Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Test Drive: Δοκιμάζουμε το Nissan Qashqai 1.5 dCi

Test Drive: Δοκιμάζουμε το Nissan Qashqai 1.5 dCi

79
Test Drive: Δοκιμάζουμε το Nissan Qashqai 1.5 dCi

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_04

Η Nissan με το Qashqai έχει καταφέρει να παρουσιάσει ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, χτίζοντας γύρω του ένα πολύ δυνατό όνομα. Με παρακαταθήκη την πρώτη γενιά που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, η δεύτερη παρουσιάστηκε πριν δύο χρόνια και το compact crossover της ιαπωνικής εταιρίας, που πρακτικά δημιούργησε μια ολοκαίνουρια κατηγορία, συνεχίζει την άκρως επιτυχημένη εμπορική του καριέρα, καθώς το εργοστάσιο στο Sunderland της Αγγλίας κατασκεύασε το 500.000στό νέο Nissan Qashqai σε χρόνο ρεκόρ, με αυτή την επιτυχία να συμπαρασέρνει και τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρίας.

Τη πρώτη φορά δοκιμάσαμε το αυτοκίνητο με τον νέο 1.200άρη turbo βενζινοκινητήρα και παρότι δεν υστερούσε κάπου σημαντικά, δεν θα έλεγα ότι κουμπώνει ιδανικά στο αυτοκίνητο για να αναδείξει τις πραγματικές αρετές του. Και όπως ξέρεις, το Qashqai είναι διαθέσιμο στη χώρα μας με τέσσερα κινητήρια σύνολα. Το βενζίνης, που δοκιμάσαμε πριν ένα χρόνο και τα δύο πετρελαίου, τον γνωστό 1,5-λίτρων dCi με τα 110 άλογα, που είχαμε στην κατοχή μας για μια εβδομάδα στις αρχές του μήνα και τον νέο 1,6-λίτρων με τα 130 άλογα, που δοκιμάσαμε στο X-Trail, ενώ μόλις πρόσφατα τοποθετήθηκε και ο 1.600άρης βενζίνης με τα 163 άλογα.

Τα μέχρι στιγμής στοιχεία στην Ελλάδα επιβεβαιώνουν την αναλογία 15%/55%/30% για τα τρία σύνολα, με χαρακτηριστικό στοιχείο της επιτυχία του να φαίνεται στα νούμερα, καθώς κάθε 5 Nissan που πωλούνται στην εγχώρια αγορά, τα 2 είναι Qashqai, όταν στην γκάμα της υπάρχουν 6+2 (370Z και GT-R) επιβατικά μοντέλα.

Στα συν

  • Σχεδιασμός
  • Οδική συμπεριφορά
  • Πρακτικότητα/ευχρηστία
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός ασφαλείας
  • Ευελιξία
  • Ηχομόνωση
  • Αυτονομία

Στα μείον

  • Λειτουργία συστήματος start/stop
  • Αίσθηση λεβιέ ταχυτήτων

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_22

Η εντυπωσιακή εμφάνιση του Qashqai χαρακτηρίζεται από τις ισχυρές καμπύλες, τις καθαρές γραμμές και τις περίπλοκες λεπτομέρειες, ενώ το ανασηκωμένο καπό με τις μυώδεις λεπτομέρειες στα άκρα και πάνω από τους θόλους γίνονται αισθητές στο μάτι του οδηγού. Η νέα εταιρική ταυτότητα με την V μάσκα στο εμπρός μέρος χαρίζει την απαραίτητη σοβαρή υπόσταση, με τα LED φώτα ημέρας να έχουν γίνει σήμα κατατεθέν. Το οπτικό αποτέλεσμα είναι προϊόν του Ευρωπαϊκού κέντρου σχεδιασμού της Nissan, που βρίσκεται στο Paddington του Λονδίνου, ενώ η ανάπτυξη του έγινε στο Ευρωπαϊκό τεχνικό κέντρο που βρίσκεται στο Cranfield της πόλης Bedfordshire.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_08

Το ιαπωνικό crossover βασίζεται στην CMF σπονδυλωτή πλατφόρμα, που χρησιμοποιείται ήδη από αρκετά μοντέλα της κοινοπραξίας Renault-Nissan, όπως και τα νέα Renault Megane-Talisman. Παρότι φαίνεται ογκώδες, το μήκος του είναι ίδιο με αυτό των hatchback του C-segment (Focus, Astra, Golf, Cee’d, Auris, κλπ) και αυτό φτάνει τα 4.380 χλστ., το πλάτος του 1.806 χλστ., ενώ το ύψος του τα 1.590 χλστ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_37

Στο εσωτερικό του νέου Qashqai, όπως είχαμε διαπιστώσει και στην πρώτη επαφή, η ιαπωνική εταιρία έχει ανεβάσει αισθητά τον πήχη, τόσο ποιοτικά, όσο και σχεδιαστικά, χαρίζοντας του μια όμορφη, σοβαρή και upmarket ατμόσφαιρα.

Η κεντρική κονσόλα είναι σχεδόν πανομοιότυπη με αυτή του νέου X-Trail, με την ποιότητα των υλικών στη πλειοψηφία των επιφανειών της καμπίνας να ξαφνιάζει θετικά. Όλο το επάνω μέρος του ταμπλό είναι επενδυμένο με μαλακό αφρώδες πλαστικό, με την έκδοση δοκιμής, οι piano black λεπτομέρειες να προσδίδουν μια αίσθηση πολυτέλειας. Ο αναλογικός πίνακας οργάνων έχει μια ευανάγνωστη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων στο κέντρο, παρέχοντας μια σαφή εικόνα όλων των στοιχείων οδήγηση. Τέλος, το τριάκτινο τιμόνι φιλοξενεί τα χειριστήρια του ηχοσύστηματος αλλά και του cruise control, τα οποία βρίσκονται στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η θέση οδήγησης είναι μεν υπερυψωμένη σε σχέση με ένα hatchback, αλλά όχι τόσο ώστε να δημιουργεί την αίσθηση της αφ’υψηλού παρατήρησης του δρόμου. Χάρη στη συγκεκριμένη θέση οδήγησης, η περιμετρική ορατότητα είναι πολύ καλή, αν και οι φαρδιές πίσω κολώνες κόβουν αρκετά και δημιουργούν “νεκρές ζώνες”, κάτι μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα, από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάμερα οπισθοπορείας. Τα καθίσματα είναι πάρα πολύ άνετα, με επαρκή πλευρική στήριξη, με τα επιπλέον μαξιλάρια στις περιοχές της λεκάνης, της οσφυϊκής χώρας και της πλάτης να σου δίνουν τη δυνατότητα να διανύεις μεγάλες αποστάσεις ατσαλάκωτος.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_42

Οδηγός και συνοδηγός έχουν μεγάλα περιθώριο “αέρα” πάνω από τα κεφάλια τους, με το μακρύ μεταξόνιο των 2.646 χλστ. να έχει θετική επίπτωση στους χώρους για τα γόνατα των επιβατών, αλλά και στο χώρο αποσκευών. Αυτός φτάνει τα 430 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθούν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων μπορεί να χωρέσει μέχρι 1.598 λίτρα. Έχει κανονικό σχήμα, όντας απόλυτα εκμεταλλεύσιμος, ενώ με το διπλό πάτωμα και τις διάφορες παραλλαγές που ουσιαστικά τον χωρίζουν σε τμήματα μπορεί να μεταφέρει εύκολα διάφορα αντικείμενα.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_35

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_34 Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_32

Η απουσία χειροκίνητου χειρόφρενου εκτός του ότι έχει δημιουργήσει χώρο για δυο μεγάλες ποτηροθήκες, προσθέτει χώρο για το πλάτος των εμπρός καθισμάτων. Οι χώροι για τους επιβάτες είναι εντυπωσιακοί και θα φιλοξενήσει με άνεση 5 ενήλικες επιβάτες. Στις πίσω θέσεις θα βολευτούν πολύ άνετα δύο ενήλικες παραπάνω από το μέσο ύψος του Έλληνα (1,77 μ. και 1,65 μ. για ηλικίες 30-44), ενώ ο τρίτος επιβάτης δεν θα δυσκολευτεί ιδιαίτερα, καθώς το υπαρκτό αλλά χαμηλό τούνελ δεν θα περιορίσει πολύ το χώρο για τα πόδια. Κλείνοντας, οι χώροι για μικροαντικείμενα είναι άφθονοι και μεγάλοι, ικανοποιώντας στο έπακρο τις καθημερινές ανάγκες.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_46

Κάτω από το καπό υπάρχει ο κινητήρας-πασπαρτού της Renault. Ο 1.500άρη dCi πετρελαιοκινητήρας, όπως ξέρουμε διαθέτει υπερσυμπιεστή σύστημα Start&Stop, με σύστημα ανάκτησης ενέργειας κατά τη φάση της επιβράδυνσης φρεναρίσματος (ESM), σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR/Exhaust Gas Recirculation) και αυτόματη και ελεγχόμενη από θερμοστάτη ροή στην αντλία λαδιού.

Έχει χωρητικότητα 1.461 κ.εκ., σχέση συμπίεσης 15.5:1, αποδίδει 110 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 260 Nm ροπής, με τη μάξιμουμ τιμή να εμφανίζεται μόλις στις 1750 σ.α.λ. μέχρι τις 2.500 σ.α.λ. Η χωρητικότητα της αντλίας λαδιού (άρα και η πίεση) προσαρμόζεται κάθε στιγμή, ανάλογα με τις απαιτήσεις του κινητήρα, με αποτέλεσμα τον περιορισμό των απωλειών ενέργειας από τη λειτουργία της αντλίας. Ένας αισθητήρας θερμοκρασίας του λαδιού φροντίζει να ρυθμίζει την πίεση σε πραγματικό χρόνο, ώστε να ελαχιστοποιούνται τα φαινόμενα τριβής λόγω ιξώδους, με θετικές επιπτώσεις, τόσο στο φαινόμενο της αυτανάφλεξης, όσο και στην κατανάλωση.

Όλα αυτά του χαρίζουν εξαιρετικές τιμές μέσης κατανάλωσης, με το εργοστάσιο να ανακοινώνει μόλις 3,8 λίτρα/100 χλμ, με την πραγματική έπειτα από την εβδομαδιαία δοκιμή να βρίσκεται ψηλότερα, καθώς το trip computer έγραψε 6 λίτρα/100χλμ. Με το ρεζερβουάρ καυσίμου στα 55 λίτρα η πραγματική αυτονομία του εύκολα υπερβαίνει τα 940 χλμ. και υπό προϋποθέσεις (πχ. κίνηση στον αυτοκινητόδρομο) υπερβαίνει με άνεση τα 1.000 χλμ. Παράλληλα, ο κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές Euro 6b, με τις εκπομπές CO2 να είναι μόλις 99 γρ/χλμ. Τέλος, όσον αφορά τις επιδόσεις του το αυτοκίνητο βάρους 1.365 κιλών επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 11.9 δευτ., με το VBox να δείχνει 11,7 δευτ., ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 182 χλμ/ώρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_30

Στην ελληνική αγορά το νέο Qashqai ξεκινά από τις €23.220 (€20.690 με απόσυρση και ειδική προσφορά) στην έκδοση 1.5 dCi Energy, με αυτή της δοκιμής να είναι η Accenta που ξεκινάει από €25.420 (€22.890 με απόσυρση και ειδική προσφορά). Για τον τιμοκατάλογο και των επτά πακέτα εξοπλισμού: Energy, Acenta, Acenta Con, Acenta Premium, Techna, Techna HCI και Techna Leather) μπορείς να τις βρεις εδώ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Οδηγώντας” ]

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_20

Η συμπεριφορά του αμαξώματος στους ελληνικούς δρόμους είναι εντυπωσιακή, καθώς απορροφά εξαιρετικά όλες τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Πάνω στο στιβαρό πλαίσιο κουμπώνει η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, που αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτος άξονα πίσω, με τις τετρακίνητες εκδόσεις να απολαμβάνουν την άνεση των πολλαπλών συνδέσμων.

Οι μηχανικοί της Nissan έχουν βρει την χρυσή τομή, ώστε να μην “πλέει” στις υψηλές ταχύτητες αλλά και να μην εμφανίζει μεγάλες κλίσεις στις στροφές. Προφανώς αν πιεστεί θα γείρει, αλλά όχι ανησυχητικά, με τα περιθώρια πρόσφυσης να είναι υψηλά. Όλο το αυτοκίνητο συμπεριφέρεται σαν ένα σώμα, όντας πολύ στιβαρό, με το οδηγό να νιώθει ασφάλεια και άνεση στην πλειονότητα των μετακινήσεων του. Σε σχέση με το βενζινοκίνητο Qashqai το επιπλέον βάρος στον εμπρός άξονα, λόγω κινητήρα, δεν θα γίνει αντιληπτό σε απλές διαδρομές, αν και το τιμόνι πλέον είναι πιο υπάκουο στις εντολές σου. Από την άλλη, μόνο αν αποφασίσεις να κινηθείς γρήγορα θα νιώσεις την υποστροφή να έρχεται πιο εύκολα, με το ESP να είναι αρκετά παρεμβατικό και να εμφανίζεται άμεσα.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_28

Όμως, μπορεί το σίγουρο πάτημα να σου αυξάνει την αυτοπεποίθηση, όμως το να προσποιηθείς ότι οδηγείς κάτι με πιο σπορ χαρακτηριστικά είναι καθαρά ουτοπικό, καθώς δεν έχει σχεδιαστεί για κάτι τέτοιο. Κύριο μέλημα του Qashqai είναι οι άνετες και stress-free μετακινήσεις μέσα στη πόλη και κυρίως στο ταξίδι. Επίσης, η απόσταση από το έδαφος των 200 χλστ. δεν είναι απαγορευτική για ελαφριές εκτός δρόμου εξορμήσεις και με λίγη σύνεση, θα πας σίγουρα σε μέρη που με τα αυτοκίνητα της κατηγορίας C δεν θα τολμούσες, πάντα με σύνεση καθώς εύκολα μπορεί να γίνει η στραβή και να μην έχεις τρόπο να “ξελασπώσεις”. Εξάλλου, τα crossovers είναι σχεδιασμένα για να περάσουν τουλάχιστον το 90% της ζωής τους στην άσφαλτο, με το Qashqai να διακρίνεται από την εξαιρετικά ποιοτική και ομαλή κύλιση.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_01

Η επιτυχία του νέου Qashqai εντοπίζεται στο ότι μπορεί να κινείται σχεδόν παντού με την ίδια ευκολία και άνεση. Στον ανοιχτό δρόμο είναι ευθύβολο, δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους ενώ κυρίως φιλτράρει την πλειονότητα των εξωτερικών θορύβων. Ταξιδεύει αξιομνημόνευτα ξεκούραστα, μαζεύοντας χλμ. με χαρακτηριστική ευκολία, με την ηχομόνωση να κρατάει τους θορύβους από τους καθρέφτες, τον κινητήρα και τον δρόμο έξω από τη καμπίνα μέχρι τα 140 χλμ/ώρα.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_01

Σε νορμάλ ταχύτητα, και ειδικά, από τον κινητήρα, ο οποίος γενικά είναι λίγο τραχύς, δεν ακούς σχεδόν τίποτα. Οι κραδασμοί του είναι πρακτικά αμελητέοι, με το start/stop να δουλεύει καλά στην πλειονότητα των περιπτώσεων, αν και υπήρξαν φορές που ανεξήγητα δεν ενεργοποιήθηκε. Όπως προείπα, παρότι το Qashqai φαίνεται ογκώδες, μέσα στη πόλη εμφανίζονται πραγματικά τα χαρίσματα των compact διαστάσεων του, με τον κύκλο στροφής στα 10,72 μέτρα να του χαρίζει την απαραίτητη ευκινησία.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_25

Ο δοκιμασμένος και εξαιρετικός κινητήρας ανταποκρίνεται άψογα με το βάρος του αμαξώματος, με τη ροπή του να είναι ο καλύτερος σύμμαχος σου, δείχνοντας την γνωστή προθυμία του να ανεβάσει στροφές. Προφανώς, ο νέος 1.600άρης με τα 130 άλογα κάνει το σύνολο ακόμα πιο ελκυστικό, αλλά η τιμή του ξεφεύγει, καθώς είναι ακριβώς €2.400 πιο ακριβό.

Το εύρος λειτουργίας του είναι κλασικά περιορισμένο, όπως η πλειοψηφία των diesel κινητήρων και το ιδανικό παράθυρο λειτουργίας είναι από τις 1.700 μέχρι τις 3.500 σ.α.λ., καθώς δεν υπάρχει λόγος να το πιέσεις περισσότερο. Κάτω από τις 1.700 σ.α.λ. και μέχρι να σηκώσει στροφές το turbo, θα κάνει εμφανή την δυσκολία του να ανεβάσει στροφές, κάτι που ίσως κουράσει στις χαμηλές ταχύτητες κίνησης μέσα στη πόλη. Η ροπή των 260 Nm θα συμβάλει στα απροβλημάτιστα προσπεράσματα, και θα νιώσεις το κλώτσημα του turbo όταν αυτό ξυπνήσει, ενώ χάρη στην ιδανική κλιμάκωση του κιβωτίου δεν θα χρειαστεί να αλλάξεις συχνά σχέση. Χαρακτηριστικά, κινούμενος με 130 χλμ/ώρα ο κινητήρας λειτουργούσε λίγο κάτω από τις 2.100 σ.α.λ., δηλαδή μέσα στο peak της ροπής του, αποδεικνύοντας ότι δεν του λείπει η δύναμη και θα ικανοποιήσει επαρκώς μια ολοκληρωμένη οικογένεια.

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_51

Επίσης, το κιβώτιο διαθέτει τεχνολογία χαμηλής τριβής και απόσβεσης, προκειμένου να προσδώσει με ακρίβεια και ομαλότητα τη μετάδοση των σχέσεων. Ο λεβιές έχει αρκετά χαλαρή αίσθηση, όμως οι αλλαγές είναι ακριβέστατες, με τις διαδρομές μεταξύ των σχέσεων κάπως μακριές. Κλείνοντας, τα φρένα του δείχνουν δυνατά, όμως η ακινητοποίηση του αμαξώματος χρειάστηκε σχεδόν 39 μέτρα. Τουλάχιστον δεν έδειξαν να κουράζονται εύκολα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κλείνοντας” ]

Test_Drive_Nissan_Qashqai_1.5_dCi_19

Η δεύτερη γενιά θέτει νέο σημείο αναφοράς για την κατηγορία των crossover, και έχοντας ορίσει το αρχικό πρότυπο το 2007, τώρα χάρη στην τολμηρή σχεδίαση και στην αξιοσημείωτη προσοχή στη λεπτομέρεια στο εξαιρετικά ποιοτικό εσωτερικό με τον πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και την στιβαρή αίσθηση στο δρόμο, ξαναεπιβάλλεται στην κατηγορία.

Το Qashqai είναι σε όλους τους τομείς καλό, χωρίς να ξεχωρίζει κάπου εντυπωσιακά αλλά όμως δεν υστερεί πουθενά, ικανοποιώντας έτσι ένα εξαιρετικά μεγάλο κοινό. Η πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην οικονομία, κυρίως στα ταξίδια, με την ροπή του να παίζει σημαντικό ρόλο στις αστικές μετακινήσεις.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

Nissan Qashqai 1.5 dCi Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 11,73 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 6,72 δευτ. (3η ταχύτητα)
60-100 χλμ/ώρα 9,08 δευτ. (4η ταχύτητα)
80-130 χλμ/ώρα 16,01 δευτ. (5η ταχύτητα)
Τελική ταχύτητα 182 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 38,96 μέτρα σε 2,93 δευτ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

Nissan Qashqai  1.5 Diesel
Εκδόσεις ENERGY, ACENTA, TECHNA
Αριθμός επιβατών (άτομα) 5
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ (σύμφωνα με οδηγία 136/2014J)
Αριθμός κυλίνδρων, διάταξη 4, σε σειρά
Βαλβίδες ανά κύλινδρο 4
Κυβισμός (cm³) 1461
Διάμετρος Χ Διαδρομή (mm) 76 x 80.5
Μέγιστη ιπποδύναμη (kW(PS)/min-1) 81 (110) / 4000
Μέγιστη ροπή (Nm/min-1) 260/1750-2500
Σχέση συμπίεσης 15.5:1
Τύπος καυσίμου Πετρέλαιο
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) 55L
ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Κιβώτιο ταχυτήτων 6-τάχυτο μηχανικό
Σχέση μετάδοσης
3,727
1,947
1,226
0,838
0,652
0,560
Οπισθεν 3,687
Τελική σχέση μετάδοσης 3,733
Κινητήριοι τροχοί 2WD (εμπρός)
Ανάρτηση εμπρός Γόνατα Mac Pherson με αντιστρεπτική δοκό
πίσω Ημιάκαμπτος άξονας με αντιστρεπτική δοκό
Σύστημα διεύθυνσης EPAS, Rack and pinion
Σύστημα φρένων Δισκόπλακες εμπρός και πίσω, ABS με EBD & Brake Assist
Μέγεθος τροχών (STD + option) 16″ x 6.5J, 17″ x 7J, 18″ x 7J, 19″ x 7J
Μέγεθος ελαστικών (STD + option) 215/65R16, 215/60R17, 215/55R18, 225/45R19
ΒΑΡΗ & ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Απόβαρο ελάχιστο/μέγσιτο (kg) 1365 / 1481
Μικτό βάρος (kg) 191
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο (kg) 545
Μέγιστο βάρος άξονα (kg) εμπρός 1010
πίσω 970
Μεγιστο βάρος έλξης (kg) με φρένα 1350
χωρίς φρένα 692
Μέγιστο κάθετο βάρος στον κοτσαδόρο (kg) 100
Ελκτική ικανότητα (kg) 1200
Συνολικό μήκος (mm) 4377
Συνολικό πλάτος (mm) 1806
Σύνολικό ύψος (mm) 1590
Μεταξόνιο (mm) 2646
Μετατρόχιο (mm) 1565
πίσω 1560
Ελαχιστος κύκλος στροφής (μέτρα από κράσπεδο – σε κράσπεδο) 10,72
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ (σύμφωνα με οδηγία 136/2014J)
Κατανάλωση καυσίμου Αστικός κύκλος 4,2 λ/100 χλμ
Υπεραστικός κύκλος 3.6 λ/100 χλμ
Μικτός κύκλος 3.8 λ/100 χλμ
Εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα CO2 (μικτός κύκλος) g/km 99
Κατηγορία εκπομπών ρύπων EURO5b+
Μέγιστη ταχύτητα km/h 182
Επιτάχυνση 0 – 100 km/h sec 11,9

[/nextpage]