Toyota Caldina GT-Four 1

Αν σε ρωτήσω ποια είναι η τελευταία χρήση του χαρακτηριστικού “GT-Four” σε αυτοκίνητο της Toyota, ποια θα είναι η απάντηση σου; Περιμένω. Δεν έχω πρόβλημα. Σκέψου το. Αν απάντησες “κάποια Celica θα είναι”, τότε δυστυχώς, έχασες. Πρόσφατα ανακάλυψα ότι το τελευταίο GT-Four Toyota, ήταν το Caldina 3ης γενιάς! Ένα station wagon που βασιζόταν στο Toyota Avensis αλλά κινούνταν από τον γνωστό, υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα με κωδικό 3S-GTE που απέδιδε 260 άλογα και 324 Nm ροπής.

Toyota Caldina GT-Four 2

Δυστυχώς, ο κινητήρας αυτός, συνδυαζόταν με ένα ψιλοαπαράδεκτο, αυτόματο κιβώτιο 4 σχέσεων με λειτουργία τύπου tiptronic αλλά ευτυχώς, η ισχύς περνούσε στον δρόμο μέσω ενός συστήματος τετρακίνησης, παρόμοιο με αυτό της Celica GT-Four. Ακόμα και με το “περίεργο” αυτό κιβώτιο πάντως, τα 100 km/h έρχονταν σε περίπου 7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική –έπειτα από την αφαίρεση του κόφτη- ήταν στην περιοχή των 230 km/h. Το Caldina GT-Four, έβγαινε και σε μία ειδική “N Edition” ως φόρο τιμής στον δημιουργό της Celica GT-Four, Hiromu Naruse. Πειράζει που μου αρέσει;