Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Test Drive: Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη Mercedes A200

Test Drive: Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη Mercedes A200

42
Test Drive: Δοκιμάζουμε την ανανεωμένη Mercedes A200

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_19

Το 2012 ήταν μια χρονιά που η premium μικρομεσαία κατηγορία πρακτικά ολοκληρώθηκε. Ήταν τότε που η Mercedes-Benz κυκλοφόρησε τη νέα A-Class, ριζικά ανανεωμένη από τις δύο προηγούμενες γενιές, καθώς η -έως τότε- πολυμορφική της πρόταση μετετράπη σε ένα κανονικό hatchback. Δεν θα μπορούσε, άλλωστε, να κάνει αλλιώς, καθώς η BMW Σειράς 1 αλλά και το Audi A3 αλώνιζαν για πολλά χρόνια μόνα τους.

Το μικρότερο αυτοκίνητο με το αστέρι στο καπό είναι το πιο προοδευτικό μοντέλο της γερμανικής εταιρίας, το οποίο συνέβαλε τα μέγιστα στο να κάνει το σήμα της Mercedes-Benz πιο νεανικό. Με τον κύκλο ζωής των σύγχρονων αυτοκινήτων να είναι 6 -το πολύ 7- χρόνια, το περασμένο καλοκαίρι ήρθε αναπόφευκτα το καθιερωμένο mid-life facelift, μια πάγια μαρκετινίστικη τακτική όλων των εταιριών για να τονωθούν οι πωλήσεις με το ελάχιστο δυνατό κόστος.

Στα συν

[custom_list type=”check”]

  • Οδική Συμπεριφορά
  • Περιθώρια πρόσφυσης
  • Ποιότητα Κατασκευής
  • Κινητήρας/Επιδόσεις
  • Φρένα
  • Σχεδιασμός

Στα μείον

  • Σκληρή Ανάρτηση
  • Κατανάλωση
  • Τιμή

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

5D3_1857

Η Mercedes-Benz επέλεξε την τελευταία εβδομάδα του Ιουνίου για να παρουσιάσει το ανανεωμένο μοντέλο, το οποίο έκανε το ντεμπούτο του στην έκθεση Φρανκφούρτης πριν πέντε μήνες, με την εμπορική του πορεία να ξεκινάει λίγες μέρες πριν κλείσει το 2015.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_21

Όπως βλέπεις από τις φωτογραφίες, οι αλλαγές στο αισθητικό κομμάτι είναι μικρές, και περιορίζονται στους ελαφρώς διαφοροποιημένους  προφυλακτήρες, στη διαφορετική γρίλια, και στα ανασχεδιαμένα φωτιστικά σώματα, που στην περίπτωση του αυτοκινήτου δοκιμής ήταν τεχνολογίας LED. Αυτό που παραμένει απαράλλαχτο είναι η σχεδιαστική φιλοσοφία της αισθητικής σαφήνειας, με τη δυναμική ταυτότητα του μοντέλου, τις έντονες ακμές στο προφίλ και τη γραμμή παραθύρων που παραπέμπει σε coupe αμάξωμα, να συμβάλλουν σε ένα εξαιρετικά όμορφο αποτέλεσμα.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_17

Με το που αντικρίζεις την ανανεωμένη A-Class από κοντά, ειδικά όταν αυτή φορά το AMG στιλιστικό πακέτο, είναι σίγουρο ότι θα σου κεντρίσει το ενδιαφέρον να την “ψάξεις” λίγο παραπάνω. Το ξεχωριστό bodykit, που μοιάζει πολύ με το αντίστοιχο της A45 AMG, οι χαμηλές αναρτήσεις, η μυώδης σχεδίαση, η εντυπωσιακή μάσκα, οι διάφορες χρωμιομένες λεπτομέρειες, τα πλαϊνά spoilers, οι διπλές χρωμιομένες απολήξεις εξατμίσεων και οι ζάντες AMG 18 ιντσών (με ελαστικά 225/40) δημιουργούν ένα άκρως επιθετικό, ποθητό και νεανικό αυτοκίνητο, διατηρώντας το μοντέρνο και φρέσκο για το υπόλοιπο “ζωής” του.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_16

Τέλος, οι εξωτερικές διαστάσεις έχουν διατηρηθεί ως είχαν, με το πεντάπορτο hatchback να έχει μήκος 4.299 χλστ., 1.780 χλστ. πλάτος και 1.433 χλστ. ύψος, με τον αεροδυναμικό συντελεστή να αγγίζει τα 0.30 Cd.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_47

Περνώντας στο εσωτερικό, αυτό έχει αλλάξει ελάχιστα και πλησιάσει στο design της CLA, με το σύστημα infotainment να υποστηρίζει πλέον το Apple CarPlay και το Android Auto. Ακόμα, υπάρχουν νέοι γαλβανιζέ διακόπτες, ελαφρώς ανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων, ενώ η οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας βρίσκεται στο ίδιο σημείο σαν tablet, έχοντας όμως μεγαλώσει σε διάμετρο, καθώς πλέον είναι 8 ιντσών.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_42

Από θέμα ποιότητας υλικών, η Mercedes δεν άλλαξε κάτι, και έτσι το πάνω μέρος του ταμπλό είναι επενδυμένο με μαλακό υλικό, με όλα τα υπόλοιπα τμήματά του, να έχουν ντυθεί με σκληρό πλαστικό, με την συναρμογή τους να δείχνει καλή, όπως και το φινίρισμά τους.

Θα βρεις εύκολα την ιδανική θέση οδήγησης μέσω των πολλαπλών ρυθμίσεων των καθισμάτων και του τιμονιού. Η καμπίνα αποπνέει μια αίσθηση σπορ πολυτέλειας, με την ποιότητα της να είναι αρκετά καλή, αλλά σαφώς ένα σκαλί πιο χαμηλή από την C-Class, κάτι που στα αντίστοιχα μοντέλα της BMW δεν είναι τόσο εμφανές. Διαθέτει αρκετά σπορ χαρακτηριστικά, με τα βουρτισμένα αλουμινένια διακοσμητικά, τα ψευτοcarbon πλαστικά του ταμπλό, ο σπορ πίνακας οργάνων και ο κρυφός φωτισμός να δίνουν τον ανάλογο τόνο.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_43

Τα σπορ ημι-bucket μαύρα AMG διάτρητα δερμάτινα Nappa καθίσματα με κόκκινες λεπτομέρειες και ενσωματωμένο το προσκέφαλο έχουν πολύ καλή πλευρική στήριξη. Ο μαύρος πίνακας οργάνων με τα καρό διακοσμητικά και τους κόκκινους δείκτες, μαζί με τις δερμάτινες επενδύσεις στη κορυφή του ταμπλό, τα μαλακά πλαστικά στο κέντρο του ταμπλό με carbon όψη, τους αλουμινένιους αεραγωγούς, να προσφέρουν την απαραίτητη αίσθηση που δικαιολογεί η AMG έκδοση.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_59

Η Mercedes-Benz, όπως ξέρεις, έχει επιλέξει να τοποθετήσει έναν διακόπτη στην δεξιά μεριά πίσω από το κοφτό τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι, όπως ακριβώς και στη B-Class που δοκιμάσαμε, ο οποίος προσφέρει τις υπηρεσίες τους ως επιλογέα ταχυτήτων. Αυτός βρίσκεται στη θέση που συνήθως βρίσκεται ο διακόπτης των υαλοκαθαριστήρων, με την Mercedes-Benz να έχει αλλάξει την διαρρύθμιση του αριστερού διακόπτη, ο οποίος εκτός από τα φλας, έχει πάνω του και τους διακόπτες των υαλοκαθαριστήρων.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_68

Η αλλαγή των ταχυτήτων μπορεί να γίνει και μέσω των paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, με το κιβώτιο ταχυτήτων να διαθέτει τρία προγράμματα λειτουργίας (Sport, Eco, Comfort και Individual) με την εναλλαγή των προγραμμάτων να γίνεται μέσω ενός κουμπιού, που είναι τοποθετημένο στη κεντρική κονσόλα.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_39

Σε ότι αφορά τον χώρο αποσκευών, όπως καταλαβαίνεις, δεν αλλάζει κάτι και αυτός ανέρχεται στα 341 λίτρα, με το κατώφλι να απέχει μόλις 561 χλστ. από το έδαφος. Με την αναδίπλωση των πίσω διαιρούμενων καθισμάτων (40:60), ο χώρος αποσκευών ωστόσο μπορεί να φτάσει έως και τα 1.157 λίτρα. Το πλάτος του χώρου αποσκευών μεταξύ των θόλων των τροχών είναι 1.050 χλστ. και σίγουρα μπορείς να μεταφέρεις αρκετά πράγματα μέσα του.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_41

Μπορεί να μεταφέρει με 5 ενήλικες επιβάτες, αφού διαθέτει τον μεγαλύτερο διαθέσιμο χώρο επιβατών της κατηγορίας του, με τους εμπρός να κάθονται άνετα, αν και η ογκώδης κεντρική κονσόλα θα έρχεται συχνά σε επαφή με το δεξί σου γόνατο. Τα πόδια των πίσω επιβατών δεν θα βρίσκουν στις πλάτες των μπροστά καθισμάτων, ενώ υπάρχει σχετικά αρκετός χώρος και για τα κεφάλια τους. Ο μεσαίος ίσως νιώσει πιο άβολα, καθώς το κεντρικό τούνελ είναι αρκετά ψηλό και θα περιορίσει αρκετά την άνεση των ποδιών του.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_32

Μηχανικά δεν έχει αλλάξει τίποτα, και έτσι κάτω από το καπό της ανανεωμένης Mercedes-Benz A200 υπάρχει ο Μ270 αλουμινένιος 1.600αρης turbo κινητήρας βενζίνης απόδοσης 156 ίππων στις 5.300 σ.α.λ και 250 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.250 έως τις 4.000 σ.α.λ. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό, πιεζοηλεκτρικά μπεκ, διπλό μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων, μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων εισαγωγής CAMTRONIC, με την τουρμπίνα να σηκώνει μέχρι 1,9 bar πίεση και περιστρέφεται μέχρι τις 230.000 σ.α.λ.

Συνδυάζεται αρμονικά με το 7-τάχυτο αυτόματο διπλόδισκο κιβώτιο 7G-DCT, το οποίο διαθέτει και σύστημα Start/Stop, που λειτουργεί απρόσκοπτα χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Οι αλλαγές των ταχυτήτων γίνονται με τέτοιο τρόπο που σχεδόν δεν τις καταλαβαίνεις και με τα paddles, τα οποία βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, να σε προκαλούν συνέχεια να παίξεις μαζί τους.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_24

Ο κινητήρας είναι αρκετά ισχυρός ώστε να κινήσει με άνεση το αμάξωμα βάρους 1.395 κιλών της A-Class με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 7,8 δευτερόλεπτα, με το VBox μας να γράφει 8,21 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητα του ανέρχεται στα 224 χλμ/ώρα. Επειδή όμως πάντα ισχύει ο άγραφος νόμος “ότι έχει επιδόσεις, έχει και κατανάλωση”, αν κάποιος αποφασίσει να κινηθεί σε γρήγορους ρυθμούς, θα δει με τον ίδιο ρυθμό να κατεβαίνει και ο δείκτης του ντεπόζιτου. Η Mercedes-Benz δίνει επίσημα νούμερα κατανάλωσης 5,4-λίτρων/100 χλμ, αλλά αν θελήσεις να ευχαριστηθείς τον κινητήρα, ο οποίος τραβά σε όλο το εύρος των στροφών του, ακούγοντας τον υπέροχο ήχο της εξάτμισης, τότε θα δεις την μέση κατανάλωση να αυξάνεται αρκετά.

Με 130 χλμ/ώρα στην εθνική οδό και με το cruise control ενεργοποιημένο, θα δεις μέση κατανάλωση κοντά στα 7 λίτρα. Κατά τη διάρκεια της εβδομαδιαίες δοκιμής μας με την A200, ο δείκτης της μέσης κατανάλωσης έδειξε 8,2 λίτρα/100 χλμ, στα 570 χλμ. που κάλυψα, καθώς κάπου τόσα θα “βγάλει” το ρεζερβουάρ καυσίμου χωρητικότητας 50 λίτρων. Σε ότι αφορά τις εκπομπές CO2, αυτές ανέρχονται στα 124 γρ/χλμ, κάνοντας το μοντέλο να πληρώνει 148,8 ευρώ ετήσια τέλη κυκλοφορίας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_28

Με αρχική τιμή τις €28.250 (€26.820 ευρώ με απόσυρση) η Α200 κινείται σε γνώριμα για την κατηγορία ποσά, και όπως έχει δείξει μέχρι στιγμής η πορεία της, έχει βρει το αγοραστικό κοινό που θα διαθέσει τα χρήματα, ώστε να το αποκτήσει. Όμως, αν προσθέσεις στη τιμή και τα επιπλέον χρήματα του AMG πακέτου (2.716,79 ευρώ), των AMG ζαντών (348 ευρώ), του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων (2.546,45 ευρώ), του Parktronic (940 ευρώ), των Bi-Xenon φωτιστικών σωμάτων (1.217,46 Ευρώ) και άλλων, η τιμή του εκτοξεύεται και φτάνει όσο αντέχει η τσέπη σου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_13

Αν μας είχε μείνει κάτι από την προηγούμενη δοκιμή της A200 με το AMG πακέτο, ήταν η ποιότητα κύλισης, καθώς είχε χαρακτηριστικά “love it, or hate it”, ανάλογα από ποια σκοπιά θα παρατηρήσεις το αυτοκίνητο. Η AMG ανάρτηση αποτελείται από -πολύ- σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια, χαμηλότερα κατά 15 χλστ. σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της A-Class και σε συνδυασμό με τις ζάντες 18″ και τα χαμηλοπρόφιλα RunFlat ελαστικά, θα νιώσεις ακόμα και το “κεφάλι” μιας βελόνας, καθώς μεταφέρουν και την παραμικρή ανωμαλία στο εσωτερικό της καμπίνας, κάνοντας τη πλάτη σου να καταλάβει το βάθος της εγκάρσιας ανωμαλίας του οδοστρώματος. Η τρανή διαφορά, όμως, με την pre-facelift είναι η ηχομόνωση, καθώς δεν θα περάσουν στη καμπίνα οι ενοχλητικοί θόρυβοι από τις λακκούβες.

Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα MacPherson, με αμορτισέρ αερίου διπλού σωλήνα εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων με αμορτισέρ αερίου μονού σωλήνα πίσω. Το setup τους είναι τέτοιο που θα εκτιμηθεί δεόντως μόνο σε κάποιο επαρχιακό δρόμο με πολύ καλό οδόστρωμα, είτε στην εθνική οδό. Εκεί, η ποιότητα κύλισης είναι απολαυστική, επιδεικνύοντας μια ακλόνητη και στιβαρή συμπεριφορά, που φουσκώνει τα στήθη σου από αυτοπεποίθηση. Όμως, με την πλειονότητα των χλμ. να γίνονται μέσα στην πόλη είναι γεγονός ότι θα κουράσει, ενώ ο χαμηλός εμπρός προφυλακτήρας θα νιώσει πολύ εύκολα την “γεύση” της ασφάλτου.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_15

Κινούμενος σε δρόμους με την μεγαλύτερη ευθεία να μην υπερβαίνει τα 50 μέτρα, τα περιθώρια πρόσφυσης είναι εντυπωσιακά ψηλά, καθώς θα πρέπει να υπερβάλλεις εαυτόν για να υποστρέψει, με το πίσω μέρος να είναι σταθερό και ακλόνητο, ακόμα και με ατσούμπαλες κινήσεις του τιμονιού. Στις στροφές οι κλίσεις του αυτοκινήτου είναι ελάχιστες, με το ESP να έχει δυνατότητα Extended Traction Control, όντας πανταχού παρόν έτσι ώστε να διορθώσει οποιοδήποτε λάθος σου, ακόμη και όταν αυτό έχει απενεργοποιηθεί μερικώς με το πάτημα του κουμπιού. Το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης Direct Steering διαθέτει μεταβλητό βαθμό υποβοήθησης, κάτι που σημαίνει ότι το σύστημα διεύθυνσης είναι “ελαφρύ” σε εντός πόλης διαδρομές και “βαραίνει” όταν κινείσαι με πολλά χιλιόμετρα.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_48

Από άκρη σε άκρη το τιμόνι χρειάζεται κάτι παραπάνω από 2,5 στροφές, κάτι που μεταφράζεται σε άμεση μεταφορά των εντολών σου, αν και δεν θα το χαρακτήριζα ιδιαίτερα κοφτερό, καθώς με 11 μέτρα διαμέτρου κύκλου στροφής θα χρειαστείς παραπάνω από μια μανούβρα για την αναστροφή.

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_10

Σε γενικές γραμμές το στήσιμο της Α200 με το AMG πακέτο αναδεικνύει τις δυνατότητες που μπορεί να προσφέρει το σασί της A-Class, καθώς διαχειρίζεται με άνεση τα 156 άλογα του κινητήρα. Αυτά περνούν στον δρόμο χωρίς απώλειες και σπινιαρίσματα, με τις αλλαγές των ταχυτήτων και την αμεσότητα στην απόκριση του γκαζιού στο πρόγραμμα Sport να σε “πιέζουν” στο να κινηθείς γρήγορα. Ο χρόνος της μεταφοράς της εντολής για την αλλαγή ταχύτητας από τα paddles είναι εξαιρετικά μικρός, τηρουμένων των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου. To μόνο πρόβλημα είναι ότι για να μην αφήσεις τον υπολογιστή να αλλάζει ταχύτητες και να το κάνεις εσύ μέσω των paddles θα πρέπει να έχεις επιλέξει το πρόγραμμα Individual, όπου ρυθμίζεις εσύ τις διάφορες παραμέτρους.

Τέλος, εντυπωσιακά βρήκα το φρένα του αυτοκινήτου, αποτελούμενα από 4 δισκόφρενα, τρυπητά αεριζόμενα τα μπροστά, τα οποία φρενάρουν άκρως ικανοποιητικά το αυτοκίνητο, καθώς το ακινητοποιούν από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 36,6 μέτρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Test_Drive_Mercedes_A200_facelift_05

Με το λίφτινγκ που υπέστη το μοντέλο τώρα πληρεί τις επιθυμίες πολλών πελατών για μεγαλύτερη άνεση, χωρίς απώλεια των δυναμικών χαρακτηριστικών της. Η A200 με το AMG πακέτο είναι γρήγορη, πανέμορφη και αρκούντως sport. H τιμή της είναι κλασικά τσιμπημένη, κάτι που ισχύει για όλα τα πολυτελή hatchback με όλα αυτά τα στοιχεία που προσφέρει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που ακόμα και η σχετικά αυξημένη κατανάλωση δεν είναι ικανή να μετριάσει την συνολική εικόνα, με τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά της.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

Mercedes-Benz A200 Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 8,21 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 3,51 δευτ. (με kickdown)
60-100 χλμ/ώρα 5,76 δευτ. (με kickdown)
80-130 χλμ/ώρα 6,88 δευτ. (με kickdown)
Τελική ταχύτητα 224 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 36,58 μέτρα σε 2,79 δευτ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

Mercedes A200
Κινητήρας και επιδόσεις
Κυλινδρισμός/Αριθμός κυλίνδρων Εν σειρά/4
Κυβισμός (cc) 1595
Ονομαστική ισχύς 156/5300
Ονομαστική ροπή στρέψης 250/1250–4000
Σχέση συμπίεσης 10.3 : 1
Επιτάχυνση 0–100 km/h (s) 7.8
Τελική ταχύτητα (km/h) 224
Κατηγορία εκπομπής ρύπων Euro 6
Λειτουργία ECO start/stop ναι
Κατανάλωση και εκπομπές ρύπων
Καύσιμο Premium καύσιμο
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου/με ρεζέρβα (l) 50/6.0
Κατανάλωση καυσίμου, αστικός κύκλος (l/100km) [3] 6.8–6.7
Κατανάλωση καυσίμου, υπεραστικός κύκλος (l/100km) [3] 4.6–4.2
Κατανάλωση καυσίμου, συνδυασμένη (l/100km) [3] 5.4–5.1
Εκπομπές CO2 (g/km) συνδυαστικά [3] 126–119
Τιμή Cd 0.30
Μετάδοση ισχύος
σύστημα κίνησης Κίνηση στον μπροστινό άξονα
Μετάδοση μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT)
Σχέσεις μηχανικής μετάδοσης 4.31/ 2.44/ 1.35/ 0.94/ 0.82/ 0.70/ R 3.38
Σχέσεις αυτόματης μετάδοσης 15.94/ 10.04/ 6.93/ 4.92/ 3.61/ 2.77/ 2.23/ R 12.81
Τελική σχέση μετάδοσης 3.35 (2.39)
Ανάρτηση και σύστημα διεύθυνσης
Εμπρός άξονας Γόνατο ανάρτησης και βραχίονας ελέγχου
Πίσω άξονας Πολλαπλών συνδέσμων
Ανάρτηση εμπρός/πίσω Ελατήρια, αμορτισέρ αερίου διπλού σωλήνα /ελατήρια, αμορτισέρ αερίου μονού σωλήνα
Εμπρός ελαστικά/ζάντες 205/55 R 16
Πίσω ελαστικά/ζάντες 205/55 R 16
Εμπρός φρένα Δίσκοι, εσωτερικά αεριζόμενοι
Πίσω φρένα Δίσκοι, συμπαγής
Ποσότητα, διαστάσεις & βάρη
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (VDA) (I) 341–1157
Κύκλος στροφής (m) 11.00
Μικτό βάρος / ωφέλιμο φορτίο (kg) [4] 1370/565 (1395/540)
Επιτρεπόμενο μεικτό φορτίο (kg) 1935 (1935)
Μέγιστο φορτίο οροφής (kg) 100
Επιτρεπόμενη ικανότητα ρυμούλκησης χωρίς φρένα / με φρένα (kg) 685/1400 (695/1400)
Τιμές
Βασική Τιμή €28.250 (€26.820 με απόσυρση)

[/nextpage]