Spy_Photos_Jeep_Wrangler_07

Είναι πλέον ξεκάθαρο ότι το νέο Wrangler θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017, και ξέρουμε ότι θα συνεχίσει να βασίζεται σε πλαίσιο τύπου σκάλας, να φορά άκαμπτους άξονες εμπρός-πίσω, με τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που έχουμε δει να δείχνουν ότι φυσικά θα έχει τον χαρακτηριστικό “τετράγωνο” σχεδιασμό ως φόρο τιμής στο αρχέτυπο Willys MB.

Σε δηλώσεις στις αρχές τις χρονιάς, ο CEO της  FCA, Sergio Marchionne, είχε αποκαλύψει ότι το νέο μοντέλο θα διαθέτει αρκετό αλουμίνιο, χωρίς να γίνεται πιο συγκεκριμένος. Όμως, σύμφωνα με το forum JL Wrangler από αυτό το υλικό θα είναι το καπό και οι πόρτες, τα οποία θα προέρχονται από την Alcoa.

Επίσης, για λόγους μείωσης της κατανάλωσης, θα γίνεται χρήση χάλυβα υψηλής ή υπέρ υψηλής αντοχής στο πλαίσιο, για μικρότερο βάρος και μεγαλύτερη ακαμψία.

Spy_Photos_Jeep_Wrangler_06

Το νέο Wrangler θα είναι μεγαλύτερο από τη τωρινή γενιά, προσφέροντας περισσότερο χώρο για τους επιβάτες, και μηχανικά η FCA ετοιμάζει έναν νέο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, ο οποίος θα τοποθετηθεί στο νέας γενιάς Jeep Wrangler. Έχει κωδική ονομασία Hurricane, χωρητικότητα 2 λίτρων, διαθέτει άμεσο ψεκασμό και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων, με την απόδοση του να φτάνει τα 300 άλογα. Χάρη στην εκτενή χρήση αλουμινίου, καθώς και του 8-τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, θα χρησιμοποιεί σαφώς λιγότερο καύσιμο από τον υπάρχοντα 3,6-λίτρων V6 Pentastar, απόδοσης 285 ίππων και 353 Nm ροπής.

Spy_Photos_Jeep_Wrangler_04

Το νέο Wrangler θα κυκλοφορήσει στην αγορά τον Ιούλιο του 2017, θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της FCA στο Τολέδο του Οχάιο, ενώ για πρώτη φορά και στις Η.Π.Α θα προσφέρεται και με κινητήρα πετρελαίου.

  • gv

    σιγα μωρε δε χρειαζονται τοσα αλογα σε αυτο το αμαξι..
    τοσα βγαζουν πουσαρισμενα διλιτρα που μπαινουν σε γρηγορα hatches οχι σε ενα wrangler που χρειαζεται εμφαση στη ροπη,στη μακροζωια και την οδηγησιμοτητα..
    ενταξει η τεχνολογια εχει προχωρησει αλλα οταν βγαζεις 150 ιππους στο λιτρο αυξανεις το lag και στρεσαρεις ασκοπα το μοτερ..
    εδω χρειαζεται λιγη υπερπληρωση και 200-250 αλογα το πολυ αν θες παραπανω βαλε 6κυλινδρο..

    • Νικόλαος244turbo

      Και μετατοπίζεις -αναγκαστικά- το powerband σε πιο υψηλό φάσμα στροφών,κάνοντάς το ράθυμο στις χαμηλές…και μιλάμε όχι για ένα suv αλλά για ένα καθαρόαιμο Τζίπ,που θα κινηθεί ως επι το πλείστον σε χαμηλές και μεσαίες στροφές και δε χρειάζεται ξέσπασμα ροπής γιατί θα χάνει εύκολα την πρόσφυση…
      Υ.Γ. μπας και εφαρμόσουν μεταβλητή συμπίεση;δεν…

    • gv

      ετσι ακριβως!
      μιλαμε για μπουφους..
      κανενα νοημα ομως..
      αν θελουν τοσο πολυ να εντυπωσιασουν οι ιταλοι(γιατι δικια τους ιδεα ειναι σιγουρα),αντι για τον 3.6 pentastar ας βαλουν detuned εκδοση του 2.9..
      και ετσι και τις εντυπωσεις θα κερδισουν και οικονομια κλιμακας θα κανουν και θα κοψουν ρυπους..