Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_03

Πριν απογοητευτείς με τη σκέψη της δοκιμής ενός ακόμα “ακατάλληλης” -για την ελληνική αγορά ελέω φορολογίας- προπέλας, θέλω να σου υπενθυμίσω ότι η ονοματολογία των εκδόσεων της BMW (και της Mercedes) πλέον δεν συνάδει με τα κυβικά του αυτοκινήτου.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι η συγκεκριμένη έκδοση, κάτω από το καπό, διαθέτει έναν 1.600άρη κινητήρα (τα τεχνικά του οποίου θα διαβάσεις παρακάτω), και όχι έναν 2-λιτρο, όπως θα περίμενε κανείς. Και εδώ έρχεται το παράδοξο της υπόθεσης, γιατί στην γκάμα της 3άρας υπάρχει 2-λιτρος κινητήρας, με την έκδοση να ονομάζεται επίσης 320i χωρίς να υπάρχει η παραμικρή οπτική διαφοροποίηση μεταξύ τους. Τίποτα όμως, ούτε ένα διαφορετικό λογότυπο ή ταμπελάκι, με τη μόνη διαφορά να βρίσκεται στα χαρτιά, καθώς δεν ονομάζεται EfficientDynamics. Εντελώς ανούσιο, θα πει κάποιος, να ασχολείσαι με την ονοματολογία, και θα συμφωνήσω, αλλά δεν παύει να είναι οξύμωρο που δεν ονομάστηκε κάπως αλλιώς.

 

Όπως και να έχει, η Σειρά 3 της βαυαρέζικης μάρκας αποτελεί το δυνατό της χαρτί, και πριν δέκα μήνες υπέστη ένα πολύ διακριτικό facelift, με στοχευμένες αλλαγές που έχουν ως κύριο γνώμονα να διατηρηθεί ως το bestseller της μάρκας. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου το γεγονός ότι στα 40 χρόνια που κυκλοφορεί έχουν πουληθεί πάνω από 10.000.000 sedan, από τα συνολικά 14.000.000 αυτοκίνητα στις έξι γενιές του μοντέλου που έχουν παραχθεί, με το μερίδιο αγοράς ανάμεσα στη γκάμα της εταιρίας να φτάνει κοντά στο 25%.

Στα συν

  • Κόστος χρήσης
  • Κινητήρας
  • Κιβώτιο
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Ποιότητα κύλισης
  • Φρένα
  • Καθίσματα

Στα μείον

  • Τιμή
  • Χώρος για μόνο δυο επιβάτες πίσω

  • Geo

    Πάτησα ένα τέτοιο όπως ερχόμουν από Αθήνα προς Τρίπολη αλλά δυστυχώς δεν είχα πολύ δρόμο καθώς είχα την γυναίκα μέσα κ έπεσε κόφτης νωρίς. Golf gti v dsg στα 290 ps εγώ. Συνηθίζω να τιμωρώ αυτούς που αυθαδιάζουν με φλας αναμμένο τέρμα αριστερά κ νομίζουν ότι πατάνε ότι κινείτε … γέμισε η Αγία Βαρβαρα με BMW.