Ο μοναδικός τρόπος που παίρνουν μπροστά 6 supercars

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

huracan start engine button

Όταν βρίσκεσαι μέσα σε ένα supercar, αναζητάς την μέγιστη οδηγική απόλαυση, με αυτή να ξεκινά από την στιγμή που βάζεις μπροστά τον κινητήρα. Και επειδή μιλάμε για αυτοκίνητα που έχουν ως σκοπό να παρέχουν συγκινήσεις, ξέχνα τα απλά keyless συστήματα, είναι τόσο βαρετά για τα αυτοκίνητα αυτά.

Βλέπεις η εντυπωσιακή εμφάνιση και οι προδιαγραφές του κάθε αυτοκίνητου, δεν είναι τα μόνα που απαιτούν προσοχή. Πρέπει το εσωτερικό να αποπνέει μια εικόνα πολυτέλειας, ομορφιάς, σπορ αίσθησης και κάπως έτσι πρέπει και ο τρόπος που παίρνει μπροστά το αυτοκίνητο να είναι εντυπωσιακός.

Κάθε μάρκα έχει το δικό της σύστημα. Μερικές φορές μιλάμε για κάποιο βαρετό keyless, ή για κάποιο Start Engine κουμπί, αλλά ευτυχώς που υπάρχουν αυτά τα supercars που διαθέτουν ξεχωριστά συστήματα.

[/nextpage]

[nextpage title=”Porsche” ]

2011-porsche-panamera-4-key-ignition

Σε όποια Porsche και αν μπεις, από την απλή 911, την Cayenne, έως την Carrera GT και την 918 Spyder, θα δεις πως πρέπει να βάλεις το κλειδί από την αριστερή πλευρά του ταμπλό. Κάτι το ξεχωριστό που καμία άλλη εταιρία παραγωγής σπορ αυτοκινήτων δεν προσφέρει.

[/nextpage]

[nextpage title=”Aston Martin” ]

aston-martin-vanquish-engine-start-key-look

Όπως η Porsche, έτσι και η Aston Martin έχει μια ιδιαίτερη διαδικασία εκκίνησης του κινητήρα. Το γυάλινο κλειδί μπαίνει σε μια υποδοχή στην κεντρική κονσόλα, με τον οδηγό να πατά το φρένο και να πιέζει το κλειδί μέσα στην υποδοχή, ώστε ο V8 ή ο V12 κινητήρας της Aston να πάρει μπροστά.

[/nextpage]

[nextpage title=”Pagani” ]pagani huayra key

H Pagani Zonda έχει μια λεπτή διαδικασία εκκίνησης. Πρέπει ο οδηγός να πατήσει το φρένο και τον συμπλέκτη, ενώ στη συνέχεια να πατήσει το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα. Ο τρόπος άλλαξε στην Huayra, αλλά παραμένει εξίσου ιδιαίτερος. Βλέπεις το κλειδί του αυτοκινήτου είναι μια μινιατούρα του, η οποία μπαίνει σε μια υποδοχή στο κέντρο του ταμπλό.

[/nextpage]

[nextpage title=”Ferrari” ]

LaFerrari-steering-wheel-image

Η Ferrari έχει ίσως το πιο γνωστό σύστημα εκκίνησης του κινητήρα. Το κόκκινο κουμπί “Engine Start” πάνω στο τιμόνι κλέβει τη παράσταση. Παρόμοιο κουμπί διαθέτει και το νέο Audi R8.

[/nextpage]

[nextpage title=”SLR ” ]

slr start engine button

H SLR είχε ένα ξεχωριστό σύστημα εκκίνησης του κινητήρα, με το κουμπί εκκίνησης να βρίσκεται στο πάνω μέρος του επιλογέα ταχυτήτων, με τον οδηγό να σηκώνει ένα σηκώνει πρώτα ένα καπάκι για να το πατήσει .

[/nextpage]

[nextpage title=”Lamborghini” ]

38-lamborghini-aventador-roadster-fd

H ιταλική εταιρία παρουσίασε αυτό το εντυπωσιακά όμορφο κουμπί εκκίνησης στην Aventador, ενώ στη συνέχεια το πήγε ένα βήμα παραπέρα στην Huracan.

Λες και είναι βγαλμένο από το cockpit ενός μαχητικού αεροσκάφους, το κουμπί δίνει ζωή στον V10 και στον V12 κινητήρα, της Huracan και Aventador αντίστοιχα, όταν ο οδηγός ανασηκώσει το κόκκινο καπάκι και πατήσει το Start Engine.

huracan start engine button

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr