Toro Rosso

Την επιστροφή στους κινητήρες της Ferrari έκανε φέτος η Toro Rosso. Μέχρι πέρυσι, η ιταλική ομάδα είχε power units από τη Renault στην πλάτη των μονοθεσίων της, ωστόσο, έπειτα από πολλά προβλήματα απόδοσης και αξιοπιστίας, αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το ιταλικό power unit, ακόμα κι αν αυτό είναι προδιαγραφών 2015.

Οι υπολογισμοί κάνουν λόγο για σημαντικό κέρδος σε σχέση με τον περσινό κινητήρα της Renault, αλλά φαίνεται πως τα πράγματα δεν είναι τόσο καλά συγκριτικά με τα φετινά power units. Αυτό ισχυρίζεται η Mercedes, καθώς ο Τεχνικός Διευθυντή της ομάδας, Paddy Lowe, υποστηρίζει πως η Toro Rosso έχει τον πιο αδύναμο κινητήρα στο grid, με τις Renault και Honda να έχουν μειώσει την ψαλίδα από την κορυφή.

Μπορεί να μην το ξέρετε αυτό, αλλά ο κινητήρας με τη λιγότερη δύναμη στο grid είναι της Ferrari στην Toro Rosso. Η Renault και η Honda δεν είναι πολύ μακριά από τις Ferrari και Mercedes, έτσι δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ των power units.

Η θερμική απόδοση των power units φτάνει ακόμα και το 45%, ένα νούμερο που από μόνο του είναι εντυπωσιακό. Ο Lowe λέει πως αυτό ισχύει για όλους τους κινητήρες, όχι μόνο για της Mercedes, με τις διαφορές να είναι πραγματικά πολύ μικρές.

Ακόμα και ο χειρότεροι κινητήρες στη Formula 1 -και ο κόσμος παραπονιέται σαν τρελός γι’ αυτό- είναι τρομερά αποδοτικοί από κάθε άποψη. Είναι 1-2% χειρότεροι από τους καλύτερους κινητήρες.