[nextpage title=”FP2″ ]
Η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμαστικών ενόψει του Κινεζικού GP ολοκληρώθηκε πριν λίγα λεπτά, με νικητή τη Ferrari μιας και έκανε το 1-2. Στην πρώτη θέση βρέθηκε ο Kimi Raikkonen, στη δεύτερη ήταν ο Sebastian Vettel, ενώ στην τρίτη θέση τερμάτισε ο οδηγός της Mercedes, Nico Rosberg. Οι καιρικές συνθήκες στην πίστα ήταν άψογες, με τη θερμοκρασία στον αέρα να είναι 26 βαθμούς Κελσίου και στο οδόστρωμα να ακουμπά τους 50, 47 για την ακρίβεια. Ας δούμε όμως τι έγινε από την αρχή της περιόδου.
Οι οδηγοί των Haas, Sauber και Manor βγήκαν αμέσως στην πίστα για να κάνουν τους πρώτους τους γύρους για το FP2. Τα προβλήματα για τον Esteban Gutierrez συνεχίστηκαν μιας και το σύστημα πέδησης και πιο συγκεκριμένα τα φρένα στο πίσω μέρος(brake by the wire system) της Haas υπερθερμάνθηκαν, με αποτέλεσμα να πιάσουν φωτιά.
Η ώρα περνούσε με τον Rosberg να έχει κάνει τον ταχύτερο χρόνο και τους Ricciardo και Hamilton όμως να τον ακολουθούν από μακριά, με τη διαφορά πρώτου δεύτερου να είναι στο δευτερόλεπτο. Στην τέταρτη θέση βρισκόταν ο Jenson Buton, μόλις 0,080 του δευτερολέπτου πιο αργός από τον άλλον Βρετανό πρωταθλητή, Lewis Hamilton.
Η έρευνα που έκανε η Pirelli για τα κλαταρίσματα του FP1 κατέληξε στο ότι, όλα ήταν τεχνικά προβλήματα των Williams και Renault και δεν ευθύνεται αυτή για όποια αστοχία. Εν το μεταξύ πολλά προβλήματα υποστροφής για τον Valtteri Bottas και την Williams, που πάλευε να βρει το κατάλληλο στήσιμο για το μονοθέσιό της.
Μπαίνοντας στην τελευταία ώρα της περιόδου η κατάταξη ήταν η εξής: Rosberg, Ricciardo, Hamilton, Button, Hulkenberg, Alonso, Perez, Kvyat, Sainz και Ericsson.
Τον πρώτο του γύρο με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli έκανε ο Nico Rosberg, γράφοντας το 1:37.133, βελτιώνοντας το χρόνο του κατά 0,6. Από την άλλη στον πρώτο του γύρο με την πολύ μαλακή γόμα ο teammate του Γερμανού έγραψε κατά 0,2 του δευτερολέπτου πιο αργό γύρο.
Άλλο ένα απολαυστικό team radio από τον Kimi Raikkonen, ο οποίος ανέφερε στην ομάδα ” χρειάζεται να συνεχίσω είναι όλα σκ%$#@”. Ο Φιλανδός οδηγός της Scuderia πραγματικά έβλεπε να είναι παντού το μονοθέσιό του, έχοντας πολλά προβλήματα υποστροφής. Βέβαια ο άλλος οδηγός της Ferrari και αναφέρομαι στον Sebastian Vettel στην πρώτη του προσπάθεια με την πολύ μαλακή γόμα, έκανε τον πρώτο χρόνο 1:37.005, δείχνοντας ότι οι υψηλές θερμοκρασίες την ευνοούν απόλυτα(η θερμοκρασία είχε πέσει στους 41 βαθμούς στο οδόστρωμα).
Ο μοναδικός που δεν είχε κάνει την προσπάθειά του με την πολύ μαλακή γόμα ήταν ο Raikkonen, που όπως είχαμε αναφέρει είχε πολλά προβλήματα με το μονοθέσιο του. Αυτά φαίνεται ότι τα ξεπέρασε, μιας και το 1:36.896 που έγραψε ήταν ο ταχύτερος γύρος που έχουμε δει το 2016, αποδεικνύοντας αυτό που ανέφερα παραπάνω, ότι οι μαλακές γόμες σε συνδυασμό με την υψηλή θερμοκρασία στην πίστα δίνει το πλεονέκτημα στη Ferrari.
Έχοντας τελειώσει η πρώτη προσπάθεια με την πολύ μαλακή γόμα της Pirelli, η κατάταξη είχε ως εξής: Raikkonen, Vettel, Rosberg, Hamilton, Ricciardo, Verstappen, Hulkenberg, Sainz, Perez και Bottas.
Έχοντας μπει στα τελευταία 40 λεπτά της περιόδου, ως είθισται οι ομάδες φόρτωσαν τα μονοθέσια τους με καύσιμα για προσομοίωση αγώνα. Με τη μαλακή γόμα να είναι πιθανά η βασική γόμα του αγώνα, καθώς η πολύ μαλακή λόγο υπέρμετρης φθοράς να είναι μόνο η αρχική γόμα. Βέβαια υπάρχει και η μέση γόμα που θα βάλει τις ομάδες σε μία πιο ακραία στρατηγική.
Η περίοδος ολοκληρώθηκε με την κατάταξη να μην αλλάζει και τη Ferrari να δείχνει δυνατή και στον ρυθμό αγώνα. Επόμενη περίοδος είναι το FP3 αύριο στις 7 το πρωί.
[/nextpage]
[nextpage title=”Αποτελέσματα” ]
Θέση | No | Οδηγός | Ομάδα | Χρόνος | Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 7 | Kimi Räikkönen | Ferrari | 1:36.896 | 35 | |
2 | 5 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1:37.005 | +0.109s | 33 |
3 | 6 | Nico Rosberg | Mercedes | 1:37.133 | +0.237s | 33 |
4 | 44 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:37.329 | +0.433s | 33 |
5 | 3 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing | 1:38.143 | +1.247s | 31 |
6 | 33 | Max Verstappen | Toro Rosso | 1:38.268 | +1.372s | 28 |
7 | 27 | Nico Hulkenberg | Force India | 1:38.527 | +1.631s | 31 |
8 | 55 | Carlos Sainz | Toro Rosso | 1:38.542 | +1.646s | 32 |
9 | 11 | Sergio Perez | Force India | 1:38.569 | +1.673s | 31 |
10 | 77 | Valtteri Bottas | Williams | 1:38.723 | +1.827s | 34 |
11 | 14 | Fernando Alonso | McLaren | 1:38.728 | +1.832s | 31 |
12 | 22 | Jenson Button | McLaren | 1:38.828 | +1.932s | 28 |
13 | 26 | Daniil Kvyat | Red Bull Racing | 1:39.178 | +2.282s | 31 |
14 | 19 | Felipe Massa | Williams | 1:39.214 | +2.318s | 34 |
15 | 30 | Jolyon Palmer | Renault | 1:39.774 | +2.878s | 32 |
16 | 8 | Romain Grosjean | Haas | 1:39.890 | +2.994s | 22 |
17 | 94 | Pascal Wehrlein | Manor | 1:39.941 | +3.045s | 36 |
18 | 9 | Marcus Ericsson | Sauber | 1:39.979 | +3.083s | 35 |
19 | 88 | Rio Haryanto | Manor | 1:40.550 | +3.654s | 33 |
20 | 12 | Felipe Nasr | Sauber | 1:41.066 | +4.170s | 32 |
21 | 21 | Esteban Gutierrez | Haas | 1:42.954 | +6.058s | 4 |
[/nextpage]