fiat chrysler fca logo

Με την παραγωγή του Dodge Dart και του Chrysler 200 να φτάνει στο τέλος της, η FCA αναζητά κάποιον για να την βοηθήσει στην ανάπτυξη και παραγωγή μιας νέας προσθιοκίνητης πλατφόρμας για sedan μοντέλα. Και επειδή ίσως αναρωτιέσαι γιατί δεν το κάνουν μόνοι τους, η απάντηση είναι πως μάλλον δεν είναι αρκετά οικονομικό, οπότε προσανατολίζονται στην λύση ενός εξωτερικού συμβολαίου για την επόμενη γενιά sedan. Με την μείωση της ζήτησης των sedan, όμως, ακόμη και αυτή η λύση θα είναι δύσκολο να υλοποιηθεί.

Οι δυσκολίες αυτές ανακοινώθηκαν δια στόματος Marchionne σε συνέδριο τον περασμένο μήνα. Στόχος, κατά τον ίδιο, είναι η επίτευξη κερδών ύψους 9 δις ευρώ ως το 2018, και απ’ότι φαίνεται αναζητά επενδυτές και εξωτερικούς συνεργάτες που θα του επιτρέψουν να αλλάξει την δομή λειτουργίας της Chrysler. Για την ώρα η πισωκίνητη πλατφόρμα Giorgio απορροφά τους περισσότερους πόρους του ομίλου, αλλά αυτή θα περιορισθεί σε ιδιαίτερα αυτοκίνητα, όπως οι Alfa Romeo, οι Maserati, τα Dodge και ενδεχομένως και τα Jeep.

Σαν προσωπικό σχόλιο θα πω πως μάλλον αυτό είναι ένα σημάδι πως τα Dodge Dart και Chrysler 200 είναι από τις τελευταίες, αν όχι η τελευταία γενιά αμερικάνικων σεντάν του FCA.

  • Giannis

    Και να πεις ότι δεν το έλεγε ο έρημος ο Marchionne ? Χρειάζονται συγχωνεύσεις…Troll .