Skoda-vRS_sedan-image-01

Από τότε που η Skoda έγινε μέλος του ομίλου Volkswagen πριν από 25 χρόνια, η τσέχικη εταιρεία έχει επικεντρωθεί στη κατασκευή καλής ποιότητας αυτοκίνητων σε αρκετά οικονομικές τιμές. Η μάρκα έπρεπε να αποτινάξει την ανεπιθύμητη εικόνα της για την αναξιοπιστία, την έλλειψη ενθουσιασμού και τη κακή απόδοση.

Αλλά αυτό άλλαξε το 2001 με το λανσάρισμα της Skoda Octavia vRS, μια έκδοση επιδόσεων η οποία κινείτο από το 1,8 υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα από το Volkswagen Golf GTI, με 180 άλογα και 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 8 δευτερόλεπτα. Το μοντέλο vRS, εμφανισιακά, ξεχώριζε εύκολα από το απλό Octavia. Οι κυριότεροι λόγοι ήταν η πίσω αεροτομή, οι εξατμίσεις χρωμίου και οι μοναδικές ζάντες αλουμινίου.

Δύο χρόνια αργότερα, η Skoda έβγαλε στην αγορά τη vRS έκδοση της Fabia. Αντί για το παραδοσιακό βενζινοκινητήρα, το συγκεκριμένο μοντέλο φορούσε έναν πετρελαιοκινητήρα. Αυτή η κίνηση της Skoda, είχε φέρει ποικίλα σχόλια στους λάτρεις της φίρμας, αλλά η εταιρεία τους αποστόμωσε με τις επιδόσεις που είχε το μικρό όπλο τσέπης.

Πέρυσι, είδαμε το λανσάρισμα της ταχύτερης μέχρι τώρα Skoda, το Octavia vRS 230. Δεν είναι μόνο οι  δέκα περισσότεροι ίπποι από την απλή έκδοση vRS, αλλά οι μηχανικοί της Skoda το έχουν εξοπλίσει με ένα νέο ηλεκτρομηχανικό εμπρός διαφορικό, με αποτέλεσμα το συγκεκριμένο μοντέλο ν’απογειώνεται στα 0-100 χλμ/ώρα σε μόνο 6,7 δευτερόλεπτα. Καθόλου άσχημα για τη κατηγορία της Octavia.

Η Skoda πλέον έχει εισέλθει σε ένα άλλο επίπεδο, μπορεί πλέον να κοιτάξει τον ανταγωνισμό με αξιώσεις, ειδικά αν υπολογίσουμε κάποια σημαντικά στοιχεία. Η καλή ποιότητα κατασκευής, τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας, οι αρκετά καλές επιδόσεις και η χαμηλή τιμή σε σχέση μ’αυτό που παίρνεις. Ειδικά στη σχέση ποιότητας – τιμής, η Skoda παίρνει άριστα.