Bugatti Veyron 1

Για κάποιους, περιττή. Γερμανικός κουβάς. “Σιγά, χρειάζεται 8.000 κ.εκ. για να βγάλει 1.000 άλογα” άκουσα από σκεπτόμενο –όπως νόμιζα μέχρι εκείνη τη στιγμή– νέο. Το μέτρο σύγκρισης κάθε βελτιωμένου αυτοκινήτου… λες και αυτός ήταν ο σκοπός της Veyron. Για εμένα από την άλλη, το μοντέλο που ξαναέφερε το όνομα “Bugatti” στο προσκήνιο, ήταν και είναι σπουδή.

Bugatti Veyron 2

Σπουδή για τα όρια του τι είναι supercar, για τις ανοχές και τις αντοχές των μερών του, για το πώς μπορείς να ταξιδεύεις με 400+ km/h με ένα αυτοκίνητο και να μην χρειάζεσαι headset για να επικοινωνήσεις με τον διπλανό σου. Είτε αρέσει σε μερικούς, είτε όχι, η Bugatti Veyron θα μείνει στην ιστορία και υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους αυτό είναι σωστό. Δεν είναι τυχαίο που 10 χρόνια μετά την παρουσίαση της και ενώ έχουμε ξεχάσει το “Hollaback Girl” της Gwen Stefani, μιλάμε ακόμα για την Veyron. Αυτή είναι η διαφορά ανάμεσα στο εφήμερο και στο διαχρονικό. Να μην έβγαζε και 173 ειδικές εκδόσεις η Bugatti…

Bugatti Veyron 3