Test_Drive_Fiat_500X_1.4_Multiair_170_4x4_11

Τα αυτοκίνητα δεν είναι νέα σε εμάς, καθώς τα έχουμε οδηγήσει τουλάχιστον από τρεις φορές το καθένα, σε όλες τις εκδόσεις. Κάνοντας ξανά μια μικρή παρουσίαση για τα αυτοκίνητα της δοκιμής, στη κόκκινη “γωνία” υπάρχει το Fiat 500X στην Cross Plus έκδοση. Αυτή διαθέτει πιο άγριους προφυλακτήρες, με πιο μυώδες παρουσιαστικό και νέο σχέδιο ζαντών. Απευθύνεται σε ένα κοινό που έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του τις αποδράσεις εκτός του κλεινόν άστυ, χωρίς όμως να στερείσαι των πλεονεκτημάτων για εύκολες μετακινήσεις στην πόλη και τον κομψό σχεδιασμό του αυτοκινήτου.

Test_Drive_Jeep_Renegade_1.4_Multiair_170_4x4_02

Στην πράσινη “γωνία” (commando green ονομάζεται) υπάρχει το Jeep Renegade στην Limited έκδοση, και δεν έχει καμία οπτική αλλαγή με την υπόλοιπη γκάμα. Όπως και να έχει, το entry-level μοντέλο της αμερικάνικης εταιρίας δεν περνάει απαρατήρητο στο δρόμο, εξαιτίας του μοναδικού “macho” και “boxy” σχεδιασμού, έχοντας την δική του ταυτότητα, και παρότι η ομορφιά είναι καθαρά υποκειμενικό κριτήριο, προσωπικά μου αρέσει περισσότερο να βλέπω στον δρόμο το ιταλικό μοντέλο.

Test_Drive_Jeep_Renegade_1.4_Multiair_170_4x4_40

Από θέμα διαστάσεων και τα δύο βρίσκονται πολύ κοντά, με το μήκος του Fiat να φτάνει τα 4.273 χλστ., το πλάτος τα 1.796 χλστ. και το ύψος τα 1.620 χλστ., ενώ αντίστοιχα το μήκος του Jeep φτάνει τα 4.255 χλστ., το πλάτος τα 1.805 χλστ. και το ύψος του είναι 1.667 χλστ. (+30 χλστ. με τις μπάρες οροφής). Το μεταξόνιο, από τη στιγμή που βασίζεται στην ίδια αρθρωτή Small Wide πλατφόρμα (Small Wide 4×4), που έχουμε συναντήσει και στο Fiat 500L, μόνο που είναι τροποποιημένη ώστε να εφοδιαστεί με το σύστημα τετρακίνησης, φτάνει τα 2.570 χλστ. και στα δύο μοντέλα.

Test_Drive_Fiat_500X_1.4_Multiair_170_4x4_07

Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 179 χλστ. για το Ιταλικό αυτοκίνητο, με γωνίες προσέγγισης και φυγής, με 21,3 και 30,1 μοίρες αντίστοιχα, και γωνία προσπέλασης εμποδίου ανέρχεται στις 22,3 μοίρες. Από την άλλη, η απόσταση από το έδαφος του Jeep είναι 198 χλστ., και χάρη στους μικρούς προβόλους έχει γωνίες προσέγγισης και φυγής, 21 και 32,1 μοίρες αντίστοιχα και γωνία προσπέλασης εμποδίου στις 24 μοίρες, ενώ τέλος, το βάρος και των δύο (με οδηγό) φτάνει τα 1.505 κιλά.