athens kinisi traffic teli


Ενώ τα σενάρια για το σχέδιο του οικονομικού επιτελείου αναφορικά με τα τέλη κυκλοφορίας δίνουν και παίρνουν, πηγές προσκείμενες στον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών, Τρύφωνα Αλεξιάδη διαβεβαιώνουν ότι δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή που θα επιφέρει επιβάρυνση τους ιδιοκτήτες ΙΧ.

Αντίθετα, όπως επισημαίνουν οι ίδιες πηγές, το μόνο που εξετάζεται είναι να υπάρξουν ελαφρύνσεις σε παλαιά και μεγάλου κυβισμού ΙΧ αυτοκίνητα προκειμένου να μην αναγκάζονται οι ιδιοκτήτες τους να καταθέτουν τις πιvακίδες τους.

Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι πρόκειται για μέτρο που στοχεύει στον περιορισμό του φαινομένου της μαζικής κατάθεσης πινακίδων στις εφορίες από ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν μπορούν να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας.

  • Petros K

    Υπουργείο οικονομικών official movie!
    https://www.youtube.com/watch?v=y0YnhEMM7TY

    • manowar

      χαχαχαχαχ τεραστιο ταλεντο 1.27.57 [γεια σου γιωργη γκουλαρα με την μερσιντε] αξεχαστος,, μαζι στο ιδιο επιπεδο με τιτανα μουστακα…τωρα τιποτα..σκατα τυλιγμενα σε λαδοκολλα

  • υπουργειο οικονομικων….απο τα LIDL !!!
    μια φορα να αποφασισουν κατι τα γιωτομπαλα που να εχει ισχυ και σταθεορτητα για 20 χρονια..δεν μπορουν !!!!
    θελω και γω ο τραχανας 20ετια….που μεχρι τον δεκεμβριο θα διαβασουμε αλλες 3 περιπτωσεις…….

    • jim_1

      Ο μόνος σταθερός φόρος που μπορεί να μπει για 20 χρόνια είναι στα καύσιμα…και να μην πληρώνει κανένας τέλη κυκλοφορίας…Ότι είναι σε κίνηση και χρησιμοποιεί το οδικό δίκτυο πληρώνει, απλά πράγματα…είτε έχει Ξένες πινακίδες είτε Ελληνικές…

  • Anestis Genk

    Προσπαθούν να μαζέψουν όπως όπως τα φράγκα για να πλερώ την δόση και να μην μας βγάλουν από το ευρώ.
    Δίκαιη φορολογία δεν μπορεί να υπάρξει γιατί ο πλούσιος θα φύγει και γενικά έχει τα μέσα για να διαφεύγει. Οι offshore δεν φτιάχτηκαν για μπαγάσες Έλληνες αλλά για δυτικούς προτεστάντες.
    Τώρα για τα τέλη κυκλοφορίας, έχουμε ένα σωρό εξοργιστικούς φόρους όπως ΕΝΦΙΑ Τεκμήρια, ΦΠΑ.

  • carlover

    Εάν δεν επαναπροσδιοριστούν τα τεκμήρια στα παλαιότερα αυτοκίνητα που είναι ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ να μην περιμένουν ανάκτηση των πινακίδων. Ακόμη και το 50% της μείωσης τεκμηρίου για τα αυτοκίνητα δεκαετίας είναι μικρό ποσοστό αν δει κανείς τις αρχικές τιμές τεκμηρίων. Το ποσό που θα μειωθεί από τα τέλη κυκλοφορίας θα πρέπει επίσης να είναι αξιόλογο. Δεν θα κάνει διαφορά το 5 ή το 10% όταν για αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού τα ποσά είναι μεγαλύτερα των 1000 ευρώ.

    • Νίκος Αϊβαλιώτης

      Τι λες αδερφέ μου; Ξέρεις τι ευκαιρία είναι φέτος; Έχω ένα octavia rs, δεν μπορώ να πληρώσω με το τέλος πολυτελείας 1020€ (690+330) ενώ τώρα; Μόνο 928 ευρουλάκια, τρέχοντας θα πάω εφορία να πάρω τις πινακίδες μου. Επιτέλους το αυτοκίνητο μου θα πάρει ζωή!!!!!

  • Columbia University my Dream

    Καλημέρα φίλοι της αυτοκίνησης. Για να ξεφύγουμε από την ελληνική μιζέρια μοιράζομαι μαζί σας την ιστορία μου. Είμαι ένας νέος οδηγός μόλις πρόσφατα πήρα το δίπλωμα.

    Όλο αυτό το διάστημα ήμουν ένας αθεράπευτα Mercedakias με όνειρο ζωής το Mercedes a class (σχεδίαση AMG) δεν κοιτούσα άλλα αμάξια…και χτες τι παθαίνω μου λέει ένας φίλος μου δες και κανένα Alfa Romeo έλα μωρέ του λέω σιγά…….και μετά βλέπω την GIULIA ήταν ένας έρωτας με την πρώτη ματιά τι αμάξι είναι αυτό ρεεεεεε ΤΡΕΛΑ, αλλά πολύ ακριβό και λέω ας το βγάλω από το μυαλό μου.

    Έλα όμως που υπάρχει και το Giulietta άλλη θεά αυτή, μπήκα στο ιταλικό site της Alfa Romeo έπαιξα με το Configurator και ανακάλυψα το ΚΟΡΥΦΑΙΟ χρώμα rosso competizione έτσι το λένε…και τώρα στόχος μου είναι να αγοράσω το Giuletta αλλά μόνο σ’αυτό το χρώμα. Τώρα πλέον έχω γίνει ένας ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ alfista.

    Ρωτώ:

    1. Tα alfa romeo είναι αξιόπιστα από μηχανική άποψη;

    2. Ένας νέος οδηγός (και μάλιστα στην Αθήνα) μπορεί να το κουμαντάρει το Giulietta ή είναι πολύ γρήγορο;

    3. Είναι ένα αμάξι ακριβό στη συντήρηση του (services και λοιπά).

  • Columbia University my Dream

    Καλημέρα φίλοι της αυτοκίνησης. Για να ξεφύγουμε από την ελληνική μιζέρια μοιράζομαι μαζί σας την ιστορία μου. Είμαι ένας νέος οδηγός μόλις πρόσφατα πήρα το δίπλωμα.

    Όλο αυτό το διάστημα ήμουν ένας αθεράπευτα Mercedakias με όνειρο ζωής το Mercedes a class (σχεδίαση AMG) δεν κοιτούσα άλλα αμάξια…και χτες τι παθαίνω μου λέει ένας φίλος μου δες και κανένα Alfa Romeo έλα μωρέ του λέω σιγά…….και μετά βλέπω την GIULIA ήταν ένας έρωτας με την πρώτη ματιά τι αμάξι είναι αυτό ρεεεεεε ΤΡΕΛΑ, αλλά πολύ ακριβό και λέω ας το βγάλω από το μυαλό μου.

    Έλα όμως που υπάρχει και το Giulietta άλλη θεά αυτή, μπήκα στο ιταλικό site της Alfa Romeo έπαιξα με το Configurator και ανακάλυψα το ΚΟΡΥΦΑΙΟ χρώμα rosso competizione έτσι το λένε…και τώρα στόχος μου είναι να αγοράσω το Giuletta αλλά μόνο σ’αυτό το χρώμα. Τώρα πλέον έχω γίνει ένας ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ alfista.

    Ρωτώ:

    1. Tα alfa romeo είναι αξιόπιστα από μηχανική άποψη;

    2. Ένας νέος οδηγός (και μάλιστα στην Αθήνα) μπορεί να το κουμαντάρει το Giulietta ή είναι πολύ γρήγορο;

    3. Είναι ένα αμάξι ακριβό στη συντήρηση του (services και λοιπά).

    • jim_1

      Ο multijet είναι πολύ αξιόπιστος κινητήρας μην το φοβάσαι καθόλου…Αν δεν κάνεις ταρζανίες τα περισσότερα καινούρια αμάξια είναι αξιόπιστα (εκτός αν πέσεις σε ελαττωματικό προϊόν, βέβαια έχεις και την εγγύηση)…
      Επίσης έχει δυνατό ρελαντί, θα ξεκινάς μόνο με συμπλέκτη πολύ δύσκολα να σου σβήσει…έχει hill hold για ξεκίνημα σε ανηφόρες και μπόλικα ηλεκτρονικά…Θα σου είναι πολύ εύκολα όλα…Το μόνο αρνητικό το παρκάρισμα σε στενούς δρόμους λόγω μήκους…
      Θεωρητικά τα 120hp είναι γρήγορο για νέο οδηγό, σκέψου ότι το 50% των αυτοκινήτων που θα συναντάς στους δρόμους θα τα έχεις…
      Αυτά από εμένα…

    • panosalp

      +1 o Multijet. Αλλά 120hp/135hp για αμάξι σαν τη Giulietta είναι μάλλον λίγα, εκτός αν δε σε ενδιαφέρει καθόλου

    • Periklis

      Ωραίο αυτοκίνητο, απλά έχει τα χρονάκια του σαν μοντέλο. Τα Service του είναι λογικά ιδικά σε σχέση με της Mercedes που αναφέρεις. Επίσης αν δεν σκέφτεσαι να πάρεις την QV δεν θα έχεις κανένα θέμα με τα άλογα και θα είναι εύκολο να το κουμαντάρεις.

  • Periklis

    Άραγε με το παλαιά ΙΧ τι εννοούνε; παλαιότερα της πενταετίας; της δεκαετίας; η περισσότερο;

    • carlover

      άκουσα κάπου ότι μιλάνε για δεκαπενταετία. Αν ισχύει τότε επαληθεύουν τον ορισμό της βλακείας… Ένα αυτοκίνητο ήδη απο την επταετία θεωρείται αρκετά παλιό. Στη δεκαετία ήδη είναι πολύ παλιο!!! Και φυσικά όταν δεν δώσεις σημαντικά κίνητρα για αυτοκίνητα πραγματικής ηλικίας μετά τη δεκαετία, τα οποία έχουν χάσει την αξία τους κατά πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό, και που τα τέλη είναι ίσως και περισσότερα από την αξία τους, ποιος θα πάρει τις πινακίδες πίσω? Απλά θα προστεθούν και περισσότερες στα ράφια των εφορίων. Δυστυχως για όλα αυτά που συμβαίνουν στο χώρο του αυτοκινήτου που από αγάπη, σπορ, μεράκι και πάθος κατέληξε να είναι είδος πολυτελείας γιατί κανένας δεν ασχολήθηκε ποτέ μαζί του παρά μόνο άρπα κόλλα κοιτούσαν με ΕΝΤΕΛΩΣ ΛΑΘΟΣ τρόπο να βάλουν λεφτά στα ταμεία… εσπευσμένα και χωρίς λογική και σχεδιασμό με ακριβως τα ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ…οικονομικά και ψυχικά!

  • ντικ

    αναρωτιέμαι αν τα παπαγαλάκια που διακινούν τα σενάρια, το κάνουν από μόνα τους, δηλαδή για τα κλικς ή τα διαρρέουν κάποιοι επίτηδες, για να δουν αντιδράσεις

    • Παναγιώτης Κλεάνθης

      Το βρηκες ακριβως

  • kostas

    αντε αποφασιστε γαιτι δεν ξερω ποια να παραγγειλω, την 488 ή την f12! p

  • ionized

    μια και η κυβερνηση ειναι το μεγαλυτερο τρολλ που εχει περασει απο το γκρις ..το φυλανε για εκπληξη!