Test_Drive_VW_Golf_1.6_TDI_40_Edition_78

Μηχανικά δεν υπάρχουν εκπλήξεις και υπό κάποια έννοια υπάρχει απογοήτευση, καθώς κάτω από το καπό του αυτοκινήτου δοκιμής βρίσκεται ο γνωστός 1.600άρης Euro 5 πετρελαιοκινητήρας TDI του VW Group.

O 1.598 κ.εκ. τετρακύλινδρος κινητήρας διαθέτει turbo και common rail και τον έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα των εταιριών του Group. Έχει απόδοση 105 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής από τις 1.500 έως και τις 2.750 σ.α.λ. Συνεργάζεται με το 7άρι αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG, το οποίο είναι ξηρού τύπου, δηλαδή δεν χρησιμοποιεί βαλβολίνη για τη λίπανση. Αυτό μειώνει περαιτέρω το βάρος, αλλά από την άλλη μπορεί να διαχειριστεί το πολύ μέχρι 250 Nm ροπής.

Test_Drive_VW_Golf_1.6_TDI_40_Edition_79

Ο κινητήρας αποτελεί το πιο σημαντικό μειονέκτημα του αυτοκινήτου, πόσο μάλλον για τον ελαφρώς σπορ χαρακτήρα του Golf Edition 40. Σίγουρα δεν είναι ο πιο δυνατός κινητήρας της αγοράς, καθώς υστερεί μέχρι και 31 ίππους από τον αντίστοιχο του Astra, και τα 1.340 κιλά με πλήρες φορτίο θα φανούν σημάδια κόπωσης και αδυναμίας. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 10,7 δευτ., ενώ σύμφωνα με το VBox χρειάστηκε 11,47 δευτ., με τις ρεπρίζ να μην είναι και αυτές από τις καλύτερες που έχουμε δοκιμάσει, όπως θα δεις και στον σχετικό πίνακα. Τέλος, η τελική του ταχύτητα ανέρχεται στα 194 χλμ/ώρα.

Ακολούθως, ο κινητήρας περιλαμβάνει σύστημα Start/Stop και ανάκτησης ενέργειας κατά την πέδηση, και με το DSG εκπέμπει 102 γρ CO2 ανά χλμ. (99 γρ/χλμ για το χειροκίνητο). Παράλληλα, η μέση μικτή κατανάλωση που ανακοινώνει το εργοστάσιο είναι 3,9 λίτρα/100 χλμ. και παρόλο που η πραγματική μικτή απέχει παρασάγγας βρίσκεται κοντά στα 5,8 λίτρα/100 χλμ. Με τη χωρητικότητα του ρεζερβουάρ να ανέρχεται στα 50 λίτρα, μπορείς να έχεις μια αυτονομία της τάξης των 850 με 900 χλμ. Τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας του ανέρχονται σε 101,2 ευρώ με το DSG κιβώτιο και στα 89,1 ευρώ με το μηχανικό κιβώτιο.