Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Test Drive: Δοκιμάζουμε το Kia Rio facelift 1.4 CRDi

Test Drive: Δοκιμάζουμε το Kia Rio facelift 1.4 CRDi

22
Test Drive: Δοκιμάζουμε το Kia Rio facelift 1.4 CRDi

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_08

Μετά από σχεδόν 3,5 χρόνια στην αγορά η Kia παρουσίασε το ελαφρά ανασχεδιασμένο Rio, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση του Παρισιού πριν ένα χρόνο. Με τη τρίτη γενιά του supermini, η Κορεάτικη εταιρία ανέτρεψε τα προ 5-ετίας στερεότυπα και πλέον λογίζεται ως πολύ σοβαρή πρόταση, αποτινάσσοντας από πάνω του το όρο “επιλογή ανάγκης”.

Τα νούμερα των πωλήσεων αποτελούν αδιάψευστο μάρτυρα, καθώς από το 2000 μέχρι τον Μάρτιο του 2011, που παρουσιάστηκε το σημερινό Rio, το αυτοκίνητο είχε πουλήσει σχεδόν 300.000 μονάδες, με την τρίτη γενιά να καταφέρνει να ξεπεράσει αυτό το νούμερο τα 4,5 χρόνια που κυκλοφορεί στην ευρωπαϊκή ήπειρο. Περιττό να αναφέρω το πόσο διαφορετική εκτίμηση και σεβασμό απολαμβάνει στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, καθώς δεν είναι του παρόντος.

Με τον ανταγωνισμό στην Β κατηγορία να είναι πιο έντονος από ποτέ, για να κρατήσει ζεστό το ενδιαφέρον του κοινού, η κορεάτικη εταιρία πραγματοποίησε μικρές και χειρουργικής ακρίβειας επεμβάσεις για το καθιερωμένο facelift. Έχει γίνει ελαφρώς πιο δυναμικό, πιο πολυτελές, ενώ ο κινητήρας Diesel 1.400 κ.εκ. διαθέτει τη μεγαλύτερη ροπή της κατηγορίας του.

Το αν καταφέρνει να τα κοιτάξει στα μάτια, η απάντηση μετά την εβδομαδιαία συμβίωση μαζί του συνεχίζει να είναι καταφατική, με την τελική επιλογή να αποτελεί καθαρά θέμα προσωπικών προτεραιοτήτων και γούστου.

Στα συν

  • Φρέσκος σχεδιασμός
  • Χώροι
  • Εξοπλισμός
  • Κατανάλωση
  • Οδική συμπεριφορά
  • Εγγύηση

Στα μείον

  • “Κοπάνημα” αναρτήσεων
  • Αίσθηση τιμονιού
  • Υπερφορτωμένο τιμόνι
  • Ορατότητα προς τα πίσω

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο”]

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_19

Η εξωτερική του σχεδίαση δεν άλλαξε δραματικά και παραμένει αρκετά ελκυστική. Αποτελεί προϊόν του Ευρωπαϊκού κέντρου σχεδίασης της κορεάτικης εταιρίας, προεξέχοντος του Βαυαρού, Peter Schreyer, ο οποίος κατέχει τη θέση του πρόεδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου Σχεδιασμού της Kia Motors.

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_01

Εξωτερικά το σώμα του Rio facelift “παντρεύει” αρμονικά τις έντονες καμπύλες και τις ακμές, με τις αλλαγές να το κάνουν πιο δυναμικό και σύγχρονο. Διαθέτει νέο προφυλακτήρα εμπρός, νέα μακρόστενη μάσκα, με κωδική ονομασία “tiger nose” και διαφορετικούς προβολείς ομίχλης. Αριστερά και δεξιά υπάρχουν δύο επιθετικές απομιμήσεις αεραγωγών με οριζόντια πτερύγια, ενώ στο προφίλ δε παρατηρείται καμία αλλαγή. Ο νέος πίσω προφυλακτήρας, εμπνευσμένος από το pro_cee’d, προσδίδει στο αυτοκίνητο ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα αφού δείχνει πιο χαμηλό και πιο πλατύ. Όμορφα και με χαρακτηριστικά γραφικά είναι και τα LED πίσω φωτιστικά σώματα, καθιστώντας το αρκετά μοντέρνο και φουτουριστικό.

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_21

Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου δεν έχουν αλλάξει, με το μήκος του να είναι πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας και να φτάνει τα 4.045 χλστ., το πλάτος του τα 1.720 χλστ και το ύψος του 1.455 χλτ. Από την άλλη το μεταξόνιο του ανέρχεται στα 2,57 μέτρα, νούμερο αρκετά συμπαθητικό για την κατηγορία του, με ότι αυτό συνεπάγεται για τους χώρους των επιβατών.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_48

Οι αλλαγές στο εσωτερικό του ανανεωμένου Rio έχουν προσδώσει ένα τόνο πολυτέλειας, καθώς υπάρχουν νέα διακοσμητικά πλαίσια μεταλλικής εμφάνισης στους αεραγωγούς και γύρω από το ηχοσύστημα. Επιπρόσθετα, η κεντρική κονσόλα διαθέτει πλέον γυαλιστερό μαύρο πλαστικό Piano Black, με το αυτοκίνητο της δοκιμής να διαθέτει δίχρωμες δερμάτινες επενδύσεις στα καθίσματα και τις πόρτες και start button.

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_33

Ο σχεδιασμός του ταμπλό είναι απλός αλλά με κάποιες μοντέρνες και νεανικές πινελιές, με τους “αεροπορικούς” διακόπτες στη βάση της κονσόλας και κάτω από τα χειριστήρια του air condition να δείχνουν πλέον λίγο ξεπερασμένοι. Ο πίνακας οργάνων αποτελείται από τρία “χωνευτά” όργανα, όντας πλήρως ευανάγνωστος, σε όποια ρύθμιση και να έχεις το τιμόνι. Η μεγάλη οθόνη αφής 7″ ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας ανήκει στον εξοπλισμό των πλουσιότερων εκδόσεων, όπως αυτής της δοκιμής και περιλαμβάνει και σύστημα πλοήγησης. Είναι από τις πιο εύκολες στη χρήση που έχουμε δοκιμάσει, αν και τα γραφικά θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο σύγχρονα.

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_27

Τα πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί παραμένουν σκληρά, και μόνο η επένδυση του ταμπλό έχει υποψία μαλακής αίσθησης. Παρόλα αυτά, η πολύ προσεγμένη συναρμολόγηση τους, χαρίζουν μια στιβαρή αίσθηση. Η σωστή θέση οδήγησης βρίσκεται εύκολα και γρήγορα χάρη στις πολλαπλές ρυθμίσεις του τιμονιού και την καθ’ύψος ρύθμιση του καθίσματος. Οι επενδύσεις των τελευταίων είναι ίσως περισσότερο σκληρές απ’ότι θα έπρεπε, αλλά παραδόξως δεν με κούρασαν σε κατάσταση ενοχλητικής κίνησης, διαθέτοντας όμως μέτρια πλευρική στήριξη.

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_25

Το αποτέλεσμα των μικρών γυάλινων πλευρικών κρυστάλλων έχει σαν συνέπεια η περιμετρική ορατότητα να μην είναι κορυφαία. Οι πίσω κολόνες είναι αρκετά φαρδιές αλλά δε θα προβληματιστείς ιδιαίτερα, καθώς οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες και η κάμερα οπισθοπορείας, που διέθετε το αυτοκίνητο της δοκιμής, κάνουν πανεύκολη την στάθμευση.

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_46

Όσον αφορά τους χώρους, αυτοί είναι προφανώς ίδιοι και χάρη στο μακρύ μεταξόνιο και τις μεγάλες εξωτερικές του διαστάσεις οι χώροι για τους επιβάτες είναι κάτι παραπάνω από άφθονοι, τόσο για τα πόδια όσο και για το κεφάλι. Ο μεσαίος επιβάτης της δεύτερης σειράς καθισμάτων θα πρέπει να κάνει κάποιες παραχωρήσεις μόνο στο ύψος των ώμων, καθώς περιορίζεται από το εσωτερικό πλάτος.

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_28 Test_Drive_Kia_Rio_facelift_29

Τέλος, οι πολλές θέσεις για τα μικροαντικείμενα κάνουν την καθημερινή συμβίωση στην τρέλα της πόλης αρκετά εύκολη, με το χώρο αποσκευών να φτάνει τα 288 λίτρα, ενώ αν αναδιπλωθούν τα καθίσματα αυξάνεται στα 923 λίτρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_31

Το Rio facelift εφοδιάζεται με την ίδια γκάμα κινητήρων, οι οποίοι όμως έχουν υποστεί σημαντικές βελτιώσεις, και όλοι πληρούν τις προδιαγραφές Euro6, με το αυτοκίνητο δοκιμής να φορά τον τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα 1.400άρη CRDi.

Αυτός έχει χωρητικότητα 1.396 κ.εκ., διαθέτει σύστημα ψεκασμού common rail, turbo με μεταβλητή γεωμετρία, ενώ βελτίωση υπάρχει και στην διαδικασία αναγέννησης του DPF (σύστημα περιορισμού εκπομπών ρύπων Diesel Particulate Filter), καθώς έχουν προστεθεί δυο νέοι αισθητήρες, που εξασφαλίζουν την ακρίβεια και αποτελεσματικότητα της διαδικασίας ανανέωσης. Τέλος, νέο είναι και το σύστημα τροφοδοσίας, με δύο νέες ξεχωριστές αντλίες πετρελαίου (στο ρεζερβουάρ και στον κινητήρα), εξασφαλίζοντας κορυφαία ακρίβεια και αποτελεσματικότητα ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Η απόδοση του παραμένει στα 90 άλογα στις 4.000 σ.α.λ., αλλά η ανανέωση του μοντέλου αύξησε τη ροπή του κατά 20 Nm, φτάνοντας την στα 240 Nm. Αυτό σημαίνει ότι το Rio διαθέτει πλέον την μεγαλύτερη ροπή στο B-segment μέχρι 1,4 λίτρα. Επίσης, βελτίωση υπάρχει και στις στροφές που αποδίδεται η ροπή, καθώς η μέγιστη τιμή εμφανίζεται από τις 1.500 μέχρι τις 2.750 σ.α.λ., δηλαδή ακόμα χαμηλότερα από πριν, κάνοντας αισθητή διαφορά στην ελαστικότητα του αυτοκινήτου και εκμηδενίζοντας την υστέρηση στις χαμηλές στροφές.

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_32

Το 16-βάλβιδο μοτέρ συνεργάζεται με ένα 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων που αν και έχει μεγάλες διαδρομές, το κούμπωμα των ταχυτήτων είναι σαφέστατο. Από πλευράς επιδόσεων, μη περιμένεις να στήνεσαι στα φανάρια καθώς για να φτάσει τα 100 χλμ/ώρα από στάση το βάρους 1.240 κιλών αμάξωμα χρειάζεται 13,9 δευτ., με τη τελική του να ξεπερνάει κατά λίγο τα 170 χλμ/ώρα. Το VBox μας έδειξε ότι για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάστηκε 13,3 δευτ., αν και οι τιμές των ρεπρίζ ήταν πιο καλές οι επιδόσεις, όπως μπορείς να δεις και στο αντίστοιχο πινακάκι.

Τέλος, η Kia ανακοινώνει ότι η κατανάλωση του περιορίζεται μόλις στα 3,8 λίτρα/100 χλμ., με τις εκπομπές CO2 να ανέρχονται στα 98 γρ./χλμ. Η πραγματική κατανάλωση να μην έχει καμία επαφή με την εργοστασιακή, καθώς κατά την εβδομαδιαία δοκιμή το trip computer σε φυσιολογικούς αστικούς ρυθμούς έγραψε 5,3 λίτρα/100 χλμ. Στο περιορισμό της κατανάλωσης βοηθά και το σύστημα stop/start που λειτουργεί πολύ καλά, επεμβαίνει ακαριαία και δε σε ενοχλεί. Τέλος, με το ρεζερβουάρ καυσίμου να χωράει 43 λίτρα και με μέση τιμή λίτρου του πετρελαίου το €1.09, με €47 μπορείς με ευκολία να έχεις αυτονομία της τάξης των 800+ χιλιομέτρων.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_39

Το ανανεωμένο Rio F/L διατίθεται στην Ελλάδα σε τρία επίπεδα για τους κινητήρες (Inmotion, Upgrade & Advance), με αυτό της δοκιμής να είναι στο πλουσιότερο Advance. Η τιμή του αυτοκινήτου της δοκιμής ξεκινάει από τα €16.750, όπου με το όφελος απόσυρσης, για όσο καιρό ισχύσει ακόμα, πέφτει στα €15.790.

Ο βασικός εξοπλισμός του Rio παραμένει ένας από τους πλουσιότερους της κατηγορίας, προσφέροντας από την αρχική κιόλας έκδοση Inmotion, 6 αερόσακους, ESP, HAC, TPMS, ΑC, RCD & MP3 με θύρες USB & AUX καθώς επίσης και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις (π.χ. ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι & θερμαινόμενοι καθρέπτες κλπ). Οι εκδόσεις Upgrade εμπλουτίζονται με δερμάτινο τιμόνι & λεβιέ ταχυτήτων, ζάντες αλουμινίου 15”, LED φώτα ημέρας, Bluetooth με δυνατότητα streaming, προβολείς ομίχλης και πίσω ηλεκτρικά παράθυρα.

Οι εκδόσεις Advance έχουν επιπλέον σύστημα πλοήγησης με οθόνη αφής 7”,κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, ιονιστή, αισθητήρας βροχής & υγρασίας, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες με ενσωματωμένα LED φλας, αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων. Τέλος, τo Rio, όπως και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα της Kia, διαθέτουν τη μοναδική και μεταβιβάσιμη 7ετή πλήρη εργοστασιακή εγγύηση της εταιρίας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_15

Οι διαφορές σε σχέση με την πρώτη δοκιμή δεν είναι δραματικές, αλλά υπάρχουν. Σε καθημερινές αστικές μετακινήσεις θα εκτιμήσει αμέσως το ελαφρύ τιμόνι, κάνοντας το Rio αρκετά ευκολοδήγητο σε κάθε περίσταση. Η αίσθηση της ηλεκτρικής κρεμαργιέρα είναι απλώς καλή, πάντα για τα δεδομένα της κατηγορίας, με την πληροφόρηση από το δρόμο να είναι επαρκής. Παρόλα αυτά είναι αρκετά γρήγορο, καθώς χρειάζεται λίγο παραπάνω από 2 και 3/4 στροφές από άκρη σε άκρη, με τη διάμετρο του κύκλο στροφής να φτάνει τα 10,52 μ., νούμερο που θα μπορούσε να ήταν μικρότερο για μεγαλύτερη ευελιξία.

Το πάτημα του θυμίζει πολύ αντίστοιχες ευρωπαϊκές προτάσεις, έχοντας ασφαλής οδική συμπεριφορά, χαρίζοντας την απαραίτητη ασφάλεια και σταθερότητα που συναντάς από τα “μεγάλα” ονόματα της κατηγορίας.

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_17

Στη διάταξη των αναρτήσεων δεν συναντάμε εκπλήξεις, καθώς στον εμπρός άξονα διαθέτει γόνατα MacPherson και πίσω ημιάκαμπτο άξονα με αντιστρεπτική ράβδο. Η ρύθμιση της έχει βρει την ιδανική τομή τόσο για την σωστότερη απόσβεση των ανωμαλιών όσο και για τις κλίσεις στις στροφές. Γενικά είναι σφιχτό και θα το νιώσεις να “κοπανάει” σε έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες του οδοστρώματος, που αρκετές φορές θα περάσουν ηχητικά στη καμπίνα. Ο πίσω άξονας συμπεριφέρεται ομαλά στα κακοτεχνίες, με την όποια “πλεύση” του πίσω μέρους να εμφανίζεται σε καταστάσεις άνω των 120 χλμ/ώρα και δυνατά φρεναρίσματα.

Παρόλα αυτά, στη πλειονότητα των περιπτώσεων είναι άνετο στον δρόμο και ασφαλές στις στροφές. Αν το πιέσεις, στις ανοιχτές καμπές θα εμφανίσει ενοχλητική μεταφορά βάρους, αλλά το στάνταρ ESP, με δυνατότητα απενεργοποίησης, θα επέμβει άμεσα και αποτελεσματικά για να διορθώσει οποιαδήποτε την υπερβολή.

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_13

Δεν θα έλεγα ότι έχει κάπου κρυμμένη σπορ και δυναμικά χαρακτηριστικά, αλλά το Rio κατά βούληση μπορεί να προσφέρει ψήγματα ευχαρίστησης, καθώς εμπνέει σιγουριά και ασφάλεια. Από την άλλη, η ποιότητα κύλισης είναι σε πολύ καλά επίπεδα, καθώς απουσιάζουν κατά βάση οι ενοχλητικοί τριγμοί, με το ταμπλό να φαίνεται “μασίφ”. Η ηχομόνωση του κινητήρα βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα και σε συνδυασμό με την απουσία έντονων τριγμών και την καλή ποιότητα λειτουργίας του πετρελαιοκινητήρα, απολαμβάνεις ήρεμες μετακινήσεις, με μόνο παράπονο το θόρυβο των ελαστικών.

Τα μέτρια νούμερα των μετρήσεων δείχνουν την μισή αλήθεια, καθώς στην πράξη νιώθεις αρκετό τράβηγμα, με την πλούσια και απλωμένη ροπή του να σε ικανοποιήσει στο αστικό περιβάλλον. Δύναμη υπάρχει και σε συνδυασμό με το αρμονικά ρυθμισμένο κιβώτιο θα σε ξεκουράσει σε συνθήκες κίνησης. Ο κινητήρας είναι πολύ ελαστικός, καθώς θα νιώσεις τράβηγμα σχεδόν από τις 1.700 σ.α.λ., με το περιθώριο λειτουργίας του να περιορίζεται στις χαμηλομεσαίες και να μην υπερβαίνει τις 3.800 σ.α.λ. Από εκεί και πάνω ο θόρυβος του κινητήρα γίνεται ενοχλητικός και τα χλμ δεν ανεβαίνουν εκθετικά. Στον ανοιχτό δρόμο είναι κάτι παραπάνω από επαρκής και μόνο πάνω από τα 140 χλμ/ώρα θα νιώσεις τα πράγματα να δυσκολεύουν, ταχύτητα που θα εμφανιστούν και οι αεροδυναμικοί θόρυβοι.

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_06

Για την πέδηση χρησιμοποιούνται δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, με τα μπροστά να είναι αεριζόμενα και διαμέτρου 256 χλστ, ενώ τα πίσω απλά με διάμετρο 262 χλστ. Το πεντάλ έχει καλή αίσθηση, αλλά η δύναμη όσο και η αποτελεσματικότητα τους είναι μέτρια, αφού ακινητοποιούν το αυτοκίνητα στα 41 μέτρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Test_Drive_Kia_Rio_facelift_24

Το ανανεωμένο Kia Rio με τον 1.400αρη πετρελαιοκινητήρα της δοκιμής είναι μια πολύ σοβαρή επιλογή, χωρίς ωστόσο να κρίνεται απόλυτο value for money. Ο πετρελαιοκινητήρας έχει την απαραίτητη δύναμη για να ικανοποιήσει μια μικρή οικογένεια, που αναμφίβολα ικανοποιούν για το μέγεθος του.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες”]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

Kia Rio 1.4 CRDi Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 13,33 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 6,12 δευτ. (3η ταχύτητα)
60-100 χλμ/ώρα 7,98 δευτ. (4η ταχύτητα)
80-130 χλμ/ώρα 18,51 δευτ. (5η ταχύτητα)
Τελική ταχύτητα 172 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 41,01 μέτρα σε 3,11 δευτ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

Kia Rio 1.4 CRDi
Κινητήρας 1,4 lt Diesel
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.396
Aριθμός κυλίνδρων 4
Αριθμός βαλβίδων 16 DOHC
Σύστημα ψεκασμού άμεσου ψεκασμού
Μέγιστη Ισχύς (Ps/σ.α.λ.) 90 / 4.000
Μέγιστη Ροπή (Kgm/σ.α.λ.) 24,5 / 1.500-2.500
Τύπος καυσίμου Πετρέλαιο
Κιβώτιο ταχυτήτων Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Σχέσεις κιβωτίου
3,636
1,962
1,189
0,844
0,660
0,569
Όπισθεν 3,583
Τελική σχέση 3,706
Σύστημα ISG Standard
Eπιδόσεις
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 172
Eπιτάχυνση 0-100 km/h (sec) 13,9″
Επιτάχυνση 60-100 km/h (sec) 8,7″
Επιτάχυνση 80-120 km/h (sec) 13,1″
Κατανάλωση καυσίμου 1,4 lt Diesel
Ρεζερβουάρ καυσίμου (λίτρα) 43
Αστικός κύκλος (λίτρα/100 χλμ.) 4,4
Εκτός πόλης (λίτρα/100 χλμ.) 3,4
Συνδυασμένος (λίτρα/100 χλμ.) 3,8
g/km (μικτή) 98
Αμάξωμα: Διαστάσεις
Eξωτερικές Διαστάσεις (σε χιλιοστά)
Μήκος x πλάτος x ύψος 4.050 x 1.720 x 1.455
Μεταξόνιο 2.570
Εσωτερικές Διαστάσεις (σε χιλιοστά)
Χώρος για τα πόδια (εμπρός / πίσω ) 1.112 / 790
Χώρος για το κεφάλι (εμπρός / πίσω ) 1.015 / 960
Χώρος για τους ώμους (εμπρός / πίσω ) 1.350 / 1.324
Χώρος αποσκευών σε λίτρα με όρθιο το πίσω κάθισμα (VDA) 288
Χώρος αποσκευών σε λίτρα με διπλωμένο το πίσω κάθισμα (VDA) 923
Βάρη σε κιλά 1,4 lt Diesel
Απόβαρο με οδηγό Από 1.249 έως 1.329
Μέγιστο επιτρεπόμενο 1.690
Ικανότητα έλξης με φρένα 1.100
Ικανότητα έλξης χωρίς φρένα 450

[/nextpage]