[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_03

Πριν απογοητευτείς με τη σκέψη της δοκιμής ενός ακόμα “ακατάλληλης” -για την ελληνική αγορά ελέω φορολογίας- προπέλας, θέλω να σου υπενθυμίσω ότι η ονοματολογία των εκδόσεων της BMW (και της Mercedes) πλέον δεν συνάδει με τα κυβικά του αυτοκινήτου.

Τι σημαίνει αυτό; Ότι η συγκεκριμένη έκδοση, κάτω από το καπό, διαθέτει έναν 1.600άρη κινητήρα (τα τεχνικά του οποίου θα διαβάσεις παρακάτω), και όχι έναν 2-λιτρο, όπως θα περίμενε κανείς. Και εδώ έρχεται το παράδοξο της υπόθεσης, γιατί στην γκάμα της 3άρας υπάρχει 2-λιτρος κινητήρας, με την έκδοση να ονομάζεται επίσης 320i χωρίς να υπάρχει η παραμικρή οπτική διαφοροποίηση μεταξύ τους. Τίποτα όμως, ούτε ένα διαφορετικό λογότυπο ή ταμπελάκι, με τη μόνη διαφορά να βρίσκεται στα χαρτιά, καθώς δεν ονομάζεται EfficientDynamics. Εντελώς ανούσιο, θα πει κάποιος, να ασχολείσαι με την ονοματολογία, και θα συμφωνήσω, αλλά δεν παύει να είναι οξύμωρο που δεν ονομάστηκε κάπως αλλιώς.

 

Όπως και να έχει, η Σειρά 3 της βαυαρέζικης μάρκας αποτελεί το δυνατό της χαρτί, και πριν δέκα μήνες υπέστη ένα πολύ διακριτικό facelift, με στοχευμένες αλλαγές που έχουν ως κύριο γνώμονα να διατηρηθεί ως το bestseller της μάρκας. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου το γεγονός ότι στα 40 χρόνια που κυκλοφορεί έχουν πουληθεί πάνω από 10.000.000 sedan, από τα συνολικά 14.000.000 αυτοκίνητα στις έξι γενιές του μοντέλου που έχουν παραχθεί, με το μερίδιο αγοράς ανάμεσα στη γκάμα της εταιρίας να φτάνει κοντά στο 25%.

[one_half]

Στα συν

[custom_list]

  • Κόστος χρήσης
  • Κινητήρας
  • Κιβώτιο
  • Οδική συμπεριφορά
  • Ποιότητα εσωτερικού
  • Ποιότητα κύλισης
  • Φρένα
  • Καθίσματα

[/custom_list] [/one_half] [one_half_last]

Στα μείον

[custom_list type=”x”]

  • Τιμή
  • Χώρος για μόνο δυο επιβάτες πίσω

[/custom_list] [/one_half_last]

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_21

Η εμφάνιση της ανανεωμένης BMW Σειρά 3 συνεχίζει να προσδίδει μία επιβλητική παρουσία στο δρόμο. Το χαρακτηριστικό, ανάγλυφο μακρύ καπό και η τραβηγμένη προς τα πίσω καμπίνα επιβατών συνδυάζονται με τους κοντούς εμπρός και πίσω προβόλους, που μαζί με το μακρύ μεταξόνιο, δημιουργούν τις κλασικές δυναμικές αναλογίες, σήμα κατατεθέν κάθε BMW.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_16

Οι αλλαγές σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο, που είχαμε οδηγήσει πέρσι, εντοπίζονται στον ελαφρώς διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρας και στα φωτιστικά σώματα, που είναι διαθέσιμα και ως full LED. Επίσης, ο προφυλακτήρας διαθέτει δύο πιο τονισμένες γραμμές κάτω από τα φωτιστικά σώματα, αλλά και φαρδύτερους εμπρός αεραγωγούς που δίνουν μία πιο φουσκωτή αίσθηση στο αυτοκίνητο, με τις αλλαγές να είναι πρακτικά ανεπαίσθητες στο μη ειδικό μάτι, αλλά να δίνουν περαιτέρω έμφαση στα δυναμικά προσόντα της Σειράς 3.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_40

Αντίστοιχα, στο πίσω μέρος η μοναδική αλλαγή που υπάρχει είναι στα φωτιστικά σώματα με τα γραφικά τους να έχουν το γνώριμο σχήμα “L”, καθώς και στο φως του στοπ, το οποίο έχει μεταφερθεί από το κάτω μέρος του φαναριού.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_12

Τα φλας, στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, τοποθετούνται σαν “φρύδια” πάνω από τους προβολείς και ενσωματώνονται σε πολύ πιο οριζόντια μορφή, ενώ τα LED φώτα ημέρας δεν έχουν πλέον το χαρακτηριστικό σχεδιασμό των διπλών “δαχτυλιδιών”, αλλά είναι “κομμένα” στα πάνω και κάτω άκρα και συνδέονται οπτικά με τη μάσκα. Αυτά χαρίζουν στο όχημα μία ευδιάκριτη παρουσία την ημέρα ενώ διασφαλίζουν άμεση αναγνωρισιμότητα από μακριά και στο σκοτάδι.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_03

Τα full LED φώτα του αυτοκινήτου δοκιμής είναι ακόμα πιο αποδοτικά από τα xenon και τονίζουν τη δυναμική φυσιογνωμία της. Επιπλέον, έχουν μετακινηθεί λίγο πιο έξω, ενισχύοντας οπτικά το φαρδύ στήσιμο του αυτοκινήτου στο δρόμο. Ένα ακόμα στοιχείο που συμβάλλει στην τεχνολογική υπεροχή του αυτοκινήτου είναι το προαιρετικό σύστημα Selective Beam. Η αντιθαμβωτική λειτουργία High Beam Assistant – που βασίζεται σε κάμερα – προσαρμόζει δυναμικά τα φώτα του αυτοκινήτου, με τη βοήθεια ενεργοποιητών προκειμένου να διασφαλίσει βέλτιστο φωτισμό του δρόμου.

Για να κλείσουμε τα του εξωτερικού σχεδιασμού της ανανεωμένης γενιάς της Σειράς 3, η BMW προσθέτει αρκετά νέα χρώματα αλλά και ζάντες ελαφρού κράματος με νέα σχέδια.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_53

Περνώντας στη καμπίνα, περιορισμένες είναι και εδώ οι αλλαγές, διατηρώντας τον χαρακτηριστικό σχεδιασμό που συναντάμε σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της μάρκας, με την ποιότητα των υλικών του να παραμένει εξαιρετικά υψηλή.

Έτσι, το μόνο που αλλάζει είναι η χρησιμοποίηση νέων υλικών αλλά και η τοποθέτηση χρωμιωμένων διακοσμητικών στους αεραγωγούς, στην κεντρική κονσόλα και στο ταμπλό, με τον σχεδιασμό του ταμπλό να αποτελεί μία σοβαρή, αλλά παράλληλα δυναμική και έντονη σχεδιαστική προσέγγιση της Βαυαρικής μάρκας.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_44

Νέα είναι επίσης το head-up display και το σύστημα πλοήγησης που είναι ταχύτερο από ποτέ και με πιο ρεαλιστικά, τρισδιάστατα γραφικά, ενώ η BMW αναφέρει ότι η 3-Series facelift είναι το πρώτο μοντέλο της κατηγορίας της που επωφελείται από υποστήριξη δικτύου LTE.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_39

Μπορεί κάποιος, συγκρίνοντας το με τον ανταγωνισμό, να το χαρακτηρίσει, πλέον, ελαφρώς ξεπερασμένο, αλλά η απλότητα των χειριστηρίων και των διακοπτών το καθιστά με χαρακτηριστική ευκολία το πιο καλό εργονομικά εσωτερικό, με την ήδη εξαιρετική εργονομία να είναι περαιτέρω βελτιωμένη. Το πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα υιοθετεί μαύρη high-gloss απόχρωση, ενώ με το πακέτο φώτων εσωτερικού, που περιλαμβάνει κρυφό φωτισμό, η ποιότητα ενισχύεται από χρωμιωμένα ένθετα που κάνουν πιο ευδιάκριτα τα νέας σχεδίασης χειριστήρια για τη ρύθμιση των ηλεκτρικών καθισμάτων, τα οποία έχουν βελτιωμένο σχήμα και αίσθηση.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_48 Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_56

Τα επίπεδα εξοπλισμού, που ορίζονται από τις σειρές “Lines” επιτρέπουν μεγαλύτερη εξατομίκευση, με το αυτοκίνητο της δοκιμής να είναι στη Sport Line. Η ασημένια διακοσμητική λωρίδα του ταμπλό συνεχίζεται και στις τέσσερις πόρτες, δίνοντας έμφαση στους πλούσιους χώρους και την πολυτέλεια της καμπίνας. Οι ποτηροθήκες με συρόμενο, πλέον, κάλυμμα στην κεντρική κονσόλα αποτελούν ένα ακόμα πρακτικό χαρακτηριστικό, ενώ υπάρχει και μπροστά από αυτές πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος για αντικείμενα όπως το κινητό σου.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_47

Κατά τ’άλλα δεν αλλάζει τίποτα, με την κεντρική κονσόλα να είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, κύριο γνώρισμα των μοντέλων της Γερμανικής εταιρίας. Τα bucket καθίσματα διαθέτουν ηλεκτρική ρύθμιση μέσω της οποίας τα πλαϊνά σφουγγάρια των δύο μπροστά καθισμάτων, σφίγγουν και αγκαλιάζουν σφιχτά το σώμα αν ο οδηγός και ο συνοδηγός το θελήσουν, ενώ μπορούν να “ανοίξουν” ώστε αυτός να χωρά μέσα τους άνετα. Είναι επενδυμένα με δέρματα του τμήματος παραμετροποίησης BMW Individual, αυξάνοντας κατά πολύ την αίσθηση πολυτέλειας της καμπίνας.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_36

Οι εσωτερικοί χώροι δεν έχουν αλλάξει και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα 4 ενήλικες, με τον χώρο αποσκευών να φτάνει τα 480 λίτρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρας” ]

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_28

Όπως είπα και στην εισαγωγή, κάτω από καπό βρίσκεται ο γνωστός 1.600άρης τετρακύλινδρος κινητήρας, τον οποίο έχουμε δοκιμάσει ουκ ολίγες φορές στο παρελθόν και η 320i EfficientDynamics έκδοση είναι η μοναδική που δεν άλλαξε κινητήρα σε σχέση με το pre-facelift μοντέλο. Τα χαρακτηριστικά απόδοσης του είναι ιδιαίτερα αξιοζήλευτα, καθώς με την απόλυτα οικονομικά βιώσιμη, για τα ελληνική φορολογία, χωρητικότητα του έχει ιπποδύναμη που συγκρίνεται με 2-λιτρα (ή και μεγαλύτερα) σύνολα.

Ναι, πρόκειται για τον ίδιο με αυτόν της 316, που έχουμε δοκιμάσει, (κωδικός N13B16, ονομασία “Prince”), αλλά με νέα χαρτογράφηση, υπερσυμπιεστή διπλής ροής (twin-scroll) της Garett, υψηλής ακρίβειας ψεκασμό, μεταβλητό έλεγχο βαλβίδων (VALVETRONIC), μεταβλητό έλεγχο εκκεντροφόρων (Double-VANOS), και σχέση συμπίεσης 10,5:1, αποδίδει 170 ίππους στις 4.800 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής, σταθερή από τις 1.500-4.500 σ.α.λ.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_29

Το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν εξοπλισμένο με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Streptronic με μετατροπέα ροπής της ZF. Έχει κωδική ονομασία 8HP45 και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της ZF στο Saarbrucken της Γερμανίας και μπορεί να ανταγωνιστεί ισάξια τον χρόνο αλλαγής των ταχυτήτων σε σχέση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που χρησιμοποιεί η Μ3, ενώ παράλληλα είναι ελαφρύτερο, οικονομικότερο και έχει ποιο φθηνό κόστος παραγωγής.

Προσφέρει οφέλη οικονομίας στο πρόγραμμα Eco+ καθώς όταν ο οδηγός παίρνει το πόδι του από το γκάζι στις υψηλότερες ταχύτητες, για παράδειγμα όταν κινείται σε μία ομαλή κατηφόρα, ο κινητήρας απομονώνεται αυτόματα από το σύστημα μετάδοσης. Στη συνέχεια, απλά λειτουργεί στο ρελαντί κάτι που εξοικονομεί καύσιμα ενώ αποφεύγεται το ανεπιθύμητο φρένο κινητήρα σε υψηλές ταχύτητες.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_30

Η μικτή τιμή κατανάλωσης που δηλώνει η βαυαρέζικη εταιρία για το αυτοκίνητο με το αυτόματο κιβώτιο είναι εξαιρετικά χαμηλή και μόλις 5,3 λίτρα/100 χλμ., κάτι που στη πράξη είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιτευχθεί. Στα σχεδόν 680 χλμ της εβδομαδιαίας συνύπαρξης μας, αυτή δεν έπεσε ποτέ κάτω από τα 7,8 λίτρα, που όμως αυξάνεται και μπορεί να φτάσει μέχρι τα 10 αν έχεις βαρύ πόδι και παίζεις με την ουρά. Όπως και να έχει, είναι ικανοποιητική για το sport ύφος του αυτοκινήτου, συνυπολογίζοντας το βάρος των 1.480 κιλών (στεγνό με το αυτόματο κιβώτιο). Στον αυτοκινητόδρομο και με σταθερή ταχύτητα στα 130 χλμ/ώρα το trip computer είχε κολλήσει στα 6,2 λίτρα/100 χλμ, ενώ εντός Αττικής ο κινητήρας διψούσε λίγο περισσότερο θέλοντας περίπου 9 λίτρα/100 χλμ. Έτσι, με το 60άρι ρεζερβουάρ μπορείς να επιτύχεις μια αυτονομία της τάξης των 650 με 720 χλμ.

Όσον αφορά τις επιδόσεις, πρακτικά έχει θυσιαστεί ελάχιστα το “τράβηγμα” στους πολύ χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής, για να κερδίσει ιπποδύναμη στους υψηλότερους, με την BMW να ανακοινώνει ότι το αυτοκίνητο επιταχύνει έως τα 100 χλμ/ώρα από στάση σε 7,6 δευτερόλεπτα, με τις δικές μας δοκιμές μετρήσεων να δείχνουν χρόνο 7.36 δευτ., ενώ η τελική της διαμορφώνεται στα 230 χλμ/ώρα.

Εδώ αξίζει να τονίσω ότι η έκδοση 318i φοράει τον ολοκαίνουριο 3-κυλινδρο κινητήρα απόδοσης 136 ίππων, ενώ η 320i τον 2-λιτρο με τα 184 άλογα, κάνοντας έτσι πολύ μικρή την διαφορά ιπποδύναμης από τον κινητήρα του αυτοκινήτου δοκιμής, ενώ τέλος, όπως έγινε και στον “άσσο” που φορούσε τον συγκεκριμένο κινητήρα, η λογική λέει ότι αργά ή γρήγορα θα καταργηθεί και από την 3άρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμή-Εξ/σμός” ]

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_05

Τα επίπεδα εξοπλισμού, που ορίζονται από τις σειρές Lines επιτρέπουν μεγαλύτερη εξατομίκευση. Το αυτοκίνητο δοκιμής ήταν στη Sport Line και διέθετε νέες δερμάτινες ταπετσαρίες με ένθετα σε Veneto Beige και Saddle Brown, ενώ υπήρχαν και από το M Sport πακέτο, όπως το το δερμάτινο τιμόνι M, τα σπορ εμπρός καθίσματα, ανθρακί επένδυση οροφής BMW Individual και διακόπτη Driving Experience Control με πρόσθετο πρόγραμμα Sport+, ενώ πατούσε σε 18άρες ζάντες με ελαστικά 225/45.

Η τιμή της ξεκινάει από τα €35.350, και με το όφελος απόσυρσης πέφτει στα €34.030, αν και το αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν αρκετά φορτωμένο με εξτρά εξοπλισμό και ξεπερνούσε τα €45.000

[/nextpage]

[nextpage title=”Στον δρόμο” ]

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_19

Έχοντας σαν βάση την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά του pre-facelift μοντέλου, οι αλλαγές που υπέστη το ανανεωμένο μοντέλο είχαν αποτέλεσμα να γίνει ακόμα καλύτερο, διατηρώντας τον πιο sport μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας, τουλάχιστον μέχρι να δοκιμάσουμε την πρόταση από Αγγλία.

Το αυτοκίνητο διαθέτει εξελιγμένη τεχνολογία στα αμορτισέρ, με την πιο άκαμπτη ανάρτηση να συνεργάζεται με ένα επίσης βελτιωμένο, στα σημεία, σύστημα διεύθυνσης, ώστε να προσφέρουν δυναμικότερες επιδόσεις χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση. Η νέα ρύθμιση της ανάρτησης βελτιώνει τις εγκάρσιες και διαμήκεις επιταχύνσεις σε όλες τις συνθήκες φορτίου, που εκφράζεται με μειωμένες κλίσεις, άριστη κατευθυντική ευστάθεια και εξαιρετικά υψηλή ακρίβεια διεύθυνσης. Η προσαρμοζόμενη ανάρτηση με τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, επιτρέπει την αλλαγή του χαρακτήρα του αυτοκινήτου μέσω του κουμπιού αριστερά από τον λεβιέ των ταχυτήτων.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_25

Η συνεχής παρακολούθηση της διαμήκους και πλευρικής επιτάχυνσης, επιτρέπει τη βέλτιστη προσαρμογή των αμορτισέρ στα χαρακτηριστικά του δρόμου και την οδηγική κατάσταση, με την ανάρτηση να στηρίζεται πλέον στο αμάξωμα σε πέντε σημεία και όχι σε τρία, όπως ήταν στο παρελθόν.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_22

Η οδήγηση του αυτοκινήτου είναι πραγματικά απολαυστική και όσα χιλιόμετρα και να γράφεις δεν θα σε κουράσει καθόλου. Παρότι ο χαρακτήρας του είναι κατά βάσει οικογενειακός, είναι από τα αυτοκίνητα που σε προκαλούν να τα οδηγείς λίγο πιο επιθετικά. Οι ανωτέρω αλλαγές έχουν κάνει την ήδη εξαιρετική 3άρα ακόμα πιο καλή, αν και κακά τα ψέμματα, οι αλλαγές δεν είναι άμεσα εντοπίσιμες. Το αμάξωμα αντιδράει με περισσότερη ακρίβεια στις εντολές του τιμονιού, με τις κλίσεις να παραμένουν πρακτικά ανύπαρκτες. Θα σκεφτείς ότι με το Sport Line θα έχει πιο σφιχτές ρυθμίσεις, που θα μεταφέρει στο εσωτερικό τις ανωμαλίες των ελληνικών δρόμων, αλλά κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει και σίγουρα με τις βασικές 16άρες, ή και τις 17άρες ζάντες θα είναι εμφανώς πιο άνετη.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_18

Τα παραπάνω είναι αποτέλεσμα της εντυπωσιακής “αδαμαντένιας” πλατφόρμας που έχει χτιστεί το αυτοκίνητο, που προσφέρει εξαιρετική στιβαρότητα και τέλειο ζύγισμα. Όταν θελήσεις να εκμεταλλευτείς το πλαίσιο, ανεβάζοντας τους ρυθμούς, πατάς το Sport+ και το αυτοκίνητο αλλάζει χαρακτήρα, δίνοντας σου μία γεύση για την τεχνογνωσία και τις ικανότητες των μηχανικών της Βαυαρικής εταιρίας. Κρύβει τον όγκο και το βάρος του, στρίβει με εκπληκτική σιγουριά και το τοποθετείς στο apex με περίσσια άνεση, χωρίς να σε τρομάξει με τις αντιδράσεις του, χάρη στα εξαιρετικά επίπεδα πρόσφυσης.

Το αυτοκίνητο βεντουζώνει στην άσφαλτο, και ειδικά αν αυτή είναι καλής ποιότητας θα δεις πολλά χλμ/ώρα στο πίνακα οργάνων, χάρη και στο ηλεκτρονικό “μπλοκέ” διαφορικό. Με απενεργοποιημένα όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και σε άσφαλτο μέτρια και κακής ποιότητας το αυτοκίνητο αλλάζει χαρακτήρα και σε προδιαθέτει για παιχνίδι. Θα πετάξει την ουρά της αρκετά άνετα, και θα μπορέσεις να διατηρήσεις τη γωνία ελέγχοντας το ανάποδο μέσω του κοφτερού τιμονιού, μέχρι να σε κρεμάσει ο κινητήρας από δύναμη μετά τις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να βρίσκεται στις 6.450 σ.α.λ.

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_20

Με την κίνηση στον πίσω άξονα, ο εμπρός έχει μόνο την ευθύνη της διεύθυνσης του αυτοκινήτου, και το τιμόνι έχει το ιδανικό βάρος και αλλάζει ανάλογα με το mode οδήγησης, με την αίσθηση που αποκομίζεις να είναι λιγότερο τεχνητή σε σχέση με το παρελθόν. Η πολύ παχιά στεφάνη με το τέλειο grip, σου μεταφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και είναι στο χέρι σου να εκμεταλλευτείς το σύνολο. Τέλος, εντυπωσιακά ήταν η αποτελεσματικότητα των φρένων της, καθώς ακινητοποιήσε το αμάξωμα σε μόλις 35,8 μέτρα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

Test_Drive_BMW_320_efficientdynamics_07

Το μεγαλύτερο αβαντάζ του αυτοκινήτου είναι η πολύ καλή απόδοση του κινητήρα σε σχέση με την χωρητικότητα του, κάτι που μεταφράζεται σε απόλυτα βιώσιμα κόστη χρήσης. Η Σειράς 3 είναι καλύτερη από ποτέ, παντρεύοντας με τον ιδανικότερο τρόπο, τα εγνωσμένα εδώ και χρόνια πλεονεκτήματα του μοντέλου, με αρκετά επιδόσεις και κατανάλωση.

O κινητήρας θα ικανοποιήσει τους περισσότερους και μπορεί η τιμή της να είναι σχετικά τσιμπημένη, αλλά έχεις στα χέρια σου ένα άκρως ολοκληρωμένο, διασκεδαστικό και σαφώς premium οικογενειακό αυτοκίνητο.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]

[nextpage title=”Μετρήσεις” ]

BMW 320i  EfficientDynamics Μετρήσεις Autoblog.gr | VBox Sport
0-100 χλμ/ώρα 7,36 δευτ.
30-70 χλμ/ώρα 3,06 δευτ. (με kickdown)
60-100 χλμ/ώρα 4,73 δευτ. (με kickdown)
80-130 χλμ/ώρα 7,00 δευτ. (με kickdown)
Τελική ταχύτητα 235 χλμ/ώρα
Φρενάρισμα 100-0 χλμ/ώρα 35,86 μέτρα σε 2,82 δευτ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τεχ/κά Χαρ/κά” ]

Βάρος
Βάρος κενό EU σε kg 1,460 [1,480]
Μέγ. επιτρεπόμενο βάρος σε kg 1,935 [1,955]
Επιτρεπόμενο φορτίο σε kg 550
Επιτρεπόμενο φορτίο άξονα μπροστά/πίσω σε kg 885 / 1,125
Κινητήρας
Κύλινδροι/βαλβίδες 4/4
Κυβισμός σε cc 1,598
Διαδρομή/διάμετρος σε mm 85.8 / 77.0
Μέγ. ισχύς σε kW (hp) σε σ.α.λ. 125 (170) / 4,800-6,450
Μέγ. ροπή σε Nm σε σ.α.λ. 250 / 1,500-4,500
Σχέση συμπίεσης : 1 10.5
Τροχοί
Διαστάσεις ελαστικών μπροστά 205/60 R16 92H
Διαστάσεις ελαστικών πίσω 205/60 R16 92H
Διαστάσεις ζαντών και υλικό κατασκευής, μπροστά 7J x 16 ίντσες, ατσάλινες
Διαστάσεις ζαντών και υλικό κατασκευής, πίσω 7J x 16 ίντσες, ατσάλινες
Κατανάλωση καυσίμου
Κύκλος εντός πόλης σε l/100 km 7
Κύκλος εκτός πόλης σε l/100 km 4.4
Μικτός κύκλος σε l/100 km 5.3
Εκπομπές CO2 σε g/km 124 – 135
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ, περ. σε l 60
Επιδόσεις
Τελική ταχύτητα σε km/h 230
Επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε δευτ. 7.6

[/nextpage]