση, μία ομάδα έκτακτης ανάγκης αποστέλλεται άμεσα στον τόπου που βρίσκεται το όχημα. Αυτό είναι ένα μόνο ενδεικτικό πλεονέκτημα της νέας υπηρεσίας προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας. Οδηγοί και επιβάτες μπορούν να έχουν πρόσβαση στην OnStar 24/7, 365 ημέρες το χρόνο. Επιπλέον, η OnStar θα μετατρέψει το νέο Astra σε ένα 4G LTE mobile Wi-Fi hotspot, καθώς μέχρι επτά συσκευές, από smartphones μέχρι ταμπλέτες, θα μπορούν να συνδέονται ταυτόχρονα.

Opel Astra

Από θέμα χώρων τώρα, παρά τις μειωμένες εξωτερικές διαστάσεις του, ο χώρος των επιβατών έχει μεγαλώσει κατά 35 χιλιοστά. Αυτό έρχεται ενάντια σε αυτό που προείπα, ότι δηλαδή το μεταξόνιο έχει μειωθεί κατά δύο εκατοστά, αλλά η ευρυχωρία εσωτερικού έχει αυξηθεί και πλέον ενθουσιάζει. Σε συνδυασμό με τα νέας σχεδίασης καθίσματα, οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα πόδια, και με το κάθισμα ρυθμισμένο για το ύψος μου (1.92 εκατ.), μπορούσε πολύ εύκολα να καθίσει ένας ενήλικας φυσιολογικού αναστήματος. Επιπλέον, αυξήθηκε η απόσταση μεταξύ εμπρός και πίσω καθισμάτων, κάτι που βελτιώνει την άνεση στο ταξίδι και την αίσθηση χώρου. Δεν πλησιάζει τους χώρους του Civic, αλλά είναι εξαιρετικά ευρύχωρο. Υπάρχουν αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα, ενώ ο χώρος αποσκευών με όγκο 370 λίτρων είναι λίγο κάτω από το μέσο όρο της κατηγορίας και βρήκα ότι το δάπεδο ήταν ρηχό, ενώ κάτω από αυτό υπάρχει ρεζέρβα ανάγκης. Όταν αναδιπλωθούν τα καθίσματα, αυτός αυξάνεται και φτάνει τα 1.210 λίτρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Opel Astra

Για το νέο Astra, υπάρχουν τρία επίπεδα εξοπλισμού: Business, Excellence και Dynamic, και με το όφελος της απόσυρσης ξεκινά από τις 18.040 ευρώ με τον 1.000αρη κινητήρα, ενώ με τον 1.6 CDTI των 110 ίππων ξεκινά από τις 18.720,79 ευρώ.

Η Opel, όμως, το εξοπλίζει με το πακέτο τεχνολογιών OpelEye, που περιλαμβάνει το σύστημα αναγνώρισης οδικής Σήμανσης, το σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας με προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας οχήματος, την ένδειξη απόστασης προπορευόμενου οχήματος, το σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης με φρενάρισμα επικείμενης σύγκρουσης, ενώ υπάρχει και το cruise control με περιοριστή ταχύτητας. Τέλος, με το advanced park assist παρκάρει αυτόματα το αυτοκίνητο με το πάτημα ενός διακόπτη, ενώ υπάρχει και η προειδοποίηση πλαϊνού τυφλού σημείου.

Περισσότερο αναλυτικά τις τιμές, τον εξοπλισμό, τα διαθέσιμα χρώματα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου Astra μπορείς να τα βρεις εδώ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Opel Astra

Όπως είπα και στην εισαγωγή, οδήγησα το αυτοκίνητο για πολύ μικρή απόσταση για να βγουν ασφαλή συμπεράσματα, αλλά ήταν αρκετά τουλάχιστον για να φανούν τα οφέλη της μείωσης του βάρους.

Τεχνικά μιλώντας, το Astra είναι από τα ελάχιστα της κατηγορίας που δεν προσφέρει ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα. Έτσι, μπροστά υπάρχουν γόνατα MacPherson και αντιστρεπτική ράβδος, ενώ πίσω ημιάκαπτος άξονας, με ενσωματωμένη αντιστρεπτική ράβδο. Κατά την οδήγηση από το πλανητάριο μέχρι την Βουλιαγμένη το αυτοκίνητο δεν έδειξε σημάδια πλεύσης, αν και δεν είχα το χρόνο να το πιέσω σε υψηλές ταχύτητες. Η συμπεριφορά του αμαξώματος στην καλή άσφαλτο της παραλιακής λεωφόρου από το πλανητάριο μέχρι την Βουλιαγμένη έδειξε ότι οι αναρτήσεις έχουν πιο εύκολο έργο στον έλεγχο του αμαξώματος, απορροφώντας τις ανωμαλίες ικανοποιητικότατα, τόσο ηχητικά όσο και κραδασμικά.

Opel Astra

Το ηλεκτρικό τιμόνι είναι ιδιαίτερα ακριβές στη μεταφορά των εντολών, αν και η αίσθηση του είναι περισσότερο τεχνητή απ’όσο νομίζω ότι θα ήταν ιδανικά. Η κρεμαργιέρα πάντως θα μπορούσε να ήταν πιο κοντά, ενώ και ο κύκλος στροφής είναι ελάχιστα πάνω από το μέσο όρο φτάνοντας τα 11.05 μέτρα. Επίσης, ο λεβιές των ταχυτήτων έχει αισθητά πιο κοντές διαδρομές, με αρκετά χαλαρό αλλά σαφές κούμπωμα.

Opel Astra

Η θέση οδήγησης είναι σωστή, παρέχοντας πολύ καλή περιμετρική ορατότητα. Το κάθισμα εργονομικό, με επαρκή πλευρική στήριξη και διατίθενται προαιρετικά με πρόσθετα χαρακτηριστικά άνεσης. Έτσι, προσφέρουν ρύθμιση προς 18 κατευθύνσεις για τον οδηγό, ενώ περιλαμβάνουν λειτουργία μασάζ, εξαερισμό, και ρύθμιση πλάτους καθίσματος, ενώ προαιρετικά και οι πίσω επιβάτες μπορούν επίσης να απολαμβάνουν μεγαλύτερη άνεση χάρη στα δύο θερμαινόμενα εξωτερικά καθίσματα.

Opel Astra

Ο κινητήρας πλέον δείχνει ότι έχει την απαιτούμενη δύναμη, καθώς με τρία άτομα μέσα στο Astra δεν έδειξε ποτέ σημάδια κόπωσης. Εκμεταλλεύεται το πολύ γεμάτο εύρος στροφών, καθώς θα νιώσεις ότι κάτι έχει να δώσει και μετά τις 3.800 σ.α.λ. Αυτό μεταφράζεται σε πολύ καλές εν κινήσει επιταχύνσεις, με το lag του κινητήρα είναι ανεπαίσθητο. Η ελαστικότητα του να είναι εξαιρετική και θυμίζει κινητήρα βενζίνης, καθώς από τις 1.700 σ.α.λ. και με 3η σχέση δε “κόμπιαζε”.

Για το φρενάρισμα χρησιμοποιεί τέσσερα δισκόφρενα, με τα μπροστά αεριζόμενα, με το ενοχλητικό “νεκρό σημείο” του πεντάλ να παραμένει και να θέλει συνήθεια να βρεις το ιδανικό βάρος στη χρήση του. Οι δίσκοι εμπρός για την έκδοση με τα 136 άλογα έχουν διάμετρο 300 χλστ., ενώ αυτή με τα 110 άλογα, αλλά και ο βενζινοκινητήρας με τα 105 άλογα, φορούν δίσκους διαμέτρου 276 χλστ., με τους πίσω να είναι 264 χλστ σε όλους τους κινητήρες.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κλείνοντας” ]

Opel Astra

Με τον ανταγωνισμό στην κατηγορία των hatchback να είναι πιο έντονος από ποτέ, η Opel με το νέο Astra παρουσίασε ένα ιδιαίτερο αξιόλογο σύνολο το οποίο θα συνεχίσει την πολύ επιτυχημένη εμπορική καριέρα των προηγούμενων ετών. Η μείωση του βάρους του, το αρκετά καλύτερο εσωτερικό του, αλλά και ο πολύ πλούσιος εξοπλισμός πλέον το αναβαθμίζουν εντυπωσιακά, έχοντας ωστόσο τσιμπημένη αρχική τιμή.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]