03EMISSIONS-master1050

Η Υπηρεσία Περιβαλλοντολογικής Προστασίας των ΗΠΑ (EPA), έγινε σε όλους μας γνωστή για τον κεντρικό ρόλο που έχει στο dieselgate. Τώρα ένα από τα πλέον υψηλόβαθμα στελέχη της EPA, ο Christopher Grundler, που είναι διευθυντής του τμήματος μεταφορών και ποιότητας αέρα της υπηρεσίας, με την κατάθεσή του στο Ευρωκοινοβούλιο, έρχεται για να πει πως “ο βασιλιάς είναι γυμνός”.

Αυτό που μάλλον ήξερες ή έστω υποψιαζόσουν εδώ και χρόνια, πλέον έχει μπει στην ατζέντα του δημόσιου διαλόγου, οι διαδικασίες μέτρησης των ρύπων είναι αναποτελεσματικές και αυτό είναι επιβεβαιωμένο εδώ και 2 δεκαετίες σύμφωνα με τον κύριο Grundler. Η επιτροπή του Ευρωκοινοβουλίου που ερευνά τις παραβιάσεις των ορίων ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων, τον κάλεσε να καταθέσει και αυτά που είπε σίγουρα θορύβησαν τους κατασκευαστές που είχαν επαναπαυτεί στην υποκρισία των εργαστηριακών δοκιμών/μετρήσεων.

Αρκετοί Ευρωπαίοι επίτροποι πρότειναν να υπάρχουν δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες αλλά ο κος Grundler, θέλει να πάει ένα βήμα παραπέρα μετρώντας τους ρύπους και χρόνια μετά την κυκλοφορία ενός οχήματος. Επίσης πρόσθεσε πως η EPA έχει επιβάλει πρόστιμα συνολικού ύψους 1 δις δολαρίων σε διάφορους κατασκευαστές για απάτες σχετιζόμενες με ρύπους, όταν η Ευρωπαική Ένωση δεν έχει κάνει καμία κίνηση εναντίον τους.

Το σκάνδαλο της VW, απ’ότι φαίνεται, ταρακούνησε τα νερά και ανάγκασε και τα επίσημα χείλη πλέον να παραδεχτούν πως κάτι πάει λάθος στο θέμα των εκπεμπόμενων ρύπων. Να σου θυμίσω πως η VW είχε αναπτύξει λογισμικό που αντιλαμβανόταν πότε ήταν σε συνθήκες εργαστηριακής μέτρησης και άλλαζε τις ρυθμίσεις του κινητήρα έτσι ώστε να είναι εντός των ορίων τα εκπεμπόμενα οξείδια του αζώτου (NOx). Η EPA που ξεσκέπασε την απάτη ήρθε σε συμβιβασμό με την VW, με την δεύτερη να καλείται να πληρώσει πρόστιμα ύψους 15 δις δολαρίων και να αποζημιώσει και το μισό εκατομμύριο Αμερικάνων ιδιοκτητών πετρελαιοκίνητων VW με το παράνομο λογισμικό.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Οι ευρωπαικες μετρησεις εβγαζαν τοσα χρονια ματι και κανεις δεν μιλουσε.
    Π.χ. BMW M5/M6 στην ευρωπη μικτο 9.7 λιτρα ενω Ηπα 14.2 λιτρα.

    • τι δεν καταλαβαινεις ?? οι αμερικανοι ειναι βαρυποδαροι !!!! :-P

    • Mika

      Aφου ειναι υπερβαρο εθνος!!!!
      :p

  • mixalhs7

    ” Αρκετοί Ευρωπαίοι επίτροποι πρότειναν να υπάρχουν δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες αλλά ο κος Grundler, θέλει να πάει ένα βήμα παραπέρα μετρώντας τους ρύπους και χρόνια μετά την κυκλοφορία ενός οχήματος. ”

    Μετάφραση

    Αφού δεν θα πληρούν τις εκπομπές ρύπων θα έχουμε δυο επιλογές :
    α) ή θα πληρώνουμε παραπάνω τέλη με ταυτόχρονη απαγόρευση κυκλοφορίας στα κέντρα των μεγαλουπολεων
    β)ή θα αγοράσουμε το σουπερντουπερ ηλεκτρικό κουβά της γκουγκλ,της vw της τογιοτα κτλ αφήνοντας τα βενζινοκινητα στα χέρια αυτών που θα έχουν το μαρούλι να αγοράσουν το λιμιτεντ εντισιον που θα μπορεί να παράγετε γιατί θα υπάρξει ενα παραθυράκι που θα επιτρέπει την παραγωγή ολιγάριθμων ρυπογόνων οχημάτων.

    • Anestis Genk

      Υπάρχουν πολλοί τρόποι εξορθολογισμού για να πέσουν οι καταναλώσεις. Παράδειγμα πλαφόν στο βάρος, στις διαστάσεις ελαστικών, στην συνολική αεροδυναμική αντίσταση (όχι Cd), στα μπεκ.
      Οι diesel όμως καλό είναι να καταργηθούν λόγω αιθάλης.

    • insider greece

      Πεστο πιο απλα, MPG Limiter , σου το κλειδωνει στα 5l/100km και πατα το γκαζι στο πατωμα , αυτο τοσο θα καψει:):):)

    • Anestis Genk

      Σωστός ο παίκτης!

    • DJ_D

      Για να είναι σίγουρο οτι θα σκοτωθείς αν πας να πας να κάνεις προσπέραση σε δρόμο διπλής κατεύθυνσης…

    • insider greece

      Η ηλιθιοτητα σκοτωνει, ετσι για να μαθαινεις!!!!

    • DJ_D

      Πες να βάλουν εκεί ένα όριο μέγιστη ιπποδύναμη 100 άλογα να τελειώνουμε. Λες και ισχύει στα αμάξια το one size fits all…

    • Anestis Genk

      Αυτό που λέω είναι πως όχι δεν θα βάζεις τεράστια ζαντολάστιχα για να γράφει ωραία στις φωτό, ούτε θα το κάνεις μαούνα για να τρέφεις την πλεονεξία του καταναλωτή.
      Ούτε θα το κάνεις αθόρυβο ώστε στα 200 να μην ακούς τπτ, με αντίτιμο όμως αυξημένο όγκο και μάζα.
      Ούτε θα κυνηγάς ιπποδυνάμεις που είναι άχρηστες απλά για να γράφεις στο περιοδικό “το δυνατότερο της κατηγορίας του”.

      Γνωρίζω πως η ισχύς προσδίδει ενεργητική ασφάλεια, αλλά γνωρίζω και πως οι ανυπόμονοι προσπερασάκηδες είναι επικίνδυνοι και ενεργοβόροι.

      Η υγεία του σώματος προϋποθέτει να τρώμε σωστά, με μέτρο και να αθλούμεθα. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για την οικολογία, οπότε η τάση των οχημάτων να γίνουν xlarge σε όλα, είναι αμετροέπεια και αντιοικολοιγική.

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Έχω και μια άλλη καλή ιδέα, για τα ευρωπαϊκά πανιά Πολιτικούς,
      αριστερούς-δεξιούς που κυβερνούν δεκαετίες.
      Πανευρωπαϊκές ΜΗΝΥΣΕΙΣ από εκατομμύρια Πολίτες για:
      1)ΕΚΘΕΣΗ ΣΕ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ με τεράστιες συνέπειες.
      2)ΜΟΛΥΝΣΗ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (νερά-έδαφος-υπέδαφος-χλωρίδα-πανίδα) μέσω της όξινης βροχής. https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%8C%CE%BE%CE%B9%CE%BD%CE%B7_%CE%B2%CF%81%CE%BF%CF%87%CE%AE
      3)ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΗΜΙΑ-ΔΙΑΦΥΓΟΝΤΑ ΚΕΡΔΗ, λόγω εξαπάτησης Πολιτών.
      Γνώριζαν αλλά κώφευαν εσκεμμένα οι κάριες.

      Υ.Γ Τον λογαριασμό φυσικά, θα τον φέρουν στα εκατομμύρια σοδομαζόχες Πολίτες που τους ψηφίζουν.