911-rsr

Η Porsche έχει πάει στη πίστα του Sebring τη νέα 911 RSR, που φορά έναν turbo κινητήρα, ο οποίος βρίσκεται στο κέντρο του αυτοκινήτου.

Η εταιρία κρατάει καλά κρυμμένα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου αγωνιστικού της που θα μάχεται στη κατηγορία GTE και σε αγώνες αντοχής. Παρ’όλη τη προσπάθειά της όμως, οι αναφορές θέλουν να της έχει δοθεί άδεια από τη FIA και την ACO, να μετακινήσει τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων, προς το κέντρο του αμαξώματος σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί τον καθαρά κεντρομήχανο ανταγωνισμό. Διαθέτει διπλές απολήξεις εξατμίσεων με το νέο bodykit να παράγει πολύ μεγαλύτερα ποσά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης.

Αυτό το αυτοκίνητο θα αντικαταστήσει την 911 RSR και θα αποτελεί τη πρόταση της εταιρίας στη κορυφαία κατηγορία GT και αυτοκινήτων αντοχής. Ήδη κάποιες ομάδες έχουν συμφωνήσει σε συνεργασία με την Porsche, με την Core Autosport να συμμετέχει στο αμερικανικό πρωτάθλημα WeatherTech και την Team Manthey στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αγώνων αντοχής WEC.

Ντεμπούτο θα κάνει τον Ιανουάριο του 2017 στον 24ωρο αγώνα αντοχής της Daytona.

  • Moby Dick

    K Α Τ Α Π Λ Η Κ Τ Ι Κ Ο ! ! ! Ψάξτε για τον δεύτερο!!

    • manowar

      οπως το ειπες στο τελος..

  • gv

    εκπληκτικη εμφανιση και ηχος!
    αλλα ξενερωνω απιστευτα με την αλλαγη της θεσης του μοτερ..
    τωρα βεβαια εξαρταται που ακριβως θα ειναι..
    αν ειναι πανω στο πισω αξονα παει κι ερχεται αλλα αν ειναι μπροστα απο τον πισω ειναι ενα τεραστιο πισωγυρισμα στη φιλοσοφια της 911 η οποια εκανε ενα μοναδικο μηχανολογικο νεωτερισμο και αποδεικνυε την υπεροχη της επιλογης και του ρισκου της νικωντας στις πιστες..

    καλοδεχουμενη η υγροψυξη εννοειται,αντε καλοδεχουμενη λες και η υπετροφοδοτηση αλλα τωρα και αλλαγη θεσης του μοτερ??!!
    αναρωτιεμαι ποσο 911 ειναι αν βαλεις τον κινητηρα στο κεντρο?
    και ποσο σωστο ειναι αλλου να ειναι το μοτερ στο αυτοκινητο παραγωγης και αλλου στο αγωνιστικο?

    δε ξερω μηπως ειμαι εγω πολυ ρομαντικος?
    πραγματικα θα απογοητευτω παρα πολυ αν αποδειχτει οτι το πισωμηχανο layout δε μπορει να επικρατησει πια στους αγωνες..

    πως ομως τοσα χρονια τα καταφερνε?μηπως να φερουν απλα την υπετροφοδοτηση και να προσπαθησουν ξανα να συντηρησουν το μυθο του “ολα πισω”?

    • mixalhs7

      Δεν είναι η πρώτη φορά που αλλάζει θέση ο κινητήρας σε αγωνιστικό. Έχει ξαναγίνει με την GT1 πριν 20 χρόνια.
      Σε αυτή εδω την περίπτωση ίσως ο κινητήρας να μην είναι ακριβώς στο κέντρο όπως συνεβει στην GT1 (δες φωτο απο κάτω) https://uploads.disquscdn.com/images/ba14f408bab844f3fa3eb9a36aea2da3eb8506f53fdd6d44b110b8ea47ea8351.png

    • Moby Dick

      Πολύ σωστά, δεν πρόκειται για ένα κλασικό κεντρομήχανο όπως ήταν η 911 GT1. Είναι ένας συνδιασμός νομίζω μετατόπισης πιο μπροστά του συνόλου μοτέρ-κιβώτιο. Αλλά καθαρά μπροστά απ’ τον πίσω άξονα δεν είναι, όπως φαίνεται καθαρά και στο video και στις φώτο.

    • amdnord

      πιο πολυ ειναι χωροταξικο το θεμα καθως δεν χωραει αλλιως το τεραστιο diffuser εκει πισω και 2-3 αλλα πραματακια που πρεπει να γινουν για να εχει ανταγωνιστικο οχημα τη νεα χρονια.

      Δεν νομιζω οτι θα ειναι κλασικο κεντρομηχανο απλα λιγο πιο μπροστα σε σχεση με τωρα (αλλαγη θεσεων το κιβωτιο με το μοτερ? θα πεφτει πανω στον αξονα περιπου)

      και αυτα στο βιντεο δεν ακουγοντε για turbo, φερνει πολυ ο ηχος στην 996 RSR. Βεβαια το πιθανοτερο ειναι να κανουν δοκιμες με παλια μοτερ για λογος ευκολιας.

      Θα δουμε!

    • mixalhs7

      Νομίζω πως στην GTE PRO υπαρχει συγκεκριμένο όριο στην πίεση των τούρμπο γι αυτό δεν ακούγονται.

    • amdnord

      ναι αναλογα με την αποδοση και γενικα μιλαμε για χαμηλα νουμερα πιεσης (σε σχεση με αλλες κατηγοριες πχ wrc) γυρω στο 1,5-2 bar αλλα ειναι αρκετα για να καουσεις την τουρμπινα θεωρω εκτος αν εχουν κανει τοσο καλη δουλεια στο θεμα του ηχου.

      Η λογικη λεει οτι θα ειναι turbo ο νεος κινητηρας. We will see!

  • manowar

    κο κο κο κο κο κο κο κο …εδω μουγκα ε;;; ;-ΡΡ κο κο κο κο κο κο ….funny mode off.. ;-ΡΡ

  • Grekko

    Τελικά η MR διάταξη μάλλον είναι η καλύτερη.

  • mixalhs7

    Επίσημα η εταιρεία χαρακτηρίζει το πρότζεκτ ως Rear-mid-engined.
    Πολυ πιθανών να υπάρξει σχέση ανάμεσα στην νέα RSR και την νέα GT2 RS

    • Moby Dick

      Φήμες λένε οτι μπορει να μην ονομαστεί 911.

    • mixalhs7

      GT1?

    • Moby Dick
    • mixalhs7

      Αυτο το σεναριο ”μπαζει” απο πολλες μεριες.
      1) Δεν μπορει να ειναι μια cayman γιατι εχει μικρες διαστασεις και το αεροδυναμικο πακετο της κατηγοριας απαιτει πολυ μεγαλύτερες διαστασεις.
      2) Δεν γινεται να ειναι η 960 γιατι α) το αυτοκινητο δρομου δεν εχει νοημα να φοραει flat6
      β) αυτο το αγωνιστικο δεν γινεται να φοραει τον 8κυλινδρο που πρεπει να φορεσει το επερχομενο πολιτικο supercar (αν βγει ποτε).
      3) Δεν γινεται στα τελικα σταδια δοκιμων να φοραει αλλο bodykit απ αυτο που θα χρησιμοποιησει,αρα ειναι μια 911 RSR
      Πιο πιθανο το βλεπω ως μια αλα GT1 παρουσια στους αγωνες και ισως μια συγγενεια με την GT2 RS.

    • Moby Dick

      Συμφωνώ απλά τσεκάρω και διαβάζω όλα τα στοιχεία για να βγάλω άκρη φιλτράροντάς τα. Η ουσία μετράει εξάλλου και οχι το όνομα. Και απο αυτά που ειδα στο video ενθουσιάστηκα απ’ τον τρόπο που κινείται το αυτοκίνητο.

    • mixalhs7

      Ελπίζω μόνο οι μαθητές να κάνουν περήφανο με το τελικό αποτέλεσμα, τον δάσκαλο τους Norbert Singer!

  • edurakias

    Ti ergalio einai touto..!!!!

  • xtra

    …επιτελους διορθωνεται ενα διαχρονικο (αγαπητο και γοητευτικο) λαθος της αυτοκινησης