laferrari


Οι αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν στροφή στους υβριδικούς και στους ηλεκτρικούς κινητήρες και η Ferrari δεν αποτελεί εξαίρεση, μιας και παρά τον μικρό όγκο παραγωγής, υπόκειται και αυτή στα ίδια πρότυπα εκπομπών που έχουν τεθεί. Αυτός είναι ο λόγος που το μέλλον της Ferrari θα είναι γεμάτο από υβριδικά, όπως δήλωσε σήμερα ο CEO της Scuderia, Sergio Marchionne.

Ο Marchionne είπε πως κάθε Ferrari που θα πωλείται από το 2019 και μετά, θα διαθέτει κάποιου είδους υβριδισμού. Απώτερος στόχος του Marchionne είναι η Ferrari να πουλά 10.000 αυτοκίνητα ετησίως έως το 2025, με την αύξηση αυτής της παραγωγής να σημαίνει πως η ιταλική εταιρία δεν θα απαλλάσσεται από ορισμένους κανονισμούς εκπομπών και οικονομίας καυσίμου. Ο Marchionne δεν διευκρίνισε τι είδους υβριδική τεχνολογία θα φέρουν οι επόμενες Ferrari, παρά λέγοντας μόνο πως η εταιρία θα συνδυάζει κινητήρες εσωτερικής καύσης με ηλεκτροκινητήρες προκειμένου τα μοντέλα της να αποκτήσουν καλύτερη απόδοση. Η πρώτη υβριδική Ferrari παραγωγής, ήταν η LaFerrari που χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα 163 ίππων που συνδυάζεται με τον V12 6,3-λίτρων ατμοσφαιρικό κινητήρα απόδοσης 800 ίππων.

Η Ferrari το 2013 είχε κατοχυρώσει με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ένα υβριδικό σύστημα με τις μπαταρίες να είναι τοποθετημένες σαν “ραχοκοκαλιά” μέσα στο πάτωμα. Αυτό είναι μία έξυπνη λύση που θα επιτρέψει την τοποθέτηση των καθισμάτων χαμηλά, αλλά πρέπει να λυθεί το θέμα της προστασίας της διάταξης σε περίπτωση σύγκρουσης. Γι’ αυτό, οι μηχανικοί εξέλιξαν έναν πρωτοποριακό τρόπο σύνδεσης των μπαταριών μεταξύ τους, αλλά και αποσύνδεσης τους από το κύκλωμα αν συμβεί το απευκταίο. Το σύστημα αυτό θα τοποθετηθεί σε ένα νέο υβριδικό Gran Tourer, με τον Marchionne να δηλώνει πως ο V8 κινητήρα της GTC4Lusso Τ αποτελεί ένα παράδειγμα της μελλοντικής κατεύθυνσης της Ferrari.

  • mixalhs7

    14/7/2013 διαβάζουμε στο autoblog θέμα με τίτλο :
    ” H Ferrari λέει όχι στα turbo και στους υβριδικούς κινητήρες ”
    https://www.autoblog.gr/2013/07/14/no-turbo-for-ferrari/
    Αυτα..

    • Καλα θυμαμε κ εγω… Αρα να υποθεσουμε οτι κ τα σαβ ειναι κοντσ

    • mixalhs7

      Δεν ξέρω, ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του!!

    • Philby

      H ξεφτίλα έχει και τα όρια της. Άλλοι τα κάνουν αυτά…

    • Mika

      Kατσε να βγει η Urus και να μοσχοπουλησει, και σου λεω εγω μετα..

    • αυτα τα ελεγε ο Λουκας !!!!τωρα με τον Σερτζιο…….δεν ισχυει τιποτα !!!!!! :-P

    • mixalhs7

      Είπα ξείπα η Ιταλίδα…

    • εγω περιμενω το πρωτο πολυμορφικο που θα βγαλει !!!! :-P
      για SUV το εχω σιγουρακι !!!!! χαχχαχαχα

    • mixalhs7

      Δεν το ξερω αυτο,αλλα ενα 4πορτο V12 σενταν στα πλαίσια μιας αναβίωσης αλα καλιφορνια δεν το αποκλείω.

    • Mika

      Εκανε κωλοτουμπα Μελισσανιδη style!!!!!!!!!!!
      :p :p

    • stadi

      Θυμάμαι όταν στηνόταν ή automotive το 2009 και είχε πει o Dennis ότι οι v8 turbo είναι το μελλον κάποιοι τον κορόιδευαν.κοιτα τώρα την 488.

    • stadi

      Θυμάμαι όταν στηνόταν ή automotive το 2009 και είχε πει o Dennis ότι οι v8 turbo είναι το μελλον κάποιοι τον κορόιδευαν.κοιτα τώρα την 488.

    • mixalhs7

      Το θυμαμαι αλλα αυτο το ειχε πει με την λογικη πως οι εταιρειες θα εγκαταλειψουν τους V12 & V10 για χαρη των V8 διοτι οι τελευταιοι εχουν λιγοτερα κινουμενα μερη, με οτι αυτο συνεπάγεται.
      Το γεγονος ειναι πως με τους κανονισμους η φεραρι χανει το ατου της δηλ τον ατμοσφαιρικο ηχο και εξομοιώνεται με τον ανταγωνισμό.
      Αν σωσει τον ατμοσφαιρικο ηχο με υβριδισμο τοτε θα βαρυνει αρκετα στα mainstream μοντελα της που ουτε αυτο ειναι καλο για το ιματζ που εχει.
      Τωρα να βγαλει μοντελο κατω απ την καλιφορνια και παλι χαλαει η μαγιά της..
      Η αληθεια ειναι πως το spin off απ το FCA ηρθε σε κακη χρονικα στιγμη. Για να δουμε..

  • LJ

    Ανοιξε ο ασκος του Αιολου!!! 666!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=CSZ0dG-GjQM

  • Anestis Genk

    Να ρίξει την ιπποδύναμη στα 200-250 άλογα λέω εγώ.

    • AMG

      Για ποιό λόγο;

    • Anestis Genk

      Για να μην έχει προβλήματα κατανάλωσης/ρύπων.
      Η Dino ήταν από τις καλύτερες Ferrari για μένα κι ας μην ήταν V12

      Tα αμάξια όπως και πολλά άλλα χάσαν το μέτρο και αμερικανοποιήθηκαν (the bigger the better), αντί να βρούμε το μέτρο και να κόπουν οι υπερυπερβολές, προσπαθούμε να τα μπαλώσουμε για να κάνουμε επιπλέον υπερυπερυπερβολές.

  • Anonymous

    Το οριο των ρυπων που που εχει επιβληθει απο την ευρωπαικη ενωση, πιανει την ferrari σαν σκετη εταιρια ? ´η ολο το group fiat ?
    Δηλαδη θελουν μεσο ορο 100 για παραδειγμα. Θα πρεπει η ferrari να βγαλει 100 ´η ολα τα αλλα μαζι ( fiat, alfa, maserati, κτλ ) ?

    • amdnord

      Αν δεν κανω λαθος η φερραρι ειναι πλεον (κανα χρονο τωρα νομιζω) εκτος FCA αρα οτι κανουν, κανουν μονοι τους πλεον σε αυτο το θεμα.

    • mixalhs7

      Έχω την εντύπωση πως εταιρείες με μικρο αριθμό παράγωγης οχημάτων όπως η φεραρι, αν ξεπερνάνε το όριο τους επιβάλλουν πρόστιμο το οποίο λογικά το περνάνε στην τιμή του αυτοκινήτου.

      Το πραγματικό πρόβλημα θα είναι σε μερικά χρόνια στην αγορά των ΗΠΑ όπου υποχρεωτικά τα αυτοκίνητα πρέπει να κάνουν 54 μίλια ανα γαλόνι.