2011-porsche-911-gt2-rs-photo-409328-s-986x603

Ο επικεφαλής για τις Porsche υψηλών επιδόσεων, Andreas Preuninger, βρήκε λίγο χρόνο στο περιθώριο της έκθεσης της Γενεύης και μίλησε για τα πάντα.

Επιβεβαίωσε ότι για το “προσεχές μέλλον” τα αυτοκίνητα του θα παραμείνουν ατμοσφαιρικά με μοναδική εξαίρεση την 911 GT2 RS που θα παρουσιαστεί όχι το 2018, όπως είχε ο ίδιος δηλώσει πριν από μερικούς μήνες, αλλά το 2017. Μάλιστα, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι “υπάρχει ένα βιβλίο ανοιχτό με έναν turbo κινητήρα και το GT2”. Όσο για τον χαρακτήρα του επερχόμενου μοντέλου, ο Preuninger είπε:

Η GT2 παίζει έναν διαφορετικό ρόλο. Πρέπει να είναι το απόλυτο τέρας. Όχι μία widow maker αλλά ένα αυτοκίνητο που πρέπει να σέβεσαι και δεν είναι ιδιαίτερα ανεκτικό.

Όμως δεν σταμάτησε εκεί. Είπε για άλλη μία φορά ότι η επόμενη 911 GT3 θα είναι διαθέσιμη και με χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ η 911 GT3 RS, δεν θα προσφέρει αυτή την επιλογή. Όσον αφορά στις μικρότερες Porsche δε, ο Preuninger τόνισε ότι σε αντίθεση με ότι πιστεύουν πολλοί, η επόμενη Cayman GT4 θα συνεχίσει να κινείται από έναν εξακύλινδρο κινητήρα.

Τέλος, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Γερμανικής εταιρίας, αναφέρθηκε φυσικά και στην 911 R. Είπε ότι το μοντέλο προέκυψε τον χειμώνα του 2013, από ένα αυτοκίνητο εξέλιξης της 911 GT3 που ήταν εξοπλισμένο με χειροκίνητο κιβώτιο. Το οδήγησαν πολλοί και τους άρεσε. Οπότε πήραν την απόφαση να αφαιρέσουν την αεροτομή, να προσθέσουν μερικά ελαφριά εξαρτήματα, ρίγες και ένα κλασικό εσωτερικό και να το περάσουν στην παραγωγή. Όμως δεν υπήρχε αυτή η δυνατότητα, οπότε η πραγματική δουλειά, ξεκίνησε πριν από 13 μήνες, όταν παρουσιάστηκε ένα “άνοιγμα” στο πρόγραμμα της ομάδας. Το αρχικό πλάνο δε, προέβλεπε περιορισμό της παραγωγής στα 600 αυτοκίνητα, αλλά η ζήτηση που προέκυψε όταν το αυτοκίνητο έκανε την εμφάνιση του στο internet, ανάγκασε την εταιρία να αυξήσει το όριο στα 991 αυτοκίνητα. Γιατί όχι ακόμα παραπάνω; Γιατί έπρεπε να διαφυλαχθεί η “exclusivity” του μοντέλου.