hot-rod-acura-nsx-19-970x647-c


Το πρώτο δείγμα δουλειάς της Clarion Builds, ήταν η εξαιρετική BMW 2002 του 1974 που δημοπρατήθηκε έναντι €111.000. Η σχετικά νεοσύστατη ομάδα της Clarion όμως δεν μπορούσε να μείνει χωρίς project για πολύ καιρό. Οπότε το καλοκαίρι του 2015, αποφάσισε να εφαρμόσει την ίδια συνταγή σε ένα διαφορετικό, αλλά εξίσου εμβληματικό αυτοκίνητο. Το θρυλικό πλέον, Honda NSX.

hot-rod-acura-nsx-1-970x647-c

Δεν θα γράψω 1.500 λέξεις απαντώντας στο ερώτημα “γιατί το NSX;”. Η απάντηση είναι προφανής. Θα πω όμως ότι το τελικό αποτέλεσμα, δικαιώνει απόλυτα την Clarion Builds και τις εταιρίες με τις οποίες συνεργάστηκε, αφού παρότι “restomod”, το μπλε NSX είναι πιστό στο αυθεντικό. Όλα ξεκίνησαν όπως πρέπει. Το αυτοκίνητο “γδύθηκε”, οποιαδήποτε μικροζημιά επιδιορθώθηκε και από εκεί και πέρα, αφού έγιναν οι απαραίτητες περιποιήσεις, ξεκίνησε η διαδικασία της συναρμολόγησης.

hot-rod-acura-nsx-engine-2-1500x1000

Την θέση του τρίλιτρου V6 που βρισκόταν πίσω από την καμπίνα του 1991 NSX, πήρε ο V6 των 3.2 λίτρων που εξόπλιζε τα μεταγενέστερα NSX. Η ομάδα όμως δεν σταμάτησε εκεί. Τοποθέτησε και ένα supercharger kit της Comptech, με νέα ECU, εισαγωγή και εξάτμιση με αποτέλεσμα η ιπποδύναμη να αυξηθεί στα 350 άλογα περίπου χωρίς να πιέζεται ιδιαίτερα ο κινητήρας. Η ισχύς περνά στον δρόμο από τους πίσω τροχούς μέσω του 6-τάχυτου, μηχανικού κιβωτίου. Η ανάρτηση αναβαθμίστηκε με ένα coilover kit της KW ενώ το ίδιο έγινε και στο σύστημα πέδησης με ένα big brake kit της StopTech. Για να χωρέσουν τα φρένα, τοποθετήθηκαν ζάντες ελαφρού κράματος της Volk -18 ιντσών εμπρός και 19 πίσω- ενώ τα ελαστικά είναι της Michelin. Το εξωτερικό του NSX βελτιώθηκε με εξαρτήματα όπως το ανθρακονημάτινο καπό και πίσω spoiler από το NSX-R, τον νέο διαχύτη και τα φαρδύτερα φτερά. Επίσης, να σημειώσω ότι η Clarion Builds τοποθέτησε τα πίσω φωτιστικά σώματα και τους καθρέπτες από το NSX δεύτερης γενιάς, αλλά κράτησε τα all-time classic pop-up εμπρός φώτα!

hot-rod-acura-nsx-21-970x647-c

Όσο για το εσωτερικό; Απλά πράγματα και όμορφα. Δερμάτινες επενδύσεις με νέο λεβιέ και το εργοστασιακό τιμόνι που τροποποιήθηκε και πλέον είναι flat-bottom. Ο ουρανός και οι κολώνες έχουν επενδυθεί με μαύρη alcantara ενώ στην κεντρική κονσόλα έχει τοποθετηθεί η οθόνη από το JDM NSX αλλά και το Clarion Surround Eye Camera System. Φυσικά, επειδή μιλάμε για την Clarion, το αυτοκίνητο εξοπλίστηκε με ένα δυνατό ηχοσύστημα. Εν κατακλείδι, η Clarion Builds δημιούργησε ένα καθημερινό supercar, ακριβώς όπως έκανε η Honda στις αρχές της δεκαετίας του ’90. Δεν ξέρω αν και πότε θα δημοπρατηθεί το αυτοκίνητο, αλλά αν είχα  τα χρήματα, θα το έπαιρνα στη στιγμή!