GP Κίνας 2016, FP1: Κλαταρίσματα και Rosberg

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”FP1″ ]

Nico Rosberg

Με επεισοδιακό τρόπο ξεκίνησε το Κινεζικό Grand Prix. Δύο κόκκινες σημαίες εξαιτίας τριών κλαταρισμάτων και μάλιστα στο ίδιο ελαστικό, το πίσω αριστερό. Βέβαια, αξίζει να αναφέρουμε ότι δε φαίνεται να υπάρχει κατασκευαστικό πρόβλημα από την Pirelli: τα δύο πρώτα κλαταρίσματα έγιναν στο μονοθέσιο του Felipe Massa, πιθανότατα λόγω επαφής του πατώματος με το ελαστικό. Το τρίτο κλατάρισμα έγινε στον Kevin Magnussen, ο οποίος μάλλον πάτησε θραύσμα από το μονοθέσιο του Massa.

Όσον αφορά τους χρόνους, ο Nico Rosberg ήταν ο ταχύτερος, μπροστά από τον Lewis Hamilton, με τη μεταξύ τους διαφορά να είναι 1,5 δέκατο. Ακολούθησαν οι Sebastian Vettel, Daniel Ricciardo, Kimi Raikkonen, Daniel Kvyat, Carlos Sainz, Jenson Button, Nico Hulkenberg και ο 10ος Max Verstappen. Ας δούμε τα κυριότερα από το FP1:

Ο ήλιος μπορούσε να περνά μέσα από τα σύννεφα και τα θερμόμετρα έδειχναν τους 20°C στον αέρα και 33°C στην πίστα. Τα installation laps ξεκίνησαν αμέσως, με τον Alonso να βρίσκεται ανάμεσα στους οδηγούς και τον Stoffel Vandoorne να παρακολουθεί από το γκαράζ, όντας έτοιμος για παν ενδεχόμενο, μετά από τις εξετάσεις που θα κάνει ο Ισπανός, αφού ολοκληρωθεί το FP1.

Ο πρώτος γύρος γράφτηκε από τον Rosberg, αλλά ήταν πολύ αργός, σταματώντας το χρονόμετρο στο 1:52.2, για να βελτιώσει αργότερα, με 1:39.0. Οι δύο Mercedes ήταν τα μοναδικά μονοθέσια στο ξεκίνημα που ολοκλήρωναν γύρους, πάντα με μια εσωτερική μάχη. Ο Hamilton κατέβασε άλλα δύο δέκατα τον χρόνο του, φορώντας και οι δύο τη μέση γόμα.

Μετά από το 10λεπτο, μόνο ο Ericsson βρισκόταν στην πίστα. Τα Mercedes είχαν μπει μέσα, αλλά ο Hamilton βγήκε πριν εκτός πίστα, χωρίς καμία συνέπεια, εκτός από την ευκαιρία να βελτιώσει το 1:38.8, σημειώνοντας ταχύτερο χρόνο στο μεσαίο κομμάτι της πίστας, χωρίς να αυξήσει τη διαφορά από τον Rosberg.

Στα 18 λεπτά από το ξεκίνημα, ο Massa αντιμετώπισε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό μαλακό ελαστικό, στη στροφή 6, ωστόσο φαινόταν να υπάρχει καπνός από το ελαστικό 4 στροφές πριν. Ο Βραζιλιάνος βγήκε εκτός πίστας, μα κατάφερε να συνεχίσει να και φτάσει στο pit lane, εκεί όπου οι μηχανικοί της Williams θα επιδιόρθωναν οποιαδήποτε ζημιά.

Η δράση στην πίστα συνεχίστηκε, όμως λίγα λεπτά αργότερα υπήρξε καθεστώς Εικονικού Αυτοκινήτου Ασφαλείας, λόγω κομματιών που υπήρχαν στο σημείο του κλαταρίσματος. Τα μονοθέσια, ωστόσο, περνούσαν συνέχεια, έτσι οι αγωνοδίκες αποφάσισαν να βγάλουν κόκκινη σημαία, προκειμένου να μπουν όλα τα μονοθέσια στα pits.

Η πράσινη σημαία δεν άργησε να εμφανιστεί και το χρονόμετρο έδειχνε 58 λεπτά για τη λήξη. Πολλά μονοθέσια βγήκαν στην πίστα, για να συνεχίζουν τα προγράμματά τους. Η θερμοκρασία οδοστρώματος είχε ανέβει στους 39°C και οι χρόνοι κατέβαιναν, όσο η γόμα των ελαστικών έμενε στην αγωνιστική γραμμή για τη βελτίωση της πρόσφυσης.

Ο Hamilton είχε ένα τετ-α-κε εντός πίστας, όσο ο Vettel ανέβαινε στην τρίτη θέση, μισό δευτερόλεπτο κάτω από την κορυφή, με τον Button να είναι στην τέταρτη θέση, 7 δέκατα πίσω από τον Γερμανό, και τις δύο Force India να ακολουθούν, χωρίς να έχουν «σπάσει» το 1:40.

Κανένα μονοθέσιο στην πίστα στα 50 λεπτά για το τέλος. Όλοι οι οδηγοί βρισκόταν στα γκαράζ τους, ώστε να προετοιμαστούν για το επόμενο μέρος του προγράμματός τους. Ο πρώτος που βγήκε ήταν ο Haryanto, έχοντας τη μέση γόμα, με 45 λεπτά να είναι διαθέσιμα, για να τον ακολουθήσει στη συνέχεια ο Wehrlein.

Τα μονοθέσια γινόταν όλο και περισσότερα στην πίστα. Ανάμεσά τους ήταν και ο Massa, έχοντας ξανά το ίδιο πρόβλημα στο πίσω αριστερό ελαστικό, όπως έλεγε στην ενδοεπικοινωνία! Αυτή τη φορά δεν υπήρξε κάποιο μεγάλο κλατάρισμα, αλλά ο οδηγός της Williams επέστρεψε στα pits. Οι μηχανικοί έλεγχαν το σημείο, με τον Pat Symonds, Τεχνικό Διευθυντή, να δίνει και αυτός το παρών.

Ελάχιστα αργότερα, και ο Magnussen είχε κλατάρισμα στο πίσω αριστερό ελαστικό! Ο Δανός γύρισε με διαλυμένο ελαστικό στα pits και οι αγωνοδίκες αναγκάστηκαν για δεύτερη φορά να βγάλουν κόκκινη σημαία, προκειμένου να καθαριστούν τα κομμάτια στην πίσω μεγάλη ευθεία.

Εν αντιθέσει με την πρώτη φορά, η κόκκινη σημαία κράτησε πολύ και έμεναν μόλις 8 λεπτά για το τέλος όταν εμφανίστηκε η πράσινη σημαία. Τα περισσότερα μονοθέσια πάτησαν αμέσως πίστα, για να κάνουν τους τελευταίους τους γύρους και να πάρουν μερικά ακόμα δεδομένα, όσο η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν 42°C.

Τα Mercedes πρωταγωνιστούσαν για μία ακόμα φορά. Και οι δύο οδηγοί φορούσαν τη μαλακή γόμα. 1:38.0 από τον Rosberg και 1:38.1 από τον Hamilton, με τον Vettel να βρίσκεται άλλα 5 δέκατα πίσω από τον συμπατριώτη του. Ο Ricciardo ήταν στην τέταρτη θέση, ανάμεσα στις δύο Ferrari, με το χρονόμετρο να λήγει χωρίς να συμβεί κάτι αξιόλογο.

Το FP2 θα ξεκινήσει στις 09:00 ώρα Ελλάδας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Αποτελέσματα” ]

Θέση No Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 6 Nico Rosberg Mercedes 1:38.037 16
2 44 Lewis Hamilton Mercedes 1:38.183 +0.146s 16
3 5 Sebastian Vettel Ferrari 1:38.665 +0.628s 12
4 3 Daniel Ricciardo Red Bull 1:39.061 +1.024s 13
5 7 Kimi Raikkonen Ferrari 1:39.155 +1.118s 11
6 26 Daniil Kvyat Red Bull 1:39.625 +1.588s 14
7 55 Carlos Sainz Toro Rosso 1:39.676 +1.639s 12
8 22 Jenson Button McLaren 1:39.974 +1.937s 11
9 27 Nico Hulkenberg Force India 1:40.169 +2.132s 13
10 33 Max Verstappen Toro Rosso 1:40.232 +2.195s 13
11 11 Sergio Perez Force India 1:40.347 +2.310s 15
12 14 Fernando Alonso McLaren 1:40.538 +2.501s 11
13 77 Valtteri Bottas Williams 1:40.828 +2.791s 10
14 8 Romain Grosjean Haas 1:41.358 +3.321s 9
15 9 Marcus Ericsson Sauber 1:41.393 +3.356s 18
16 88 Rio Haryanto Manor 1:41.614 +3.577s 20
17 30 Jolyon Palmer Renault 1:41.816 +3.779s 16
18 94 Pascal Wehrlein Manor 1:42.908 +4.871s 14
19 12 Felipe Nasr Sauber 1:42.980 +4.943s 8
20 20 Kevin Magnussen Renault 6
21 21 Esteban Gutierrez Haas 2
22 19 Felipe Massa Williams 4

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες τους Bottas και Guanyu να μαθαίνουν να driftάρουν

Ο Valtteri Bottas και ο Zhou Guanyu, στο περιθώριο του GP της Αυστραλίας το περασμένο Σαββατοκύριακο, είχαν την ευκαιρία να βρεθούν στην πίστα Calder...

Lewis Hamilton: Δεν έχω ξεκινήσει χειρότερα στη καριέρα μου στην F1

Έχουν διεξαχθεί ήδη τρία Grand Prix στη φετινή σεζόν και ο Lewis Hamilton είναι μόλις 10ος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος των οδηγών, έχοντας συγκεντρώσει...
Autoblog.gr