Test_Drive_Fiat_500X_1.4_Multiair_170_4x4_22

Και φτάνουμε στο δια ταύτα. Όπως είπα και στην εισαγωγή, με καθαρά αξιοκρατικά κριτήρια και μη κρίνοντας καθόλου τη δύναμη του εμπορικού σήματος, η επιλογή είναι ανάλογη με την ιεράρχηση των προτεραιοτήτων, με την προσωπική μου επιλογή να είναι το 500Χ.

Εξελίσσοντας το 500Χ, οι Ιταλοί μηχανικοί είχαν σίγουρα στο πίσω μέρος του μυαλού τους τον εξαιρετικό χαρακτήρα του μικρού 500. Αυτό σημαίνει ότι το crossover της Fiat έχει τα φόντα για διασκεδαστικές μετακινήσεις, με τις απαραίτητες, όμως, υποχωρήσεις γιατί άλλο ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης και άλλο ένα πολυσύνθετο compact αυτοκίνητο που θα καλύψει τις ανάγκες μιας οικογένειας. Η τετρακίνηση του θα γίνει αρωγός για αρκετές εκτός δρόμου διαδρομές, αρκεί να είσαι προσεκτικός με τα ελαστικά.

Test_Drive_Jeep_Renegade_1.4_Multiair_170_4x4_11

Από την άλλη, το Jeep σεβόμενο την ιστορία του ονόματος και παρότι είναι καταδικασμένο να περάσει το μεγαλύτερο μέρος της ζωής του στην άσφαλτο, όποιος αποφασίσει να προκαλέσει τον εαυτό του για μια περιπετειώδη απόδραση, θα νιώσει σαφώς πιο άνετα σε μη ασφάλτινα οδοστρώματα, με την απορρόφηση των ανωμαλιών στον δρόμο να το κάνει πιο αρεστό σε πιο μεγάλο ηλικιακά κοινό.

Τα μειονεκτήματα και των δύο είναι σαφώς η μεγάλη κατανάλωση τους, καθώς και η μέτρια λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου. Με την επόμενη έκδοση τετρακίνησης και στα δύο μοντέλα να είναι με τον 2-λιτρο Multijet πετρελαιοκινητήρα, η βενζινοκίνητη υπερτερεί στο κόστος αγοράς, καθώς και στην σαφώς μεγαλύτερη ιπποδύναμη του ΜultiAir.