Range Rover Evoque Convertible review

Η Land Rover το τόλμησε και παρουσίασε τον περασμένο Νοέμβριο το Range Rover Evoque Convertible, το “πρώτο πολυτελές cabrio SUV στον κόσμο”. Το ανοιχτό Range Rover Evoque διαθέτει στην θέση της σταθερής οροφής μία υφασμάτινη με αυτόματο μηχανισμό. Ο χειρισμός της οροφής γίνεται με ένα κουμπί στην κεντρική κονσόλα, σε ταχύτητες έως τα 48 χλμ/ώρα. Το κλείσιμο της διαρκεί 18 δευτερόλεπτα ενώ το άνοιγμα 21. Το μοντέλο είναι κατά 270 κιλά βαρύτερο από το κλειστό και αυτό γιατί εκτός του μηχανισμού που προσθέτει όπως και να έχει βάρος, χρειάστηκε ενισχύσεις ώστε να μην επηρεαστούν τα επίπεδα ακαμψίας, NVH και ασφάλειας. Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι ο χώρος των αποσκευών, έχει χωρητικότητα 251 λίτρων είτε η οροφή είναι κάτω, είτε πάνω.

Το Range Rover Evoque Convertible, είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες. Τον δίλιτρο, τετρακύλινδρο, υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα Si4 που αποδίδει 240 άλογα και 340 Nm ροπής και τον επίσης δίλιτρο, τετρακύλινδρο και υπερτροφοδοτούμενο, TD4 πετρελαιοκινητήρα των 180 ίππων και 480 Nm ροπής. Τα δύο σύνολα, συνδυάζονται αποκλειστικά με το 9-τάχυτο, αυτόματο κιβώτιο της ZF και σύστημα τετρακίνησης. Όσον αφορά στον πρώτο, κάνει το Evoque Convertible να επιταχύνει στα 100 km/h σε 7.8 δευτερόλεπτα και του χαρίζει τελική 209 km/h ενώ ο turbodiesel δεν καταναλώνει πάνω από 5.1 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον μικρό κύκλο.