Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake

Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake

15
Test Drive: Δοκιμάζουμε την Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake

[nextpage title=”Εισαγωγή”]

Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake 1

Την εποχή που οι περισσότεροι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε νέο μοντέλο που δεν είναι crossover ως παρία, η Mercedes-Benz αποφάσισε να εμπλουτίσει την γκάμα της A-Class με το λανσάρισμα της CLA Shooting Brake. Δεν ήταν η πρώτη φορά που η Γερμανική εταιρία είχε το θάρρος και το θράσος να λανσάρει στην αγορά ένα αντισυμβατικό στυλ αμαξώματος σε μία κατηγορία που κανείς δεν περίμενε ότι μπορεί να το δεχθεί… Μην ξεχνάς ότι το 2012, η Mercedes-Benz αποφάσισε ότι ένα όχημα σαν την CLS Shooting Brake έχει δυνατότητες και την πέρασε στην παραγωγή.

Δύο χρόνια αργότερα, στα τέλη του 2014, η Mercedes-Benz παρουσίασε το 4ο μέλος της ευρύτερης οικογένειας της A-Class. Ένα μοντέλο που απευθύνεται σε “ενεργούς πελάτες που θέλουν ένα αυτοκίνητο έξω από τα καθιερωμένα, με μοναδικό σχεδιασμό και υψηλή χρηστικότητα”. Αυτό το μοντέλο, δοκιμάζουμε. Ένα “εναλλακτικό” αυτοκίνητο που συνδυάζει τις coupe γραμμές της CLA με την πρακτικότητα ενός station wagon. Ένα αυτοκίνητο που προσπαθεί να “παντρέψει” δύο φαινομενικά αντιφατικές και αντιδιαμετρικές έννοιες: αυτή του σπορτίφ με αυτή του οικογενειακού. Τα καταφέρνει όμως ή είναι τελικά ένα μοντέλο που πέρασε στην παραγωγή χάριν διαφορετικότητας;

[custom_list type=”check”]

Στα συν

  • Ποιότητα κύλισης
  • Εμφάνιση
  • Πρακτικότητα
  • Άνεση/Ηχομόνωση

Στα μείον

  • Χώροι για τους πίσω επιβάτες
  • Τιμή
  • Τριγμοί στο εσωτερικό

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο”]

Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake 5

Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά. Η CLA Shooting Brake, βασίζεται στην MFA πλατφόρμα της Mercedes-Benz – την ίδια που χρησιμοποιούν όλα τα “μικρά” μοντέλα της φίρμας (A-Class, CLA, GLA και B-Class). Το μήκος της φτάνει τα 4.630 χιλιοστά, το πλάτος τα 1.777 και το ύψος τα 1.435… ακριβώς ίδιες –στο χιλιοστό– με αυτές της CLA. Ακριβώς το ίδιο είναι και το μεταξόνιο που διαμορφώνεται στα 2.699 χιλιοστά. Αυτό που διαφέρει είναι το βάρος, με την CLA Shooting Brake (1.430 κιλά) να είναι περίπου 30 κιλά βαρύτερη από την αντίστοιχη CLA. Με δεδομένο ότι η Shooting Brake έκδοση βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με τις υπόλοιπες, δεν προκαλεί εντύπωση ότι μοιράζεται και την αρχιτεκτονική των αναρτήσεων με γόνατα McPherson στον εμπρός άξονα και μία διάταξη πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω.

Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake 3

Ο παράγοντας που διαφοροποιεί την Shooting Brake λοιπόν από την υπόλοιπη σειρά, είναι ο σχεδιασμός της – τουλάχιστον κατά το ήμισυ. Πρώτα απ’ όλα, τι εστί shooting brake; Καλή τύχη… μόνο αυτό έχω να σου πω. Ακόμα και ο ορισμός που δίνει η ίδια η Mercedes-Benz, είναι υπερβολικά γενικός: Αναφέρει κάρα τα οποία διέθεταν εξαρτήματα αποθήκευσης κυνηγετικού εξοπλισμού και σε κάποιο σημείο, η ίδια η Mercedes-Benz επαναλαμβάνω, λέει περιγράφοντας τα shooting brakes (ή breaks) ότι παραδοσιακά, ήταν “αποκλειστικά δίθυρα sports cars που αναμίγνυαν την πολυτέλεια και το στυλ ενός coupe με τον επιπλέον χώρο για τις αποσκευές και την μεγάλη πίσω πόρτα”. Με λίγα λόγια, σύμφωνα με την περιγραφή και την ιστορική αναδρομή της εταιρίας, η CLA Shooting Brake… δεν είναι shooting brake. Τέλος πάντων, επειδή δεν θα βγάλουμε άκρη με ορισμούς και ιστορία, ας δούμε τι είναι η CLA Shooting Brake.

Μπροστά, είναι μία “τυπική” CLA και αυτό δεν είναι καθόλου κακό. Ξεχωρίζει η επιβλητική και χαρακτηριστική μάσκα με το μεγάλο αστέρι στην γρίλια, τα “powerdomes” –φουσκώματα εις το ελληνικότερον– στο καπό και φυσικά, τα “μάτια” του αυτοκινήτου, τα φωτιστικά του σώματα με τα γνώριμα πλέον γραφικά. Όσο προχωράει κανείς στο πλάι της CLA Shooting Brake, δεν μπορεί να μην παρατηρήσει την χαμηλή γραμμή και την “τοξωτή” οροφή όμως το piece de resistance του μοντέλου, εντοπίζεται στο πίσω μισό του αυτοκινήτου. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει αν θεωρείς ότι κάνω πολύ μεγάλη υπόθεση ένα station wagon αλλά θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Ο τρόπος που ενσωματώνεται το πίσω μέρος στην CLA για να δημιουργηθεί η Shooting Brake έκδοση, είναι πάρα πολύ όμορφος στα δικά μου μάτια. Χωρίς να θέλω να φανώ “hipsterάς” ή προκλητικός, θα τολμήσω να σου εκμυστηρευτώ ότι η CLA Shooting Brake μου αρέσει πολύ περισσότερο από την “απλή” CLA.

Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake 4

Μοιάζει πιο ολοκληρωμένη… Πιο φυσιολογική αλλά ταυτόχρονα και πιο ιδιαίτερη. Ο τρόπος που “σβήνει” η οροφή στο πίσω τζάμι και το πορτ-μπαγκάζ με την χαρακτηριστική κλίση, είναι το βασικό στοιχείο της CLA που εμένα προσωπικά, με “χαλάει”. Αυτό το “τελείωμα”, δεν υπάρχει στην Shooting Brake και μάλλον γι’ αυτό την θεωρώ πιο ομοιογενή. Μπορεί να διαφωνείς, αλλά εμένα ο τρόπος που κάθεται το αυτοκίνητο στον δρόμο, μου αρέσει. Το “stance” του είναι επιθετικό, ακόμα και χωρίς την sport, χαμηλωμένη ανάρτηση. Φυσικά, η προσθήκη του wagon πίσω μέρους έχει αρνητικές επιπτώσεις στον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας, αφού το 0.23 της CLA γίνεται 0.26 , αλλά η μικρή μετωπική επιφάνεια και η δουλειά που προφανώς έχει γίνει στην γενικότερη αεροδυναμική του αμαξώματος, έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση του θορύβου από τον αέρα παρά τα παράθυρα χωρίς πλαίσιο. Περισσότερα γι’ αυτό όμως στην ενότητα “Στον Δρόμο”.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό”]

Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake 19

Όσο για το εσωτερικό; Ειλικρινά, δεν έχω να πω τίποτα περισσότερο απ’ αυτά που είχαμε γράψει σε προηγούμενες δοκιμές της CLA. Είναι πανομοιότυπο. Ολόιδιο. Τα υλικά είναι αρκετά προσεγμένα, η συναρμογή τους καλή–με σαφή περιθώρια βελτίωσης– και ο σχεδιασμός “νεανίζει” χωρίς όμως να παλιμπαιδίζει. Το μόνο για το οποίο θα παραπονεθώ στο design του ταμπλό, είναι η τοποθέτηση της οθόνης στο κέντρο της κονσόλας που κατά τη γνώμη μου αποτελεί παραφωνία αφού μοιάζει σαν “εκ των υστέρων σκέψη” και ο πίνακας οργάνων που όποιος έχει συνηθίσει ή απλά του αρέσει το λιτό design, θα του φανεί λίγο “φορτωμένος”. Αλλά περί ορέξεως… Σε γενικές γραμμές, η καμπίνα της CLA Shooting Brake είναι ένας όμορφος χώρος να βρίσκεσαι. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν παράπονα.

Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake 23

Ένας τομέας στον οποίο υστερεί η CLA (Shooting Brake) είναι αυτός της εργονομίας. Τα χειριστήρια του κλιματισμού είναι σχεδόν κρυμμένα κάτω από την κεντρική κονσόλα, ολόκληρο το κομμάτι με τα κουμπιά κάτω από τους 3 αεραγωγούς είναι υπερβολικό και ο χειρισμός του συστήματος ψυχαγωγίας, είναι ότι πιο πολύπλοκο έχω συναντήσει σε αυτοκίνητο. Συγγνώμη, αλλά το ραδιόφωνο πρέπει να είναι σε θέση να το χειριστεί οποιοσδήποτε στα πρώτα 3 λεπτά της συμβίωσης του με το αυτοκίνητο. Αποδέχομαι την πιθανότητα να είμαι χαζός όσο το χορτάρι αλλά ακόμα κι έτσι να είναι, θα έπρεπε να μπορώ να “παίζω στα δάχτυλα” τον χειρισμό του ραδιοφώνου χωρίς να χρειάζεται να ανατρέξω στο εγχειρίδιο χρήσης…

Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake 35

Και κάτι ακόμα πριν αλλάξω θέμα. Οι χώροι. Η Mercedes-Benz πρέπει να αναφέρει τη λέξη “πρακτικότητα” περίπου-ακριβώς 3.284 φορές στο δελτίο τύπου της CLA Shooting Brake. Δεν διαφωνώ… τουλάχιστον όχι εξ ολοκλήρου. Η CLA Shooting Brake είναι πρακτική. Οι χώροι για μικροαντικείμενα στην καμπίνα είναι αρκετοί ενώ οι διαθέσιμοι χώροι για τους εμπρός επιβάτες είναι ότι θα περίμενε κανείς από ένα αυτοκίνητο του μεγέθους της. Όμως δεν μπορώ να πω το ίδιο και για τους πίσω επιβάτες. Η εταιρία αναφέρει ότι ο διαθέσιμος χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι 4 εκατοστά μεγαλύτερος από αυτόν της CLA, αλλά αυτά τα 4 εκατοστά δεν κάνουν την νύχτα, μέρα. Επιβάτες κοντά στο 1.90 θα χωρέσουν οριακά αλλά πάνω από αυτό το ύψος, αρχίζουν να δημιουργούνται πολύ σοβαρά προβλήματα. Αντίστοιχα προβλήματα δημιουργούνται και στον χώρο για τα γόνατα των επιβατών. Ευτυχώς, ο χώρος των αποσκευών είναι αντάξιος του χαρακτηριστικού, Shooting Brake. Το πορτ-μπαγκάζ της CLA Shooting Brake έχει χωρητικότητα 495 λίτρων και το πάτωμα να είναι απολύτως επίπεδο. Όμως ότι το άνοιγμα της πίσω πόρτας θα μπορούσε να είναι μεγαλύτερο ώστε να μην δημιουργεί κανένα θέμα κατά την φόρτωση. Design… τι να πεις! Να αναφέρω ότι στο αυτοκίνητο της δοκιμής διέθετε το σύστημα Easy Pack που έναντι €542.69, κάνει τη λειτουργία της πόρτας του χώρου αποσκευών, αυτόματη. Αυτό είναι όντως ένα στοιχείο πρακτικότητας αλλά το τίμημα είναι υψηλό! Επίσης, αξίζει να τονίσω ότι η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ της CLA Shooting Brake είναι κατά 5 λίτρα μεγαλύτερη από αυτήν της C-Class Estate! Αν αυτά τα 495 λίτρα δεν είναι αρκετά, ο οδηγός μπορεί να “ρίξει” τα πίσω καθίσματα, για να αποκτήσει 1.354 διαθέσιμα λίτρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake 7

Στον δρόμο, η CLA Shooting Brake είναι… μία CLA. Δεν θα έπρεπε να σου προκαλεί εντύπωση αυτό. Βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα, μοιράζονται την ίδια αρχιτεκτονική αναρτήσεων, έχουν τις ίδιες διαστάσεις και το ίδιο μεταξόνιο… με εξαίρεση την προσθήκη του “wagon” πίσω μέρους είναι το ίδιο αυτοκίνητο και αυτό φαίνεται στον δρόμο. Ακόμα και τα 30 περίπου κιλά που πρόσθεσε η διαδικασία μετατροπής σε shooting brake, δεν είναι ικανά να αλλάξουν τον τρόπο που πατάει το αυτοκίνητο στον δρόμο, ούτε την οδική του συμπεριφορά.

Πώς πατάει στον δρόμο; Με σιγουριά και αυτοπεποίθηση. Στο ταξίδι, η CLA Shooting Brake είναι ακλόνητη. Δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους, και απορροφά ικανοποιητικότατα τις όποιες ανωμαλίες του οδοστρώματος παρά τις 18άρες ζάντες ελαφρού κράματος και την σφιχτή ανάρτηση. Πρόσεξε, η ανάρτηση δεν είναι σκληρή… είναι σφιχτή. Ελέγχει άριστα τις κινήσεις του αμαξώματος, επιτρέποντας τόσο την απόσβεση των κραδασμών όσο και κάποιες κλίσεις στις στροφές. Κλίσεις που κάνουν την οδική συμπεριφορά της CLA Shooting Brake να μοιάζει φυσική και προβλέψιμη. Το standard, Direct Steer σύστημα διεύθυνσης μεταβλητής υποβοήθησης επικοινωνεί τις πληροφορίες για το οδόστρωμα και τις διαθέσεις του αυτοκινήτου στον οδηγό ενώ είναι άμεσο και σαφές παρότι σε ορισμένες περιπτώσεις μου φάνηκε υπερβολικά ελαφρύ και η υποβοήθηση “τεχνητή”. Έχω την εντύπωση ότι αυτό δεν θα κακοφανεί στη συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου, αλλά οφείλω να το σημειώσω. Τα φρένα θα κουραστούν μόνο έπειτα από παρατεταμένη “επιθετική” χρήση ενώ το προαιρετικό, 7-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ταιριάζει άριστα με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και συμπεριφέρεται άψογα. Η προηγούμενη μου εμπειρία με το συγκεκριμένο κιβώτιο της Mercedes-Benz δεν με είχε αφήσει με τις καλύτερες εντυπώσεις αλλά ότι άλλαξε στο λογισμικό του κιβωτίου, άλλαξε για καλό. Το αυτόματο κιβώτιο εκτελεί τις αλλαγές με βελούδινο τρόπο και δίνει στον οδηγό την ταχύτητα που επιθυμεί σε ελάχιστο χρόνο – ακόμα και αν μιλάμε για kickdowns.

Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake 10

Μέσα στην πόλη, οι 18άρηδες τροχοί και οι χαμηλές ταχύτητες κάνουν την ζωή της ανάρτησης δύσκολη αλλά αυτό σπάνια θα περάσει στον οδηγό και τους επιβάτες. Τις περισσότερες φορές, η απόσβεση του όποιου κραδασμού θα αφήσει τους επιβαίνοντες ανεπηρέαστους ενώ μόνο οι μεγαλύτερες εγκάρσιες ανωμαλίες θα περάσουν στην καμπίνα. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει την τάση να επιλέγει πάντα 1 με 2 ταχύτητες πάνω από αυτήν που θα περίμενες –σε κάποιο σημείο βρέθηκα να κυκλοφορώ με 6η και 50 km/h– αλλά η ροπή του κινητήρα στις χαμηλο-μεσαίες στροφές θα καλύψει αυτή την προδιάθεση του 7G-DCT. Αν δεν αρκέσει, γιατί ακόμα και τα 250 Nm από τις 1.250 έως τις 4.000 σ.α.λ. του 1600άρη, υπερτροφοδοτούμενου βενζινοκινητήρα κάποια στιγμή δεν είναι αρκετά, τότε το κιβώτιο θα κατεβάσει άμεσα 1 με 2 σχέσεις για να επιτρέψει την αμεσότερη επιτάχυνση. Όσον αφορά στη λειτουργία του συστήματος Start/Stop, είναι υπεράνω κριτικής. Η ηχομόνωση τόσο εντός πόλης, όσο και στο ταξίδι είναι άψογη με τον μοναδικό θόρυβο που ακούγεται στην καμπίνα να είναι αυτός της κύλισης των ελαστικών και τέλος, η κατανάλωση… δεν είναι ούτε καλή, ούτε κακή – αν αναλογιστεί κανείς ότι μιλάμε για έναν βενζινοκινητήρα 156 ίππων που έχει να κινήσει περίπου 1.5 τόνο.

Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake 12

Η μέση κατανάλωση της δοκιμής, με το 60% των χιλιομέτρων να έχουν γίνει εκτός πόλης (επαρχιακοί δρόμοι και εθνική) και το 40% εντός, ήταν 7.3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Κατανάλωση που σχεδόν ταυτίζεται με αυτή της CLA200 που είχε δοκιμάσει ο Κυριάκος Πηλίδης. Πιο συγκεκριμένα, σε –νόμιμες– ταχύτητες ταξιδίου (130 km/h), η CLA200 SB ζητούσε περίπου 6.5 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα ενώ στις αστικές μετακινήσεις, η κατανάλωση λογική αυξανόταν και ξεπερνούσε τα 8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Δεδομένου του βάρους του αυτοκινήτου και του ότι μιλάμε για βενζινοκινητήρα και όχι diesel, θεωρώ πως η κατανάλωση ήταν καλή. Απείχε από τις εργοστασιακές τιμές, αλλά ρεαλιστικά καλή.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα”]

Mercedes-Benz CLA200 Shooting Brake 15

Συμπέρασμα… αυτό είναι δύσκολο. Η Mercedes-Benz θα ήθελε να μην σκεφτείς το συγκεκριμένο μοντέλο με βάση τη λογική. Θα ήθελε να βασίσεις την επιλογή σου σε lifestyle κριτήρια. Να ψωνίσεις με την καρδιά σου. Τότε, θα “δεις” ένα κομψό και δυναμικό όχημα με στοιχεία των παραδοσιακών αξιών της φίρμας με σήμα το αστέρι. Ένα αντικομφορμιστικό μοντέλο που κάνει την “επανάσταση” του ενάντια στο κατεστημένο των hatchbacks και των SUVs και την κάνει με στυλ και ταμπεραμέντο – έστω σχεδιαστικό. Εναλλακτικά, θα “δεις” ένα station wagon –με τα πλεονεκτήματα αυτού του στυλ αμαξώματος βεβαίως– που προσπαθεί να το παίξει “μούρη” για να κάνει παρέα με τα cool παιδιά. Σε οποιαδήποτε περίπτωση πάντως, θα βρεις μπροστά σου το κόστος της CLA Shooting Brake. Η τιμή του αυτοκινήτου με  τον συγκεκριμένο κινητήρα –τουτέστιν CLA200 Shooting Brake– ξεκινά από τα €34.000 και αυτή του αυτοκινήτου της δοκιμής, ξεπερνούσε με άνεση τα €42.000.

Δεν σου κρύψω, ότι εμένα προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ η CLA Shooting Brake. Ίσως να παίζει ρόλο το ότι μου αρέσουν τα station wagon… Ευτυχώς, δεν αποφασίζω εγώ για εσένα όμως. Αν σκέφτεσαι να την αγοράσεις, θα σου προτείνω να μείνεις όσο το δυνατόν πιο μακριά από την sport ανάρτηση. Δεν αξίζει, κάνει το αυτοκίνητο δυσάρεστα σκληρό και δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα του μοντέλου. Από εκεί και πέρα, η απόφαση είναι δική σου.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες”]

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά”]

Mercedes CLA 200 Shooting Brake
Κινητήρας και επιδόσεις
Διάταξη κυλίνδρων/αριθμός 4 σε σειρά
Κυβισμός (cc) 1595
Ονομαστική ισχύς [kW (hp) σε rpm] [2] 115 (156 hp) / 5300
Ονομαστική ροπή (Nm σε rpm) [2] 250/1250–4000 (250/1250–4000)
Αναλογία συμπίεσης 10.3: 1
Επιτάχυνση 0–100 km/h (s) 8.8 (8.7)
Μέγιστη ταχύτητα (km/h) 225 (225)
Λειτουργία ECO start/stop ναι (ναι)
Κατηγορία ενεργειακής απόδοσης Euro 6 (Euro 6)
Kαύσιμα και εκπομπές
Καύσιμο Premium fuel
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ / με ρεζέρβα (Ι) 50/6
Κατανάλωση καυσίμων, στην πόλη (l/100km) [3] 7.9–7.5 (7.3–6.9)
Κατανάλωση καυσίμων, εκτός πόλης (l/100km) [3] 4.9–4.5 (4.7–4.4)
Μικτή κατανάλωση καυσίμων (l/100km) [3] 6.0–5.6 (5.6–5.3)
Μικτές εκπομπές CO2 (g/km) [3] 140–130 (132–124)
Τιμή Cd 0.28
Mετάδοση ισχύος
Σύστημα κίνησης Κίνηση στους εμπρός τροχούς
Κιβώτια ταχυτήτων Μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων (αυτόματο κιβώτιο 7G-DCT)
Αναλογίες μηχανικών κιβωτίων 4.31/ 2.44/ 1.35/ 0.94/ 0.82/ 0.70/ R 3.38
Αναλογίες αυτόματων κιβωτίων 15.94/ 10.04/ 6.93/ 4.92/ 3.61/ 2.77/ 2.23/ R 12.81
Τελική αναλογία μετάδοσης κίνησης 3.35 (2.39)
Aνάρτηση και σύστημα διεύθυνσης
Εμπρός άξονας Ελατήριο και βραχίονας ελέγχου
Πίσω άξονας Βραχίονας ελέγχου και βραχίονας ρυμούλκησης
Ανάρτηση εμπρός/πίσω Ελατήρια αερίου διπλού σωλήνα/ελατήρια αερίου μονού σωλήνα
Εμπρός ελαστικά/τροχοί 205/55 R 16
Πίσω ελαστικά/τροχοί 205/55 R 16
Σύστημα διεύθυνσης
Εμπρός φρένα Δίσκοι, εσωτερικά αεριζόμενοι
Πίσω φρένα Δίσκοι, συμπαγείς
Ποσότητες, διαστάσεις και βάρη
Χωρητικότητα χώρου αποσκευών (Ι) [4] 495
Κύκλος στροφής (m) 11.00
Βάρος κενού οχήματος / ωφέλιμο φορτίο (kg) [5] 1430/525 (1460/495)
Μικτό βάρος (kg) 1955 (1955)
Μέγιστο φορτίο οροφής (kg) 100
Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης (kg), με/χωρίς φρένα 715/1200 (730/1400)

[/nextpage]