Max Verstappen

Τις βαλίτσες τους για την αναχώρηση από τη Βαρκελώνη ετοιμάζουν οι ομάδες. Μηχανικοί και οδηγοί έμειναν για μία εβδομάδα στην ισπανική πόλη, καθώς ήταν προγραμματισμένο το πρώτο από τα δύο τεστ εντός της φετινής σεζόν. Αυτό ολοκληρώθηκε πριν από λίγο και οι ομάδες πλέον θα πρέπει να αξιοποιήσουν τα δεδομένα που πήραν, ώστε να κάνουν ακόμα ταχύτερα τα μονοθέσιά τους για τους επόμενους αγώνες.

Χθες, ήταν ο Sebastian Vettel που έπιασε κορυφή, ωστόσο σήμερα ο Max Verstappen σημείωσε το ταχύτερο πέρασμα. Ο Ολλανδός φορούσε τον νέο κινητήρα της Renault και ο χρόνος του ήρθε χάρη στα μαλακά ελαστικά, προτού καλύψει απόσταση 118 γύρων, χωρίς να είναι ο πιο δραστήριος σήμερα, ενώ εμφανίστηκε ικανοποιημένος με την αναβάθμιση της Renault.

Ο Stoffel Vandoorne επέστρεψε μετά από το Μπαχρέιν στο cockpit της McLaren. Ο Βέλγος έκανε 108 γύρους, ωστόσο ήταν 7 δέκατα πίσω από την κορυφή. Το πρόγραμμα της McLaren περιελάμβανε αρκετές αεροδυναμικές δοκιμές και το ταχύτερο πέρασμα έγινε με τα πολύ μαλακά ελαστικά.

Λίγο πιο πίσω, στην τρίτη θέση, ο Pascal Wehrlein. Όχι, η Manor δεν έγινε ξαφνικά τόσο γρήγορη, απλώς ο Γερμανός, εκτός από επίσημος οδηγός, είναι και δοκιμαστής της Mercedes. Σε μια συνηθισμένη τακτική, η Mercedes κάλυψε περισσότερα χιλιόμετρα, ολοκληρώνοντας 133 γύρους, δηλαδή απόσταση 2 αγώνων. Ο ταχύτερος γύρος έγινε με τα μαλακά ελαστικά.

Η τέταρτη θέση του Esteban Gutierrez δικαιολογείται από το γεγονός πως ο Μεξικανός φορούσε την υπέρ-μαλακή γόμα στην απογευματινή περίοδο. Η Haas ξεπέρασε τους 100 γύρους σήμερα, κάνοντας αρκετές δοκιμές στο αεροδυναμικό κομμάτι, κυρίως στην πρωινή περίοδο.

Ο Antonio Fuoco πήρε τη θέση του Vettel στην SF16-H. Ο μικρός πήρε την πέμπτη θέση, όντας 1,4 δευτερόλεπτα πίσω από την κορυφή, με τη μαλακή γόμα, ενώ ολοκλήρωσε 118 γύρους. Ελάχιστα πίσω του ο Daniil Kvyat, ο οποίος προκάλεσε κόκκινη σημαία στην απογευματινή περίοδο. Παρ’ όλα αυτά, έκανε 116 γύρους, με την 6η καλύτερη επίδοση.

Ο Alfonso Celis συνέχισε να οδηγεί για τη Force India. Ο Μεξικανός σημείωσε τον 7ο καλύτερο χρόνο της ημέρας, έχοντας τα πολύ μαλακά ελαστικά. Πίσω του ο Kevin Magnussen, αλλά η Renault επέλεξε να μην πιέσει σήμερα, αφού ήθελε να πάρει δεδομένα από τον νέο κινητήρα. Έτσι, ο Δανός ήταν 1,8 δευτερόλεπτα μακριά από τον Verstappen.

Williams

Η Williams δοκίμασε και σήμερα τη νέα πίσω αεροτομή, προκειμένου να προσομοιώσει τα επίπεδα κάθετης δύναμης του 2017. Ο Felipe Massa ήταν ο 9ος ταχύτερος, χωρίς προφανώς να ενδιαφέρεται για τους χρόνους. Στην τελευταία θέση ο Jordan King, για λογαριασμό της Manor. Ο Βρετανός έγραψε 91 γύρους, ωστόσο προκάλεσε κόκκινη σημαία, βγαίνοντας εκτός στη στροφή 7.

Το επόμενο τεστ είναι προγραμματισμένο για τις 12-13 Ιουλίου και θα διεξαχθεί στην πίστα του Silverstone.

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά Γύροι
1 Max Verstappen Red Bull 1:23.267 118
2 Stoffel Vandoorne McLaren 1:24.006 0.739 108
3 Pascal Wehrlein Mercedes 1:24.145 0.878 133
4 Esteban Gutierrez Haas 1:24.592 1.325 105
5 Antonio Fuoco Ferrari 1:24.720 1.453 118
6 Daniil Kvyat Toro Rosso 1:24.737 1.470 116
7 Alfonso Celis Force India 1:25.016 1.749 103
8 Kevin Magnussen Renault 1:25.133 1.866 122
9 Felipe Massa Williams 1:27.167 3.900 94
10 Jordan King Manor 1:27.615 4.348 91