2017_toyota_yaris_wrc_01

Έχουν περάσει 18 χρόνια από την τελευταία εργοστασιακή συμμετοχή της Toyota στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, και η αναμονή αυτή θα τελειώσει καθώς η ιαπωνική εταιρία θα ξαναεπιστρέψει στο WRC την επόμενη χρονιά. Η ομάδα Toyota Gazoo Racing WRC έχει εργαστεί εκτενώς πάνω στην εξέλιξη του Toyota Yaris WRC, εξελίσσοντας και δοκιμάζοντας για πολύ καιρό το νέο της ‘όπλο”. Σημαντικό στοιχείο, όμως, για την επιστροφή στις επιτυχίες είναι το οδηγικό δίδυμο που θα έχει στις τάξεις της, και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η Toyota αναμένεται να ανακοινώσει σύντομα τους δύο οδηγούς της που θα συμμετέχουν του χρόνου στο πρωτάθλημα.

2017_toyota_yaris_wrc_02

Ο ένας οδηγός θα είναι ο Juho Hänninen, ο οποίος εδώ και καιρό είναι μέλος της ομάδας του πρώην Φινλανδού τετράκις παγκόσμιου πρωταθλητή, Tommi Mäkinen, επικεφαλής ομάδας της Toyota Gazoo Racing WRC, και έχει παίξει σημαντικό ρόλο στο πρόγραμμα δοκιμών της ομάδας του. Ο 35-χρονος πρώην οδηγός της Hyundai είχε κερδίσει τον τίτλο στο IRC το 2010, ενώ την επόμενη χρονιά κατάφερε να κατακτήσει το παγκόσμιο πρωτάθλημα στην κατηγορία S2000 του WRC, ενώ κατέκτησε το ERC το 2012.

2017_toyota_yaris_wrc_03

Ο δεύτερος οδηγός που αναμένεται να πλαισιώσει τον Hänninen έχει επίσης καταγωγή από την Φινλανδία και είναι ο Esapekka Lappi. O 25-χρονος οδηγός έχει έχει κερδίσει τον τίτλο του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ράλι (ERC) το 2014 με Skoda Fabia S2000, ενώ έχει κατακτήσει και το πρωτάθλημα της χώρας του το 2012.  Δεν έχει εμπειρία ακόμα στην μεγάλη κατηγορία του WRC αλλά πριν τέσσερα χρόνια ήταν κύριος οδηγός στο WRC-2 της Skoda. Φέτος τρέχει με Fabia R5 και είναι 3ος στο πρωτάθλημα. Ο ίδιος παραδέχτηκε ότι έχει παρακολουθήσει διάφορα σεμινάρια στην ομάδα του Mäkinen με βάση και τη σύμβαση που είχε με την τσέχικη ομάδα.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η ιαπωνική ομάδα θα έχει στη διάθεσή της του χρόνου δύο αυτοκίνητα, ενώ από τον τέταρτο αγώνα και μετά θα έχει και τρίτο αμάξι, όχι όμως σε όλους τους γύρους το πρωταθλήματος. Επίσης, η ιαπωνική ομάδα ήταν ήταν σε διαπραγματεύσεις και με τον οδηγό της Citroen, Kris Meeke, αλλά τελικά δεν ευοδώθηκαν.

  • Efthfl

    Οκ ο Hanninen είναι απλά ένας δοκιμαστής, όπως ήταν και στη Hyundai. Από τον Lappi όμως περιμένω πολλά πράγματα σε βάθος χρόνου. Σίγουρα την πρώτη χρονιά δεν πιστεύω να δείξει πολλά πράγματα γιατί θα πρέπει να βρει τα πατήματα του με το νέο εντελώς αυτοκίνητο. Με το Skoda ήταν αρκετά εντυπωσιακός και μου έδινε την αίσθηση ότι είναι ένα σκαλί πάνω από τον ανταγωνισμό στην WRC2, όπως και ο Teemu Suninen.

    • theolvs

      O Hanninen κάθε άλλο παρά δοκιμαστής είναι αφού έχει πολλές νίκες και τίτλους στις κατηγορίες που έτρεχε.
      IRC, ERC, S2000 δεν τα λες και λίγα….

  • SAMURAI-66

    Καλη αρχη και περιμενουμε θεαμα οπως παλια!!
    ………https://youtu.be/RcvRN9VOaAE

  • Νικόλαος244turbo

    Σημεία των καιρών:Οι διαστάσεις και μεταξόνιο του WRC αυτού που βασίζεται στο Yaris,είναι σχεδόν ίδια με την Corolla WRC που ήταν μια κατηγορία επάνω!(μετατρόχιο έχει σίγουρα πιο φαρδύ το Yaris)

  • Herc

    Δευτεροκλασατο για να μην πω πιο κατω διδυμο.Που πας βρε ΤΟΥΟΤΑ, πρεπει να χωσεις χρημα, οι αλλοι εχουν φτασμενους οδηγους.Θα περιμενεις να τρως ξυλο 3-4 χρονια μεχρι να τους στρωσεις.Νομιζω οτι 1-2 χρονια να ειναι αναγνωριστικα, και με το που θα ελευθερωθουν τα καλα ονοματα θα χωσει χρημα αναγκαστικα.