Honda announces series production of 2017 NSX to commence in April 2016

Υπάρχουν περισσότερες από 850 με 900 συγκολλήσεις στο αλουμινένιο σασί του NSX, που αν κάποιος προσθέσει όλο το υλικό συγκόλλησης, αυτό θα ξεπεράσει τα 35 μέτρα. Το αλουμινένιο χωροδικτύωμα δημιουργείται 100% από τις συγκολλήσεις των ρομπότ MIG. Είναι η πρώτη φορά που έχει χρησιμοποιηθεί η τεχνική αυτή στην αυτοκινητοβιομηχανία. Τα ρομπότ  εξασφαλίζουν ακριβής συγκολλήσεις, με αποτέλεσμα μια πολύ ακριβή διαδικασία συναρμολόγησης του σώματος.

Honda announces series production of 2017 NSX to commence in April 2016

Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα με συμβατική κατασκευή unibody, όπου τα εξωτερικά πάνελ επισυνάπτονται στη συγκόλληση, το NSX χρησιμοποιεί ένα μοναδικής σχεδίασης χωροδικτύωμα που απαιτεί τα εξωτερικά πάνελ του αμαξώματος να είναι τα τελευταία μέρη που τοποθετούνται. Αυτό δίνει τη δυνατότητα τα εξωτερικά πάνελ να τοποθετηθούν με υψηλά επίπεδα ακρίβειας.