Test_Drive_BMW_i8_19

Το i8 είναι ένα από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και είναι πολλοί αυτοί που θα ήθελαν να είχε ένα πιο δυνατό κινητήρα ή ακόμα κάποιον άλλο πολυκύλιδρο κινητήρα που θα έδενε ακόμα περισσότερο με τον σπορ χαρακτήρα του.

Το υπάρχον μοντέλο φοράει ένα τρικύλινδρο 1,5 λίτρων βενζινοκινητήρα μαζί με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν μαζί 362 άλογα, που είναι αρκετά για να αντιμετωπίσει τις βασικές εκδόσεις της Porsche 911. Ο κινητήρας θα αναβαθμιστεί και θα αποδίδει περισσότερα άλογα στο facelift που ετοιμάζεται αλλά τα καλά νέα θα έρθουν με την επόμενη γενιά του.

Η δεύτερη γενιά του i8 που αναμένεται να παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο 2022 ή 2023, θα συνεχίσει να έχει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης αλλά θα συνδυάζεται με τρεις ηλεκτροκινητήρες. Φήμες θέλουν το νέο σύνολο να αποδίδει 750 άλογα, σχεδόν την διπλάσια απόδοση σε σχέση με το τωρινό, και αναμένεται να έχει συνδυαστική αυτονομία (κινητήρας και ηλεκτροκινητήρες) πάνω από 482 χιλιόμετρα, σχεδόν ίδια με το τωρινό παρά την αυξημένη απόδοση.

Εκτός από το νέο κινητήριο σύνολο που θα φοράει, οι ίδιες φήμες το θέλουν να είναι και τετρακίνητο για να διοχετεύει καλύτερα την δύναμη σε όλους τους τροχούς, να διαθέτει τετραδιεύθυνση και ένα αναβαθμισμένο σύστημα διαφορικού, που θα το κάνουν ένα πραγματικό supercar.

Επίσης είναι πολύ πιθανό, το νέο i8 να διαθέτει ένα ενεργό σύστημα ανάρτησης το οποίο θα σκανάρει τον δρόμο και θα μπορεί να προσαρμοστεί αναλόγως. Εξωτερικά θα είναι ανασχεδιασμένο και μάλλον θα είναι μια εξέλιξη του τωρινού μοντέλου.