civic-type-r

Το Honda Civic Type R είναι ένα πολύ δυνατό και γρήγορο hatchback, αποδίδοντας 310 άλογα, στις 6.500 σ.α.λ., και 400 N·m ροπής, στις 2.500-4.500 σ.α.λ.. Η δύναμη αυτή είναι αρκετή για τους περισσότερους, αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα είσαι πάντα μπροστά από τους ανταγωνιστές σου, λόγω του σκληρού ανταγωνισμού.

Οι προτάσεις από τις βελτιωτικές εταιρείες δεν είναι λίγες, και η Armytrix είναι μέσα σε αυτές. Η εταιρεία από την Ταϊβάν αύξησε τη δύναμη στα 354 άλογα και 460 N·m ροπής, με απλό τρόπο: πειράζοντας λίγο την ECU, ενώ τοποθέτησε και τη δική εξάτμιση, η οποία πάντα αυξάνει την απόδοση. Απλά και ξεκούραστα 44 άλογα και 60 N·m, δεν το λες και άσχημα.

  • ak156

    Απλα και ξεκουραστα…χωρις ολοκληρωμενο stage1 δεν νομιζω απο θεμα αξιοπιστίας.

  • Soko

    πολλά άλογα μόνο με μια ECU και μια εξάτμιση

    • loeb

      Δεν ειναι καθολου πολλα για τα δεδομενα του μοτερ. Πχ ενα citroen ds3 με 156 αλογα παει στα 210 με χαρτογραφηση και μονο χωρις τιποτα αλλο. Το ιδιο και ενα leon cupra που απο 280 παει στα 335 αλογα. Ενα volvo V40 παει απο 180 στα 220 και μια Giulietta που απο τα 170 αλογα την φτανουν στα 215.

    • Soko

      όντος αλλα το θεμα μετα ειναι η αξιοπιστία εδω ελλαδα με χαρτογραφηση πραπανω απο 20 αλογα δεν ανεβαζεις σε ατμοσφαιρικό και ολλα τα αλλα μαμα δεν ξερω τώρα τη κανουν στην citroen πχ ασε που νομιζα το type r ηταν ατμοσφαιρικό χαχαχ σε τουρμπο λογικο να ανεβαζει παραπανω απο 40 αλογα αλλα σε ατμόσφαιρα ειναι ποιο δύσκολο και ειδικα χωρις να κανεις τιποτα αλλο στο μοτερ ολλα στοκ μονο μια ecu και μετα με προτο σταδιο να ανεβασεις αλλα 10 – με 20 αλογα επιπλέον

    • loeb

      Θεμα αξιοπιστιας δεν ξερω αν τιθεται αλλα στς μερες μας πιστευω το ψαχνουν πολυ καλυτερα. Στα ατμοσφαιρικα εχεις δικιο τα πραγματα ειναι πολυ πιο δυσκολα για αυτο και δεν τα ανεφερα.

  • Gioxxx84

    νορμαλ άλογα για το μέγεθος της βελτιωσης, ξεκουραστα και εγγυημενα…με ολοκληρωμενο πιεσμενο πρωτο σταδιο πλησιαζεις τα 400 με αυτην την τουρμπινα..Χοντρικά σε όλα τα στοκ turbo μοτερ κρυβεται ένα περιπου 25% ιπποδυναμής φιμωμενο απο το εργοστάσιο για λόγους ρύπων ,κατανάλωσης και μακροζωίας των stock parts. To A σταδιο βελτίωσης ξεκλειδώνει ακριβώς αυτο. Το πόσο κοντά στα όρια θα φτάσεις τα stock parts ή θα προχωρησεις σε πιο εκτενείς βελτιώσεις ειναι θέμα επιλογών πελάτη και βελτιωτή

  • Ba’adur Subutai

    Στον Σαρακάκη 44 άλογα κάνουν 100 χιλ ευρώ

    • Sofian

      χαχαχχααχαχαχαχαχαχαχα εκλαψα ρε!!