Αρχική Κατασκευαστές Citroen Test Drive: Δοκιμάζουμε το Citroen C4 1.2 PureTech 130

Test Drive: Δοκιμάζουμε το Citroen C4 1.2 PureTech 130

56
Test Drive: Δοκιμάζουμε το Citroen C4 1.2 PureTech 130

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_03

Τι και αν έχουν περάσει 5,5 χρόνια από την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του Citroen C4, το γαλλικό μοντέλο εξακολουθεί την αρκετά καλή εμπορική πορεία τόσο στην ευρύτερη ευρωπαϊκή αγορά, όσο και σε αυτή εντός των τειχών.

Πριν περίπου ένα χρόνο η Citroen παρουσίασε το ανανεωμένο hatchback μοντέλου της, για να κάνει το ντεμπούτο του στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο. Τον Μάιο δοκιμάσαμε την πετρελαιοκίνητη έκδοση με τον 1.600άρη e-HDi 115 ίππων, και τις προηγούμενες επτά ημέρες είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το C4 facelift με τον κινητήρα βενζίνης, με το οποίο η γαλλική εταιρία εισέρχεται και αυτή στην turbo εποχή, ακολουθώντας την “downsizing” τάση.

Στα συν

  • Χώροι/Άνεση εσωτερικού
  • Ποιότητα κύλισης
  • Επιδόσεις
  • Κατανάλωση
  • Αυτονομία

Στα μείον

  • Κραδασμοί τιμονιού
  • Ημιάκαμπτος πίσω
  • Αρχίζει και δείχνει τα χρόνια του

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_01

Όπως έχουμε αναφέρει και στην προηγούμενη δοκιμή, οι αλλαγές στο αισθητικό κομμάτι εντοπίζονται μόνο με μεγεθυντικό φακό. Τα μόνα που αλλάζουν είναι τα νέα σχεδιασμού σκουρόχρωμα εμπρός φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνουν τα LED φώτα ημέρας, τα επίσης νέα πίσω φωτιστικά σώματα με τρισδιάστατα γραφικά και ο ελάχιστα ανασχεδιασμένος μπροστά προφυλακτήρας.

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_18

Σε γενικές γραμμές είναι μια χαμηλών τόνων σχεδίαση, με σουλούπι γεμάτο καμπύλες, απαλές καθαρές γραμμές και τονισμένα νεύρα στο καπό και στις πόρτες. Τα έντονα στοιχεία της Γαλλικής κομψότητας και φινέτσας τονίζονται με τα χρωμιομένα στοιχεία στην μάσκα, που ενσωματώνει το λογότυπο της Citroen, όπως και κατά μήκος της γραμμής των παραθύρων, κάτι που αναβαθμίζει την εικόνα του αυτοκινήτου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_25

To πρώτο πράγμα που θα διαπιστώσεις με το που καθίσεις στο πολύ άνετο και βολικό κάθισμα, είναι το πολύ μεγάλης διαμέτρου τιμόνι και το “χοντροκομμένο” σημείο που φιλοξενεί τον αερόσακο. Το ανανεωμένο C4, εξοπλίζεται πλέον με νέας οθόνης αφής 7 ιντσών της SMEG, τοποθετημένη στο κέντρο της κονσόλας, η οποία εκσυγχρονίζει αρκετά το εσωτερικό. Η συγκεκριμένη επιλογή απλοποιεί τον έλεγχο των λειτουργιών και ελαχιστοποιεί τον αριθμό των διακοπτών με σαφή οφέλη στην αισθητική της κονσόλας, αλλά και την εργονομία της.

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_32

Μέσω αυτής, μπορείς εκτός των άλλων να ελέγξεις το ηχοσύστημα, τον υπολογιστή ταξιδιού, τη σύνδεση με το κινητό, το σύστημα πλοήγησης κ.α. Τα γραφικά και το μενού είναι ίδια με τις αντίστοιχες οθόνες των C4 Picasso, C4 Cactus και Peugeot 308 που έχουμε δοκιμάσει, με τη μόνη διαφορά να έγκειται ότι τα κουμπιά των υπομενού δεν είναι αφής δεξιά και αριστερά της οθόνης -όπως στις άλλες περιπτώσεις- αλλά κανονικά. Αυτά, βρίσκονται ακριβώς κάτω από την οθόνη, τοποθετημένα σε οριζόντια διάταξη με τη χρηστικότητα τους να είναι σε κατώτερο βαθμό απ’ότι τα αφής. Αυτό γιατί, η απόσταση των κουμπιών είναι μεγαλύτερη και γενικά δείχνουν σαν προσθήκες και όχι εν γένει τοποθετημένα. Τέλος, το γκρι πλαστικό σε εκείνο το σημείο δεν έχει και την καλύτερη ποιότητα.

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_23

Κατά τ’άλλα, το εσωτερικό είναι σχετικά μουντό, αλλά λειτουργικό και απόλυτα ποιοτικό. Έχει όμορφα στοιχεία, με το ταμπλό να έχει δυνατή και στιβαρή συναρμογή, ενώ το πάνω μέρος του ταμπλό είναι κατασκευασμένο από ένα πολύ μαλακό πλαστικό με άριστη ποιότητα. Το φινίρισμα και η ποιότητα κατασκευής είναι αρκετά καλή, καθώς υπάρχουν ασημί, γκρι και χρωμιομένα διακοσμητικά στους αεραγωγούς, στο τιμόνι και στον επιλογέα ταχυτήτων, στοιχεία που προσδίδουν μια πολυτελής νότα στο εσωτερικό.

Η θέση οδήγησης είναι κάπως ψηλή και βρίσκεις την ιδανική θέση οδήγησης γρήγορα, με κάθισμα και τιμόνι να ρυθμίζονται αμφότερα, ενώ οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες προσφέρουν άριστη περιφερειακή ορατότητα.

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_28 Test_Drive_Citroen_PureTech_130_27

Οι διαθέσιμοι χώροι των πίσω επιβατών παραμένουν το ατού του γαλλικού μοντέλου, και δεν θα αφήσουν παραπονεμένο κάποιον, ακόμη και αν αυτός έχει ανάστημα άνω των 1.90 εκατοστών. Θα μεταφέρει με περίσσια άνεση τέσσερις ενήλικες, με τον προσφερόμενο χώρο για το κεφάλι, τους ώμους και τα γόνατα των πίσω επιβατών να είναι αρκετά ικανοποιητικοί. Ο πέμπτος επιβάτης, ίσως να μην νοιώσει το ίδιο άνετα, καθώς θα χρειαστεί να συμβιβαστεί, αφού το ψηλό κεντρικό τούνελ περιορίζει τον διαθέσιμο χώρο για τα πόδια του.

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_22

Ο χώρος αποσκευών είναι αρκετά καλός και φτάνει τα 380 λίτρα με κανονική ρεζέρβα ή τα 408 λίτρα με ρεζέρβα ανάγκης, ενώ μεγαλώνει και φτάνει τα 1.183 λίτρα, όταν αναδιπλωθούν οι πλάτες (60/40) των πίσω καθισμάτων. Σε ότι αφορά τους χώρους για μικροαντικείμενα, αυτοί είναι αρκετοί και θα βολέψουν το κινητό τηλέφωνο, το πορτοφόλι, τα κλειδιά, καθώς και ότι άλλο κουβαλά κάποιος καθημερινά μαζί του, όπως μπουκάλια νερού, καφέ κλπ, με την βάση για τις ποτηροθήκες να είναι σχετικά στενή.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_38

Το ζουμί της δοκιμής βρίσκεται κάτω από το ελαφρύ καπό του C4, καθώς μέσα του φωλιάζει ο νέος PureTech βενζινοκινητήρας, ο οποίος πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Έχει χωρητικότητα 1.199 κ.εκ. και προσφέρεται με δύο ιπποδυνάμεις, η πρώτη με 110 άλογα και η δεύτερη με 130, τόσα όσα είχε και το Platinum Grey αυτοκίνητο μας.

Σχεδιάζεται και κατασκευάζεται στη Γαλλία, με τον νέο 3-κύλινδρο PureTech βενζινοκινητήρα να ενσωματώνει καινοτόμες τεχνολογίες, με την εταιρία να υπόσχεται έως και 25% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, σε σχέση με τον 1.600άρη που αντικαθιστά. Βασίζεται στον αντίστοιχο ατμοσφαιρικό κινητήρα που έχουμε δοκιμάσει στο C1 Airscape και στο 108, με την turbo έκδοση του να είναι εξοπλισμένη με ένα προηγμένο, υψηλής απόδοσης στροβιλοσυμπιεστή (μέγιστη περιστροφή 240.000 σ.α.λ.) και σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης 200bars.

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_37

Για να αντέξει την επιπλέον πίεση που βαρύνει τα “σωθικά” του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα, σε σύγκριση με τον ατμοσφαιρικό, έχει ενισχυθεί:

  • η αλουμινένια κυλινδροκεφαλή με χαλκό για να αντέχει τα μεγαλύτερα φορτία
  • το αλουμινένιο μπλοκ του κινητήρα είναι θερμικά επεξεργασμένο, και τα χιτώνια είναι επικαλυμμένα με αλουμίνιο για καλύτερη απαγωγή θερμότητας
  • ο στροφαλοφόρος είναι από χάλυβα και αντικαθιστά αυτό από χυτοσίδηρο, που χρησιμοποιείται στις ατμοσφαιρικές εκδόσεις
  • οι βαλβίδες είναι κούφιες και περιέχουν νάτριο για κρυώνουν καλύτερα οι κεφαλές τους
  • οι μπιέλες είναι από υπερυψηλής αντοχής χάλυβα
  • και τέλος, ο κινητήρας λιπαίνεται με μία μεταβλητή ροής αντλία λαδιού, με την πίεση ρυθμίζεται από το σύστημα ελέγχου του κινητήρα, που ρυθμίζει με ακρίβεια τη ροή και την πίεση ανάλογα τις απαιτήσεις

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_39

Όπως προείπα, αποδίδει 130 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. και 230 Nm ροπής, πλήρως διαθέσιμα από τις 1.750 σ.α.λ, μένοντας σταθερή μέχρι τις 3.500 σ.α.λ. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο, ή προαιρετικά (+€1.400) με ένα 6-τάχυτο αυτόματο, με το βάρος του αυτοκινήτου να είναι μόλις 1.205 κιλά, με το αυτόματο κιβώτιο  να προσθέτει 35 κιλά. Οι επιδόσεις του είναι πολύ καλές και για τα 0-100 χλμ/ώρα το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι χρειάζεται 10,8 δευτ., αλλά σύμφωνα με το VBox μας το νούμερο αυτό ήταν αρκετά συντηρητικό, καθώς έγραψε μόλις 9,56 δευτ. Αντίστοιχα και οι ρεπρίζ ήταν καλές, καθώς για τα 30-70 με 3η σχέση χρειάστηκε 5,31 δευτ., και για τα 60-100 χλμ/ώρα με 4η σχέση 7,45 δευτ., νούμερα πάνω από 1 δευτ. καλύτερα σε σχέση με το Toyota Auris 1.2 D-4T.

Από πλευράς κατανάλωσης, το εργοστάσιο ανακοινώνει ότι η μικτή είναι στα 4,8 λίτρα/100 χλμ., με αυτήν που έγραψε το trip computer κατά την εβδομαδιαία συμβίωση μας να άγγιζε τα 6,1 λίτρα/100 χλμ. Στον αυτοκινητόδρομο και με το cruise control στα 130 χλμ/ώρα ο κινητήρας δουλεύει σχεδόν στις 2.200 σ.α.λ. με την κατανάλωση να είναι στα 5,7 λίτρα/100 χλμ. Πάντως ακόμα και αν πιεστεί πολύ δύσκολα θα ξεπεράσει τα 8 λίτρα/100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι με το μεγάλος ρεζερβουάρ χωρητικότητας 60 λίτρων μπορείς πολύ εύκολα να έχει μια αυτονομία άνω των 900 χλμ., που σε συνθήκες ταξιδιού μπορεί να ξεπεράσει εύκολα τα 1.000 χλμ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_16

Το C4 προσφέρεται σε 4 επίπεδα εξοπλισμού (Live, Live Plus, Feel και Shine) για την έκδοση με τον 1.200άρη κινητήρα των 110 ίππων και ξεκινά από τα €16.220, όπου με την απόσυρση και την έκπτωση της ελληνικής αντιπροσωπείας, πέφτει στα €13.940 ευρώ, ενώ με τα 130 άλογα υπάρχουν δύο επίπεδα (Feel και Shine), με τη τιμή του να ξεκινά από τα €19.950 και πέφτει στα €16.590 με απόσυρση και έκπτωση, με το αυτοκίνητο της δοκιμής να είναι η έκδοση Feel.

O εξοπλισμός είναι πολύ πλούσιος και μπορείς να τον δεις εδώ, ενώ αναλυτικά τον τιμοκατάλογο όλων των εκδόσεων του αυτοκινήτου μπορείς να τον δεις παρακάτω, ενώ τα τεχνικά χαρακτηριστικά βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων εκδόσεων και τον εξοπλισμό κάθε έκδοσης μπορείς να δεις κατεβάζοντας αυτό το PDF.

[/nextpage]

[nextpage title=”Οδηγώντας” ]

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_11

Οι διαφορές σε σχέση με την πετρελαιοκίνητη έκδοση, σε καθημερινή χρήση και υπό νορμάλ συνθήκες οδήγησης, όπως θα οδηγηθεί από τη συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών, δεν έγιναν αντιληπτές. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι μηχανικοί κατά την ρύθμιση της ανάρτησης είχαν στο μυαλό τους την άνεση των επιβατών.

5D3_9618-2

Και εδώ θα εκτιμήσεις την ρύθμιση των αναρτήσεων για την βέλτιστη απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος, με τις ζάντες 16 ιντσών και τα Primacy HP ελαστικά της Michelin, σε διαστάσεις 205/55 να συμβάλλουν στο φιλτράρισμα κάθε κακοτεχνίας. Μόνο παράπονο, κάποιες εγκάρσιες λακκούβες που δεν φιλτραρίστηκαν ιδανικά, όπως θα περιμένεις από τους Γάλλους, εξαιτίας του ημιάκαμπτου πίσω άξονα. Όταν ανέβαιναν τα χλμ/ώρα στο ψηφιακό πίνακα οργάνων, τόσο πιο λιγότερες δονήσεις (ηχητικές και κραδασμικές) περνούσαν στην καμπίνα, με την ηχομόνωση της να είναι πολύ καλή, αλλά δεν θα νιώσεις να “αποκόβεσαι” από το εξωτερικό περιβάλλον, όπως το Auris, το Astra ή το Golf.

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_14

Οι μαλακές ρυθμίσεις προκαλούν αισθητές κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, χωρίς ωστόσο να σε τρομάζουν. Όσο ανεβάσεις ρυθμούς, οι αντιδράσεις του C4 δεν θα σε φέρουν προ εκπλήξεως, αντιδρώντας προβλέψιμα, με το ελαφρύτερο εμπρός τμήμα να προσφέρει βελτιωμένο έλεγχο και μεγαλύτερη ακρίβεια στους χειρισμούς του τιμονιού. Μιλώντας για το τελευταίο, όταν συνηθίσεις το μέγεθος, θα πρέπει να συνηθίσεις και την αίσθηση του. Προσωπικά μου άρεσε που είχε σχετικά πιο “βαριά” αίσθηση από το αναμενόμενο, αλλά κατά την διάρκεια στάθμευσης ή μανούβρας ίσως κάποιους τους κουράσει. Η αμεσότητα των εντολών δεν θα την χαρακτήριζα ακαριαία, αλλά αρμόζει στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_13

Το ESP απενεργοποιείται μεν, αλλά ενεργοποιείται αυτόματα όταν ξεπεράσεις τα 60 χλμ/ώρα, καθιστώντας ουσιαστικά άσκοπη την απενεργοποίηση του, καθώς θα χρησιμεύσει μόνο για καλύτερη από στάση επιτάχυνση. Η παρεμβατικότητα του ESP είναι αρκετά άμεση και δεν θα σε αφήσει καθόλου να παίξεις με τη μεταφορά βάρους. H συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι πολύ ουδέτερη, με την υποστροφή να εμφανίζεται στο όριο και το πίσω μέρος να μην συμμετέχει καθόλου. Ακόμα, το Intelligent Traction Control σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης παρακάμπτει τη λειτουργία του συστήματος ολίσθησης τροχών (ASR) μεταφέροντας τη δύναμη του κινητήρα στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση.

Εκεί που πραγματικά διαπρέπει είναι στον ανοιχτό δρόμο, καθώς τόσο η πλούσια δύναμη του κινητήρα, όσο και η αίσθηση “μαγικού χαλιού” σε βγάζουν ατσαλάκωτο και ξεκούραστο μετά από πολύωρα ταξίδια. Όταν κινείσαι σε νόμιμες ταχύτητες αποπνέει σιγουριά και ασφάλεια, αλλά όσο πλησιάζεις την τελική ταχύτητα, παρουσιάζονται τάσεις πλεύσης.

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_10

Ο κινητήρας είναι πολύ ήσυχος, καθώς απουσιάζει παντελώς οποιοσδήποτε κραδασμός ή ο χαρακτηριστικός ήχος του τρικύλινδρου κινητήρα. Δύναμη έχει σε όλο το φάσμα των στροφών, όντας απόλυτα γραμμικός και ομαλός, αν και η ελαστικότητα του στις χαμηλές σ.α.λ. και όταν “ρολάρει” το αυτοκίνητο, καθώς και η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού στις εντολές θα μπορούσαν να είναι καλύτερες. Η ροπή του είναι πανταχού παρούσα, κάτι που θα εκτιμηθεί καθώς δεν χρειάζεται να έχεις μονίμως το χέρι σου στον λεβιέ για να αλλάζεις σχέση. Θα το εκτιμήσεις αυτό, καθώς το κιβώτιο ταχυτήτων το διακρίνουν οι σχετικά μεγάλες διαδρομές και η μερική ασάφεια στο κούμπωμα των σχέσεων. Σε ότι αφορά το σύστημα Start/Stop που διαθέτει το αυτοκίνητο, λειτουργεί απρόσκοπτα χωρίς τη παραμικρή υστέρηση.

Τα φρένα του αποτελούνται από αεριζόμενους δίσκους μπροστά και απλούς δίσκους πίσω, που φρενάρουν ικανοποιητικά το αυτοκίνητο, αφού το ακινητοποιούν από τα 100 χλμ/ώρα σε 37,55 μέτρα, με το πεντάλ του φρένου να έχει παραδόξως πολύ χειρότερη αίσθηση σε σχέση με την πετρελαιοκίνητη έκδοση, καθώς δεν ήταν καθόλου προοδευτικό.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κλείνοντας” ]

Test_Drive_Citroen_PureTech_130_20

Το νέο Citroën C4 είναι σχεδιασμένο για να προσφέρει στον οδηγό και τους επιβάτες του άνεση, stree-free καταστάσεις και μια μοναδική εμπειρία οδήγησης. Απευθύνεται σε συνειδητοποιημένο κοινό, που σκοπό έχει τις ξεκούραστες μετακινήσεις, χωρίς ωστόσο να θέλει να κάνει παραχωρήσεις στο τομέα της δύναμης, και της ασφάλειας που αυτή προσδίδει. Το C4 τα καταφέρνει σε πολύ καλό βαθμό σε αρκετούς τομείς, αλλά ο σχεδιασμός του (εντός και εκτός) αρχίζει να δείχνει τα χρόνια του.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

Citroen C4 1.2 PureTech 130 Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 9,56 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 5,31 δευτ. (3η ταχύτητα)
60-100 χλμ/ώρα 7,55 δευτ. (4η ταχύτητα)
80-130 χλμ/ώρα 13,491 δευτ. (5η ταχύτητα)
Τελική ταχύτητα 199 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 37,55 μέτρα σε 3,01 δευτ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.2 PureTech 130 S&S
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός υψηλής πίεσης, Turbo
Αρ. Κυλίνδρων 2
Κυβισμός (cm3) 1199
Διάμετρος x διαδρομή 77 x 85,8
Μέγιστη ισχύς CEE (kW/σ.α.λ.) 96 / 5500
Μέγιστη ισχύς DIN (hp/σ.α.λ.) 130 / 5500
Μέγιστη ροπή CEE (Nm/σ.α.λ.) 230 / 1750
Προδιαγραφές Εκπομπών Ρύπων Euro 6
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Κιβώτιο ταχυτήτων (τύπος) Μηχανικό
Αριθμός σχέσεων 6
ΦΡΕΝΑ
Μπροστά Αεριζόμενοι Δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Ελαστικά Michelin
205/55 R16
225/45 R17
225/40 R18
ΑΝΑΡΤΗΣΗ – ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ
Εμπρός Ανεξάρτητοι τροχοί, Σύστημα ανάρτησης τύπου Mc Pherson με τριγωνικά ψαλίδια, ελικοειδή ελατήρια, υδραυλικά τηλεσκοπικά αμορτισέρ και αντιστρεπτική ράβδο
Πίσω Ανεξάρτητοι τροχοί, Ημιάκαμπτος άξονας, ελικοειδή ελατήρια, υδραυλικά τηλεσκοπικά αμορτισέρ και αντιστρεπτική ράβδο
Σύστημα διεύθυνσης Σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής υποβοήθησης
Διάμετρος κύκλου στροφής μεταξύ πεζοδρομίων (m) 10,7
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Μήκος (mm) 4329
Πλάτος – Πλάτος με καθρέπτες (mm) 1789 – 2050
Ύψος (mm) 1489 – 1502
Μεταξόνιο (mm) 2608
Μετατρόχιο εμπρός / πίσω (mm) 1522 – 1536 / 1515 – 1529
Πρόβολος εμπρός – πίσω (mm) 786 – 935
ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
Όγκος χώρου αποσκευών μέχρι την εταζέρα με ρεζέρβα (dm3) 380
Όγκος χώρου αποσκευών μέχρι την εταζέρα χωρίς ρεζέρβα (dm3) 408
Όγκος χώρου αποσκευών μέχρι την οροφή (dm3) 1183
ΒΑΡΗ
Απόβαρο (kg) 1205
Ωφέλιμο φορτίο (kg) 585
Μέγιστο μεικτό βάρος (kg) 1790
Μέγιστο βάρος κύλησης (kg) 3090
Βάρος ρυμούλκησης χωρις φρένα (kg) 640
Μέγιστο βάρος στον κοτσαδόρο (kg) 75
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 199
Επιτάχυνση 0-100 (km/h) 10,8
Επιτάχυνση 1000μ. από στάση (sec) 31,6
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙΣ
Πόλη (l/100 km) 5,9-6,1
Εκτός πόλης (l/100 km) 4,2-4,3
Μικτή (l/100 km) 4,8-4.9
Εκπομπή CO2 (g/km) 107-110
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (lt) 60

[/nextpage]