Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Test Drive: Πρώτη δοκιμή του νέου Honda Jazz

Test Drive: Πρώτη δοκιμή του νέου Honda Jazz

23
Test Drive: Πρώτη δοκιμή του νέου Honda Jazz

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

First_Drive_Honda_Jazz_04

Με αφορμή το λανσάρισμα στην εγχώρια αγορά, η εισαγωγική εταιρία της Honda πραγματοποίησε την πανελλήνια παρουσίαση του νέου Jazz στις εγκαταστάσεις του ομίλου, δίνοντας μας παράλληλα την ευκαιρία να το οδηγήσουμε σε μια διαδρομή εντός Αττικής, συνολικής απόστασης 130 χλμ.

Η τρίτη γενιά του εξαιρετικά δημοφιλούς b-segment πολυμορφικού μοντέλου της Honda, έχει στόχο να είναι το πιο πρακτικό compact μοντέλο της αγοράς και πραγματικά τα κατάφερε. Έρχεται για να συνεχίσει την αρκετά καλή πορεία των προηγούμενων μοντέλων, με τις πωλήσεις του στην Ευρωπαϊκή αγορά, στα 15 χρόνια ύπαρξης του, να αγγίζουν το 1 εκατ. μονάδες. Στον υπόλοιπο κόσμο είναι γνωστό ως Fit και απολαμβάνει μεγαλύτερη εκτίμηση, καθώς έχει πουλήσει πάνω από 5 εκατομμύρια μονάδες από το 2001 που παρουσιάστηκε η πρώτη γενιά και αυτή τη στιγμή κατασκευάζεται σε επτά χώρες.

Η νέα γενιά έρχεται στην Ευρώπη αρκετά καθυστερημένα, καθώς στην Ιαπωνία έχει παρουσιαστεί από το καλοκαίρι του 2013, ενώ στην Αμερική από τον Ιανουάριο του προηγούμενου έτους, με τη ευρωπαϊκή έκδοση να παρουσιάζεται στην έκθεση της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο. Διατηρεί την κλασική φόρμα του Jazz, υιοθετώντας όμως νέα χαρακτηριστικα, σύγχρονο στυλ, με νέα φυσιογνωμία και έντονες, χαρακτηριστικές γραμμές, έχοντας πάντα στη κορυφή της λίστας τους εσωτερικούς χώρους.

Στα συν

[custom_list type=”check”]

  • Χώροι
  • Εντυπωσιακή Πρακτικότητα
  • Εξοπλισμός
  • Άνεση
  • 6-ταχυτο κιβώτιο
  • Ποιότητα Κατασκευής
  • Οικονομικός κινητήρας
  • Φρέσκος Σχεδιασμός

Στα μείον

  • Πλαστικά βασικής έκδοσης
  • Τιμή
  • Μη ύπαρξη πετρελαιοκινητήρα

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

First_Drive_Honda_Jazz_22

Το Jazz που απευθύνεται στην ήπειρο μας έρχεται από την ιαπωνική πόλη Saitama, και θέλει να επαναπροσδιορίσει την κατηγορία B με ακόμα περισσότερο χώρο, ευελιξία, ποιότητα και τεχνολογία. Το νέο αυτοκίνητο βασίζεται στη πλατφόρμα που είναι χτισμένο και το νέο HR-V, και με μήκος 3.995 χλστ., πλάτος 1.694 χλστ., και ύψος 1,550 χλστ., παραμένει ξεκάθαρα στα όρια της supermini κατηγορίας, με όλα τα θετικά που συνεπάγονται για την αστική του χρήση. Το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.530 χλστ., με τις εξωτερικές διαστάσεις να το καθιστούν κατά 95 χλστ. μακρύτερο, 1 χλστ. πιο στενό και 20 χλστ. πιο ψηλό από τον προκάτοχό του, με μεταξόνιο μεγαλύτερο κατά 30 χλστ.

First_Drive_Honda_Jazz_38

Ο σχεδιασμός του φωνάζει από μακριά τη καταγωγή του. Μόνο οι Ιάπωνες θα είχαν το θάρρος να βγάλουν στην αγορά ένα μοντέλο με τόσες έντονες ακμές και τολμηρή σχεδίαση. Το εμπρός τμήμα υιοθετεί το σχεδιαστικό θέμα “solid wing” στη μάσκα και στους προβολείς, το οποίο συναντάται πλέον σε όλη την οικογένεια της Honda και συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά το σύνολο δείχνει πιο φουτουριστικό. Ο “επιθετικός” εμπρός προφυλακτήρας και οι γραμμές που αναδύονται από το σχήμα αυτού και της μάσκας, ξεκινούν από το κάτω άκρο των προβολέων, περνούν πάνω από το καπό και συνεχίζουν κατά μήκος της γραμμής οροφής μέχρι την πίσω αεροτομή, πριν καταλήξουν στην ποδιά του πίσω προφυλακτήρα.

First_Drive_Honda_Jazz_31

Διαθέτει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, με το παρμπρίζ και τα εμπρός φινιστρίνια να προσφέρουν πολύ φως στο εσωτερικό της καμπίνας, βελτιώνοντας την περιμετρική ορατότητα και χαρίζοντας μια αίσθηση ευρυχωρίας. Στο προφίλ, η βαθιά γραμμή που ξεκινάει από την εμπρός πόρτα και καταλήγει στα πίσω φωτιστικά σώματα, μαζί με τις στενές πλαϊνές γραμμές που ξεκινούν από τους εμπρός θόλους των τροχών, διαμορφώνουν μία σφηνοειδή και δυναμική εμφάνιση. Το πίσω μέρος υπάρχει μια σχεδόν κάθετη πόρτα, που φιλοξενεί μια διακριτική αεροτομή, με τα γωνιώδη φώτα να τονίζουν και αυτά την τολμηρή εμφάνιση.

First_Drive_Honda_Jazz_12

Τέλος, στις δοκιμές σύγκρουσης του οργανισμού EuroNCAP που έγιναν πριν ενάμιση μήνα απέσπασε πέντε αστέρια, καθώς συγκέντρωσε 93% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 85% στη προστασία παιδιών, 73% στη προστασία πεζών και 71% στα συστήματα ασφαλείας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

First_Drive_Honda_Jazz_111

Αν για κάποιο λόγο έχει αγαπηθεί το Jazz είναι για τους εσωτερικούς του χώρους και στην τρίτη γενιά, αυτοί έχουν γίνει ακόμα καλύτεροι. Καταρχάς, όλα ξεκινάνε από την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ του καυσίμου στο κέντρο και κάτω από τα εμπρός καθίσματα. Αυτομάτως αυτό χαρίζει εξαιρετική ευρυχωρία, εντυπωσιακές χωροταξικές λύσεις, με την Honda να έχει εκμεταλλευτεί κάθε εκατοστό της καμπίνας. Με την τοποθέτηση του ρεζερβουάρ μπροστά, απελευθερώνεται υποδαπέδιος χώρος κάτω από τα πίσω καθίσματα και το σύστημα Magic Seats στα πίσω καθίσματα προσφέρει τρομερή ευελιξία και άφθονους χώρους με ποικίλες διατάξεις για τη μεταφορά φορτίων και επιβατών.

First_Drive_Honda_Jazz_128

Συγκριτικά με το ήδη ευρύχωρο προηγούμενο Jazz, το νέο μοντέλο προσφέρει στους εμπρός επιβάτες 30 χλστ. επιπλέον χώρο στην περιοχή των ώμων, έχοντας αυξήσει τη μεταξύ τους απόσταση κατά 20 χλστ. Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν +115 χλστ. χώρο για τα πόδια, +65 χλστ. για τα γόνατα και +20 χλστ. στην περιοχή των ώμων. Κουραστικά τα νούμερα, αλλά η πράξη τα επαλήθευσε και με το παραπάνω. Με το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μου (1.92 μ.), όταν έκατσα ακριβώς από πίσω του, είχα άπλετο χώρο για τα γόνατα, τα οποία δεν ακουμπούσαν στη πλάτη του εμπρός. Δε θα μπορούσα να πω το ίδιο για τον αέρα πάνω από το κεφάλι μου, καθώς οριακά ακουμπούσε στην οροφή. Επίσης, ως συνοδηγός και με το κάθισμα “τέρμα πίσω” τα γόνατα μου, υπό προϋποθέσεις, παραδόξως ακουμπούσαν στην ελαφρώς ογκώδη κονσόλα, κάτι που δεν συνέβη ποτέ ως οδηγός.

First_Drive_Honda_Jazz_129

Ακόμα, το νέο Jazz διαθέτει κορυφαίο χώρο αποσκευών, καθώς με τα 354 λίτρα (+17 λίτρα) συγκρίνεται μόνο με την μεγαλύτερη κατηγορία. Χαρακτηριστικά αναφέρω το Golf έχει 380 λίτρα, το C4 έχει 408 λίτρα, το Astra έχει 370 λίτρα, η Giulietta έχει 350 λίτρα, το Focus έχει 316 λίτρα, το Pulsar έχει 385 λίτρα, το i30 έχει 378 λίτρα, το cee’d έχει 380 λίτρα, το 308 έχει 430 λίτρα και το Civic έχει 407 λίτρα, ενώ αν το συγκρίνω με τον άμεσο ανταγωνιστή που είναι το Nissan Note, αυτό έχει 295 λίτρα. Τέλος, με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα και φορτωμένο μέχρι την οροφή μπορεί να χωρέσει 1.314 λίτρα, ενώ εξαιτίας της φαρδιάς πίσω πόρτας και του χαμηλού ύψους φόρτωσης (μόλις 605 χλστ.), η πρόσβαση στο χώρο αποσκευών είναι εύκολη, ενώ τέσσερις κρίκοι πρόσδεσης επιτρέπουν την ασφαλή μεταφορά των αντικειμένων.

Τα διαιρούμενα 60:40 πίσω καθίσματα Magic Seats μπορούν να ρυθμιστούν σε ποικίλες διατάξεις βάσει τεσσάρων προγραμμάτων, μεγιστοποιώντας έτσι την ευελιξία της καμπίνας. Έτσι, υπάρχει το Utility mode, το Tall mode, το Long mode και το Refresh mode.

First_Drive_Honda_Jazz_116

Η σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας είναι βασισμένη στη λειτουργικότητα, ώστε ο οδηγός να είσαι συγκεντρωμένος στην οδήγηση και οι επιβάτες να απολαμβάνουν άνετο και ξεκούραστο περιβάλλον. Αυτή είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό, με την εργονομία να βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο. Ο πίνακας οργάνων περιλαμβάνει τρία όργανα, το καθένα από τα οποία πλαισιώνεται από φωτισμένους δακτυλίους, με την λειτουργία ECO Assist της Honda να μεταβάλλει το φως φόντου του ταχύμετρου από λευκό σε πράσινο όσο πιο οικονομικά οδηγείς. Δεξιά, υπάρχει μια οθόνη πολλαπλών ενδείξεων που προβάλλει τα συνήθη δεδομένα του υπολογιστή ταξιδιού.

First_Drive_Honda_Jazz_120

Η βασική έκδοση εφοδιάζεται με μιας οθόνης LCD 5 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό, όπου ελέγχεται το ραδιόφωνο, το CD ή μουσική από προσωπικές συσκευές, μέσω του ηχοσυστήματος τεσσάρων ηχείων 180-watt, με τις μεσαίες εκδόσεις να εφοδιάζονται με μία οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Honda Connect.

Κατά την πρώτη δοκιμή είχα στη διάθεση μου την βασική έκδοση, όπου όλα τα πλαστικά είναι σκληρά, και μόνο στις ακριβότερες εκδόσεις χρησιμοποιούνται πιο ποιοτικά υλικά επενδύοντας το ταμπλό με μαλακή μαύρη επιφάνεια.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

2014-Honda-Jazz-VTi-L-engine (1)

Η Honda από πλευράς κινητήρων προσφέρει το Jazz μόνο μια επιλογή, και αυτή βενζινοκίνητη. Πιο συγκεκριμένα διατίθεται με εντελώς νέο βενζινοκινητήρα 1.3 i-VTEC τεχνολογίας Earth Dreams. Έχει χωρητικότητα 1.318 κ.εκ. αποδίδει 102 άλογα στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή στα 123 Nm στις 5.000 σ.α.λ.

Αντικαθιστά τον 1,4-λιτρων και κάνει χρήση ενός συστήματος EGR (exhaust gas recirculation) υψηλής ροής, έχει μειωμένη τριβή και ηλεκτρονικό έλεγχο του εκκεντροφόρου μεταβλητού ελέγχου χρονισμού (VTC) που βελτιστοποιεί το χρονισμό των βαλβίδων εισαγωγής ακόμα και με κρύο κινητήρα. Λειτουργεί στον κύκλο Atkinson και η αναλογία συμπίεσης είναι αυξημένη στο 13.5:1. Ο νέος κινητήρας ζυγίζει, επίσης, λιγότερο από τον προηγούμενο χάρη στη χρήση λεπτότερων χιτωνίων, ένα σημαντικά ελαφρύτερο στρόφαλο κατά 27% και άλλα κινούμενα εξαρτήματα, συν την υιοθέτηση μιας πολλαπλής εισαγωγής αποκλειστικά από ρητίνη.

First_Drive_Honda_Jazz_125

Το νέο Jazz διατίθεται με δύο νέα κιβώτια, με το προηγούμενο 5-τάχυτο μηχανικό να αντικαθίσταται από ένα νέο εξάρι με αραιότερη κλιμάκωση σχέσεων, ειδικά προσαρμοσμένη στο νέο Jazz. Οι σχέσεις 1-έως-5 προσφέρουν πιο πυκνή κλιμάκωση για καλύτερη επιτάχυνση, ενώ η 6η σχέση είναι overdrive και χαμηλώνει τις στροφές του κινητήρα ρίχνοντας και την κατανάλωση. Ο λεβιές ταχυτήτων όντας πολύ μικρός, είναι σχετικά χαμηλά, έχοντας πολύ καλή ποιότητα και αίσθηση κατά την αλλαγής των ταχυτήτων, με την μικρή αντίσταση του να επιτυγχάνει ομαλότερες και ευκολότερες αλλαγές σχέσεων.

First_Drive_Honda_Jazz_124

Προαιρετικά διατίθεται και με ένα CVT με το λογισμικό ελέγχου να έχει εξελιχθεί ειδικά για την Ευρώπη, ώστε να προσφέρει άμεση και γραμμική αίσθηση που αναμένεται από ένα μηχανικό κιβώτιο. Αυτό συνεπάγεται βελτιωμένη απόκριση του κινητήρα στη θέση του πεντάλ του γκαζιού, ενώ οι στροφές του αυξάνονται αναλογικά για μία πιο γραμμική αίσθηση. Υπάρχει και sport λειτουργία που δίνει την δυνατότητα επιλογής 7 προρυθμισμένων σχέσεων.

Ο νέος κινητήρας πληροί τις προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro 6 και διαθέτει start/stop σε κάθε επιλογή. Οι εκπομπές CO2 είναι 116 γρ/χλμ για το χειροκίνητο και 106 γρ/χλμ για το CVT όταν εξοπλίζεται με 15άρες ζάντες, ενώ με τις μεγαλύτερες 16άρες εκπέμπει 120 και 114 αντίστοιχα. Αυτό συνεπάγεται σε ετήσια τέλη κυκλοφορίας €113,68 ή €117,6 για το χειροκίνητο και €103,88 ή €111,72 για το CVT. Από πλευράς κατανάλωσης, η Honda ανακοινώνει μικτό κύκλο 5 – 5,1 λίτρα/100 χλμ για το χειροκίνητο και 4,6 – 4,9 λίτρα/100 με τη χρήση του πολύ αποδοτικού κιβωτίου CVT. Κατά την διάρκεια της χθεσινής δοκιμής στα 130 χλμ. που έκανα με το Jazz το trip computer έδειξε μόλις 5,8 λίτρα/100 χλμ., και μπορώ να πω ότι ήταν σχετικά πιεσμένα, όπως συμβαίνει πάντα σε αντίστοιχες παρουσιάσεις. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 40 λίτρων.

Τέλος, από πλευράς επιδόσεων, με το μηχανικό κιβώτιο, το νέο Jazz επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 11,2 δευτ., και πετυχαίνει τελική ταχύτητα 190 χλμ/ώρα, ενώ με το CVT επιταχύνει στα 100 χλμ/ώρα σε 12 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 183 χλμ/ώρα, με το βάρος του να είναι τα 1.066 κιλά και 1.092 αντίστοιχα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή” ]

First_Drive_Honda_Jazz_121

Το νέο Jazz είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά και προσφέρεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού. Την βασική Trend, την μεσαία Comfort και την πιο πλούσια Elegance, η οποία θα είναι διαθέσιμη μόνο κατόπιν παραγγελίας, με τις τιμές να διαμορφώνονται ως εξής:

Trend MT Comfort MT ADAS / A-DA (Connect) Elegance MT ADAS / A-DA (Connect)* Comfort CVT ADAS / A-DA (Connect) Elegance CVT ADAS / A-DA (Connect)*
Ενδεικτική Λιανική τιμή 16.990 € 19.490 € 21.490 € 20.990 € 22.990 €
Ενδεικτική Λιανική τιμή με απόσυρση 16.030 € 18.530 € 20.530 € 20.030 € 22.030 €

Ο εξοπλισμός είναι αρκετά πλούσιος ήδη από την βασική έκδοση, με το Jazz να εφοδιάζεται με μεγάλο αριθμό τεχνολογιών παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας που κάνουν την οδήγηση ευκολότερη και ασφαλέστερη. Όλα εφοδιάζονται με το City-Brake Active System, με το σύστημα να είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από 32 χλμ/ώρα. Το πακέτο ADAS είναι διαθέσιμο από την μεσαία έκδοση και περιλαμβάνει το Forward Collision Warning, το Traffic Sign Recognition System, το Intelligent Speed Limiter, το Lane Departure Warning και το High-beam Support System.

Η Elegance εφοδιάζεται με δερμάτινο τιμόνι, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, start/stop κινητήρα μέσω μπουτόν και χειριστήρια αφής για το αυτόματο A/C, premium υφασμάτινα καθίσματα, χρήση μαλακών υλικών σε βασικά σημεία αφής, και πρόσθετες πινελιές χρωμίου σε όλη την καμπίνα.

Το Jazz να διατίθεται σε τρεις μεταλλικές αποχρώσεις (Alabaster Silver, Tinted Silver και Brilliant Sporty Blue), τρεις ιριδίζουσες (White Orchid, Crystal Black και Attract Yellow) και δύο απλές (Milano Red και Sunset Orange), τα οποία δεν χρεώνονται επιπλέον.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

First_Drive_Honda_Jazz_81

Η οδήγηση ξεκίνησε από τις εγκαταστάσεις της εισαγωγικής στην Λεωφ. Αθηνών και η διαδρομή που ακολουθήσαμε περιελάμβανε κίνηση στην πόλη, στην εθνική/αττική οδό και καταλήξαμε στα Καλύβια, από εκεί στο Λαγονήσι για να επιστρέψουμε από την παραλιακή πάλι πίσω.

Το Jazz φάνηκε να έχει σφιχτή ρύθμιση, με την Honda να αναφέρει ότι εξελίχθηκε εκ νέου για τους Ευρωπαίους, χωρίς να θυσιάζεται σε καμία περίπτωση η άνεση των επιβατών. Χρησιμοποιεί γόνατα MacPherson μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα τύπου H πίσω, με τη νέα γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης και το χαμηλότερο εμπρός κέντρο κλίσεων να παρέχει μεγαλύτερη ευστάθεια, καθιστώντας τις αντιδράσεις του Jazz πιο ακριβείς.

First_Drive_Honda_Jazz_80

Στον ανοιχτό δρόμο και με 130 χλμ/ώρα, είναι απόλυτα σταθερό, αλλά διέκρινα είσοδο αεροδυναμικών θορύβων στη καμπίνα, όπως και από τον δρόμο, χωρίς ωστόσο να δείχνουν ενοχλητικοί, με την ηχομόνωση του κινητήρα να είναι αρκετά καλύτερη.

Εντύπωση προκαλεί ο εφοδιασμός του Jazz με το σύστημα ΑΗΑ (Agile Handling Assist), την ονομασία της Honda για το σύστημα torque vectoring. Το AHA, με απλά λόγια, βελτιώνει τη δυναμική ευστάθεια του οχήματος, κυρίως στους απότομους ελιγμούς ή σε υψηλά πλευρικά φορτία, καθώς εφαρμόζει ελαφρά πίεση πέδησης, μη αντιληπτή από τον οδηγό, στους εσωτερικούς τροχούς όταν στρίβει το τιμόνι. Έτσι επιτυγχάνεται εξαιρετική ευστάθεια, σταθερότητα και ασφάλεια, αυξάνοντας τα επίπεδα ικανοποίησης του οδηγού.

First_Drive_Honda_Jazz_85

Στην καλή συμπεριφορά στις στροφές συμβάλλει και το τιμόνι που η αρχική εντύπωση είναι ότι προσφέρει επαρκή πληροφόρηση, πάντα με βάσει τα δεδομένα της κατηγορίας. Η αίσθηση του είναι ελαφριά, με την ακρίβεια του να έχει βελτιωθεί 22,5%, καθώς έχει μειωθεί ο λόγος υποπολλαπλασιασμού. Η διάμετρος του κύκλου στροφής είναι στα 10,8 μέτρα, που μαζί με το γρήγορο τιμόνι, καθώς χρειάζεται ελάχιστα παραπάνω από 2,5 στροφές από άκρη σε άκρη συμβάλλουν στην πολύ καλή του ευελιξία, ειδικά μέσα στην πόλη.

Τέλος, για την πέδηση, το Jazz χρησιμοποιεί δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς, με εμπρός αεριζόμενους δίσκους 262 χλστ. και συμπαγείς δίσκους 239 χλστ. πίσω, με την αίσθηση του πεντάλ να είναι αρκετά προοδευτική. Περισσότερα και πιο αναλυτικά συμπεράσματα κατά την εβδομαδιαία δοκιμή που θα ακολουθήσει.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

First_Drive_Honda_Jazz_102

Το νέο Honda Jazz δεν είναι το φθηνότερο, το πιο γρήγορο ή το πιο “καθαρό” supermini της αγοράς, αλλά είναι άψογα κατασκευασμένο και προσφέρει μακράν τους καλύτερους χώρους της κατηγορίας του, με τα Magic Seats είναι ευλογία για την Honda.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

Honda Jazz
 Κινητήρας 1.3 i-VTEC (βενζίνης)
Τύπος 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο
Κυβισμός 1.318
Διάμετρος x διαδρομή 73,0 x 78,7
Λόγος συμπίεσης 13,5
Ισχύς 102 PS στις 6.000 rpm
Ροπή 123 Nm στις 5.000 rpm
Μηχανικό – σχέσεις 6
CVT – σχέσεις Μεταβλητό με 7 προεπιλεγμένες σχέσεις
Σχέσεις μετάδοσης 1.3  lit i-VTEC 6-τάχυτο μηχανικό 1.3 lit i-VTEC CVT
1η 3.461 2.526 ~ 0.408
2η 1.869
3η 1.235
4η 0.948
5η 0.809
6η 0.688
7η
Όπισθεν 3.307 2.706 ~ 1.382
Τελική μετάδοση 4.625 4.992
Ανάρτηση και απόσβεση
Εμπρός Γόνατα MacPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος άξονας τύπου H
Σύστημα διεύθυνσης
Τύπος Κρεμαγιέρα
Στροφές (από τέρμα σε τέρμα) 2,67 / 2,52
Κύκλος στροφής (στους τροχούς) 4,9 m / 5,2 m
Κύκλος στροφής (στο αμάξωμα) 5,4 m
Φρένα
Εμπρός Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω Δίσκοι
Τροχοί και ελαστικά
Διάσταση ζάντας Ελαστικά
x 15-ιντσών 185/60 R15 84H
x 16- ιντσών 185/55 R16 83H/V
Διαστάσεις (mm)
Εξωτερικό (mm)
Συνολικό μήκος 3.995
Συνολικό πλάτος 1.694 (με εξωτερικούς καθρέπτες)
Συνολικό ύψος 1.550 (χωρίς φορτίο)
Μεταξόνιο 2.530
Χωρητικότητες (L)
Χώρος αποσκευών 354 (καθίσματα όρθια) / 1.314 (αναδιπλωμένα καθίσματα , φορτωμένο μέχρι την οροφή)
Ρεζερβουάρ καυσίμου 40
Βάρη (kg)
Κινητήρας 1.3 lit i-VTEC 6-τάχυτο μηχανικό 1.3 lit i-VTEC CVT
Απόβαρο 1066 1092
Επιδόσεις και κατανάλωση
Κινητήρας 1.3 lit i-VTEC 6- τάχυτο μηχανικό 1.3 lit i-VTEC CVT
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 190 183
0-100 km/h (δευτ.) 11,2 12,0
Κατανάλωση στην πόλη (l/100 km) 6,1 (15”) 6,2 (16”) 5,3 (15”) 5,5 (16”)
Κατανάλωση εκτός πόλης (l/100 km) 4,3 (15”) 4,5 (16”) 4,1 (15”) 4,5 (16”)
Κατανάλωση μικτού κύκλου (l/100 km) 5,0 (15”) 5,1 (16”) 4,6 (15”) 4,9 (16”)
Εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο (g/km) 116 (15”) 120 (16”) 106 (15”) 114 (16”)

[/nextpage]