[nextpage title=”Εισαγωγή” ]
Δεν είναι πολλοί εκείνοι οι κατασκευαστές που έχουν 100 χρόνια εμπειρίας, με την Isuzu να ειδικεύεται κυρίως στην κατασκευή pickups, φορτηγών και στην παραγωγή diesel κινητήρων. Όπως η BMW έτσι και η Isuzu γιορτάζει φέτος την 100στη επέτειο της και ας δούμε 23 πράγματα που ενδεχομένως δεν ήξερες για την συγκεκριμένη ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία.
[/nextpage]
[nextpage title=”1916″ ]
Τα πάντα ξεκίνησαν το 1916, όταν δύο ιαπωνικές εταιρείες, η Tokyo Ishikawajima Shipbuilding and Engineering και η Tokyo Gas and Electric Industrial υπέγραψαν μια συμφωνία συνεργασίας με σκοπό να ξεκινήσουν την παραγωγή αυτοκινήτων.
[/nextpage]
[nextpage title=”1922″ ]
Το 1922 βγαίνει στη παραγωγή το πρώτο αυτοκίνητο, το Wolseley Α-9.
[/nextpage]
[nextpage title=”1934″ ]
Το ημερολόγιο γράφει 1934 και ένα δεύτερο μοντέλο βγήκε στη παραγωγή, ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε από το Υπουργείο Εμπορίου και Βιομηχανίας της Ιαπωνίας, και ακούει στο όνομα Isuzu. Το όνομα αναφέρεται στον ποταμό Isuzu στην περιοχή Ise Grand Shrine της Ιαπωνίας.
[/nextpage]
[nextpage title=”1945″ ]
Στη μεταπολεμική περίοδο, υπήρχε μεγάλη ζήτηση για επαγγελματικά οχήματα και φορτηγά που θα μετέφεραν υλικοτεχνικό εξοπλισμό και τρόφιμα. Τα φορτηγά της Isuzu διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην ανοικοδόμηση τόσο της μάρκας, όσο και της τοπικής οικονομίας της Ιαπωνίας το χρονικό διάστημα μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
[/nextpage]
[nextpage title=”1949″ ]
Το 1949 έγινε η πρώτη εξαγωγή αυτοκινήτων της Isuzu από την Ιαπωνία προς το Χονγκ Κονγκ. Γι’αυτόν τον λόγο ιδρύθηκε μια νέα εταιρία, η “Isuzu Motors Limited”, με το όνομα να μην αλλάζει μέχρι και σήμερα.
[/nextpage]
[nextpage title=”1950″ ]
Λόγω της αυξανόμενης ζήτησης για αυτοκίνητα μετά τον Β ‘Παγκόσμιο Πόλεμο, η Isuzu το 1950 αναπτύσσει τον πρώτο V8 πετρελαιοκινητήρα της Ιαπωνίας, τον DA80.
[/nextpage]
[nextpage title=”1953″ ]
Η Isuzu μπορεί να θεωρηθεί και ο πρωτοπόρος στην ανάπτυξη των επιβατικών αυτοκινήτων. Πρώτο μοντέλο της το Hillman το 1953, με τα Bellel και Bellet να ακολουθούν το 1961 και το 1963.
[/nextpage]
[nextpage title=”1961″ ]
To Bellel κάνει την εμφάνισή του το 1961. Τον ίδιο χρόνο η Isuzu παρουσιάζει και τον πρώτο πετρελαιοκίνητο κινητήρα της Ιαπωνίας για ένα επιβατικό αυτοκίνητο. Πρόκειται για τον DL201 που πήρε το Τεχνολογικό βραβείο, το οποίο απονέμεται από την Ιαπωνική Εταιρεία Μηχανολόγων Μηχανικών.
[/nextpage]
[nextpage title=”1963″ ]
Το Bellet κυκλοφορεί το 1963, με το αυτοκίνητο να αποκτά και και μια GT έκδοση, με το παρατσούκλι Belle-G.
[/nextpage]
[nextpage title=”1966″ ]
Το ημερολόγιο γράφει 1966 και η Isuzu ξεκινά την παραγωγή του TY, ενός μεσαίου “Duty Truck” φορτηγού.
[/nextpage]
[nextpage title=”1968″ ]
Το 1968 η Isuzu παρουσιάζει το πρώτο της coupe αυτοκίνητο. Το 117 Coupe σχεδιασμένο από τον <Giorgetto Giugiaro.
[/nextpage]
[nextpage title=”1971″ ]
1971 και υπό το φως της περαιτέρω επέκτασης της και των περισσότερων ευκαιριών για ανάπτυξη σε αγορές εκτός Ιαπωνίας, η Isuzu υπογράφει συμφωνία συνεργασίας με την GM.
[/nextpage]
[nextpage title=”1972″ ]
Η συνεργασία της Isuzu με την GM είχε ως αποτέλεσμα το πιο επιτυχημένο 1 τόνου pickup στις Η.Π.Α. Το Chevrolet LUV (Isuzu Faster) που βασίζεται στο Isuzu Florian.
[/nextpage]
[nextpage title=”1974″ ]
Το πρώτο αυτοκίνητο που αναπτύχθηκε από κοινού με την GM είναι γεγονός. Το De Gemini ξεκινά τις πωλήσεις του το 1974.
[/nextpage]
[nextpage title=”1977″ ]
Ως αποτέλεσμα της κρίσης του πετρελαίου, η Isuzu αναπτύσσει αποδοτικούς πετρελαιοκινητήρες. Το 1977 το Florian βρίσκεται στην αγορά.
[/nextpage]
[nextpage title=”1979″ ]
Το De Gemini αποκτά diesel κινητήρα κάτω από το καπό του.
[/nextpage]
[nextpage title=”1981″ ]
Το 1981 η Isuzu παρουσιάζει το Piazza Coupe, δημιουργίας και αυτό του Giugiaro. Την ίδια χρονιά παρουσιάζεται και το Rodeo Bighorn, το πρώτο συμπαγές τετρακίνητο SUV της μάρκας. Η χρονιά του 1981 σηματοδοτήθηκε και από τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα τεχνολογίας άμεσου ψεκασμού για φορτηγά. Επίσης η Isuzu το ίδιο έτος, έγινε η πρώτη εταιρία που αναπτύσσει τον πρώτο πετρελαιοκινητήρα που ελέγχεται ηλεκτρονικά. Ταυτόχρονα για πρώτη φορά στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, εισάγει το QOS (Ultra Quick Start), ένα σύστημα που σύμφωνα με την εταιρία δεν απαιτεί επιπλέον χρόνο προθέρμανσης για την εκκίνηση του κινητήρα.
[/nextpage]
[nextpage title=”1985″ ]
Το 1985 η Isuzu παρουσιάζει το FF Gemini, με την τηλεοπτική του διαφήμιση να αφήνει ιστορία.
[/nextpage]
[nextpage title=”1994″ ]
Το 1994 η Isuzu λανσάρει στην αγορά το Giga, το πρώτο “Heavy Duty” φορτηγό.
[/nextpage]
[nextpage title=”1996″ ]
Το Isuzu Gala είναι το πρώτο λεωφορείο της Ιαπωνικής εταιρίας. Κυκλοφορεί στην αγορά το 1996.
[/nextpage]
[nextpage title=”2000″ ]
Το 2000 η Isuzu κατασκευάζει το 20.000.000στο κινητήρα της,
[/nextpage]
[nextpage title=”2002″ ]
Το 2002 η Isuzu παρουσιάζει το Rodeo/D-Max pick-up.
[/nextpage]
[nextpage title=”2013″ ]
To 2013 η Isuzu εγκαινιάζει το MU-X, ένα επταθέσιο SUV που βασίζεται πάνω στο πετυχημένο από πλευράς πωλήσεων D-Max.
[/nextpage]