Αρχική Γενικές Κατηγορίες Featured Test Drive: Πρώτη δοκιμή του Opel Mokka X

Test Drive: Πρώτη δοκιμή του Opel Mokka X

18
Test Drive: Πρώτη δοκιμή του Opel Mokka X

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

wp_20161107_001

Από το λανσάρισμα του Opel Mokka το 2012, το μικρό γερμανικό SUV έχει καταφέρει να πουλήσει πάνω από 600.000 αυτοκίνητα. Για να συνεχίσει αυτή την επιτυχημένη πορεία, η εταιρία προχώρησε σε ένα εκτενές facelift και το μετονόμασε σε Mokka X. Το ανανεωμένο μοντέλο είναι ένα δείγμα από το τι ετοιμάζει η γερμανική εταιρία, καθώς το 2017 θα παρουσιάσει 7 νέα ή ανανεωμένα μοντέλα, με το γράμμα “Χ” να μπαίνει πλέον σε όλα τα SUV και crossover μοντέλα της, όπως για παράδειγμα το νέο Meriva το οποίο αλλάζει όνομα και χαρακτήρα, και θα ονομαστεί Crossland X, καθώς θα ανήκει πλέον στην δημοφιλή κατηγορία των crossovers.

Με αφορμή το ανανεωμένο μοντέλο, η ελληνική εταιρία της Opel πραγματοποίησε ένα διήμερο ταξίδι στην Μονεμβασιά, όπου χθες παραλάβαμε το αυτοκίνητο από την Αθήνα, και μέσα από μια εκπληκτική διαδρομή και στάσεις στην παραλία του Τυρού, καθώς και στο χωριό Κοσμάς Αρκαδίας σε υψόμετρο 1.150 μέτρα, φτάσαμε τελικά μετά από σχεδόν 330 χλμ. στο κάστρο της Μονεμβασιάς. Αυτά την πρώτη ημέρα, οδηγώντας το τετρακίνητο μοντέλο κινούμενο με τον γνωστό 1.600άρη πετρελαιοκινητήρα με τα 136 άλογα.

Σήμερα, επιλέξαμε τη δικίνητη έκδοση του μοντέλου, κινούμενο από τον 1.400άρη turbo κινητήρα απόδοσης 140 ίππων. Η διαδρομή της επιστροφής περιελάμβανε μια πολύ ήπια εκτός δρόμου διαδρομή, και έπειτα είσοδο στον νέο αυτοκινητόδρομο από την Σπάρτη, για να αφήσουμε το αυτοκίνητο μετά από ακόμα 320 χλμ. το αυτοκίνητο στις εγκαταστάσεις της εταιρίας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Το αυτοκίνητο” ]

first_drive_opel_mokka_x_35

Παρότι τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει τα ανανεωμένα μοντέλα να διαθέτουν πολύ περιορισμένες αλλαγές, η γερμανική εταιρία με το Mokka X πραγματοποίησε ένα σχετικά πιο εκτεταμένο, που όμως περιορίζεται στο εμπρός μέρος.

Έτσι, εμφανισιακά, οι αλλαγές που έχουν γίνει για το facelift του Mokka είναι μεν λίγο-πολύ οι αναμενόμενες, και εντοπίζονται στο νέο προφυλακτήρα, στη νέα γρίλια και στα νέα λεπτότερα φωτιστικά σώματα που του δίνουν ένα “πιο πλατύ, πιο στιβαρό και πιο αρρενωπό” look. Το νέο εμπρός τμήμα του Mokka X είναι ευθυγραμμισμένο με τη μελλοντική στρατηγική σχεδίασης της Opel που περιλαμβάνει μία οριζόντια εμπρός μάσκα σε σχήμα φτερού και τα δύο φτερά που αποτελεί σήμα κατατεθέν των φώτων ημέρας LED.

wp_20161107_010

Στο προφίλ δεν υπάρχουν αλλαγές, και διακρίνονται τα ανάγλυφα, κομψά χαρακτηριστικά του και οι σπορ λεπτομέρειες με τις μυώδεις γραμμές χαμηλά, που αναδεικνύονται από την κλασική “λεπίδα’ της Opel”. Τέλος, τα σχεδιαστικά στοιχεία που χαρίζουν στο αυτοκίνητο μεγαλύτερο πλάτος και στιβαρότητα συνεχίζονται στο πίσω τμήμα με τα δύο φτερά που σχηματίζουν τα προαιρετικά πίσω φώτα LED. Το προαιρετικό OPC Line Sport Pack αποτελείται από εμπρός και πίσω σπόιλερ, μαρσπιέ, αεροτομή οροφής OPC Line μαζί με τις δίχρωμες, 18άρες ζάντες αλουμινίου. Ακόμα, το Mokka X διατίθεται με νέα χρώματα, όπως το πορτοκαλί amber orange και το κόκκινο absolute red.

first_drive_opel_mokka_x_61

Μιλώντας για τα φωτιστικά σώματα, αυτά φέρουν την τεχνολογία Adaptive Forward Lighting με πλήρη λειτουργικότητα LED. Το νέο σύστημα AFL LED προσαρμόζει τις λειτουργίες φωτισμού των προβολέων σύμφωνα με την εκάστοτε οδηγική κατάσταση ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη απόδοση φωτισμού χωρίς να ενοχλεί τους άλλους οδηγούς. Περιλαμβάνει εννέα διαφορετικές λειτουργίες όπως φωτισμό πόλης, φωτισμό επαρχιακού δρόμου και tourist mode. Αυτό το σύστημα LED αντικαθιστά το προηγούμενο BiXenon AFL+. Από την άλλη πλευρά, η τεχνολογία LED προσφέρει μία ποιότητα φωτισμού που επιτρέπει να βλέπεις τα “αληθινά” χρώματα των πραγμάτων. Επιπλέον, καθώς δεν υπάρχουν κινούμενα εξαρτήματα στη μονάδα των φώτων, το σύστημα αντιδρά ταχύτερα και με μεγαλύτερη ακρίβεια, με τους νέους προβολείς να καταναλώνουν λιγότερη ενέργεια.

first_drive_opel_mokka_x_54

Εκτός από τα νέα φωτιστικά σώματα, το Mokka X περιλαμβάνει και τη νεότερη έκδοση του Opel Eye. Αυτή υποστηρίζει πολλά συστήματα υποστήριξης οδηγού όπως high beam assist (υποστήριξη μεγάλης σκάλας φώτων) και traffic sign recognition (σύστημα αναγνώρισης οδικής σήμανσης) του AFL LED. Η λειτουργία ένδειξης απόστασης προπορευόμενου οχήματος (following distance indication) χρησιμοποιεί την εμπρός κάμερα για ανίχνευση προπορευόμενων οχημάτων, και το σύστημα αναγνώρισης επικείμενης σύγκρουσης (forward collision alert) εκδίδει ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις όταν η απόσταση ανάμεσα στο αυτοκίνητο και το προπορευόμενο όχημα μειώνεται πολύ γρήγορα.

wp_20161107_012

Από πλευράς διαστάσεων, δεν έχει αλλάξει κάτι και το Mokka X ακροβατεί ανάμεσα στο B- και C-segment των SUV προτάσεων. Έτσι, το μήκος του φτάνει τα 4.275 χλστ., το πλάτος του 1.781 χλστ., το ύψος του τα 1.658 χλστ., με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2.555 χλστ. Βασίζεται στην πλατφόρμα Gamma II της GM, η οποία εξελίχθηκε από το παρακλάδι της αμερικάνικης εταιρίας στην Κορέα (GM Korea), και είναι διαφορετική από του Astra.

first_drive_opel_mokka_x_13

Κλείνοντας τα του αυτοκινήτου, από πλευράς ασφάλειας το Mokka είχε περάσει με άριστα (πέντε αστέρων) τις δοκιμές του EuroNCAP το 2012, με την επί μέρους βαθμολογία να ήταν 96% στη προστασία ενηλίκων επιβατών, 90% στη προστασία παιδιών, 67% στη προστασία πεζών και 100% στα συστήματα ασφαλείας. Παραμένει, όμως, ακόμα άγνωστο αν θα δοκιμαστεί με τα νέα, αναθεωρημένα και σημαντικά πιο αυστηρά κριτήρια του θεσμού.

[/nextpage]

[nextpage title=”Εσωτερικό” ]

first_drive_opel_mokka_x_145

Εκεί που το μοντέλο ήθελε επιβεβλημένη αλλαγή ήταν στο εσωτερικό, και πιο συγκεκριμένα στην κεντρική κονσόλα, η οποία δανειζόταν τα “άπειρα” κουμπιά και διακόπτες της προηγούμενης γενιάς του Astra.

Πλέον η καμπίνα του είναι πλήρως ανανεωμένη, με το νέο ταμπλό οργάνων να υιοθετεί οριζόντια διάταξη στοιχείων. Η κεντρική κονσόλα είναι πλήρως ανασχεδιασμένη γύρω από τις οθόνες αφής 7 και 8 ιντσών των συστημάτων infotainment νέας γενιάς. Το ταμπλό χαρακτηρίζεται από μια την κομψή, σχεδιαστική λιτότητα με σαφώς λιγότερους διακόπτες, καθώς πολλές από τις λειτουργίες ελέγχονται τώρα από την οθόνη αφής. Επιπλέον, ανάμεσα στον αναλογικό πίνακα οργάνων υπάρχει μια κεντρική οθόνη πληροφοριών, που προσφέρει βελτιωμένη αναγνωσιμότητα χάρη στις νέες 3,5” μονόχρωμες και 4.2” έγχρωμες οθόνες με λευκό φωτισμό LCD, ανάλογα την έκδοση.

first_drive_opel_mokka_x_147

Από πλευράς ποιότητας το μοντέλο κινείται σε υψηλά στάνταρ. Η Opel έχει τοποθετήσει καλής ποιότητας υλικά, με αρκετά από αυτά, στα σημεία που θέλεις, να είναι μαλακά στην αφή, με καλή συναρμογή και φινίρισμα, αλλά απέχουν λίγο από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας.

Χώροι για μικροαντικείμενα υπάρχουν αρκετοί (19), με τους αντίστοιχους για τους επιβάτες να είναι αρκούντως ικανοποιητικοί, παρά τις συμπαγές διαστάσεις του. Οι πίσω επιβάτες κάθονται πολύ άνετα, αφού υπάρχει άφθονος χώρος για δύο ενήλικες και αν γίνουν και μερικές παραχωρήσεις, ακόμα και για τρεις.

first_drive_opel_mokka_x_143

Εκεί που υστερεί είναι ο χώρος αποσκευών, καθώς παρότι τετραγωνισμένος και πλήρως διαθέσιμος, τα 306 λίτρα (356 με κιτ επισκευής) είναι λίγα. Αυτά αυξάνονται μετά την αναδίπλωση των καθισμάτων (αναλογία 60:40) και φτάνουν τα 1.372 λίτρα. Το χαμηλό κατώφλι, όμως, συμβάλει στην ευκολότερη φόρτωση μεγάλων αντικειμένων.

opel-mokka-x-onstar

Όπως το νέο Opel Astra, το Mokka X διατίθεται με όλες τις υπηρεσίες OnStar από το λανσάρισμά του. Στην Ελλάδα η υπηρεσία είναι ήδη -εν μέρει- διαθέσιμη, η οποία έρχεται μαζί με το ντεμπούτο επιπλέον, δύο εκδόσεων της νέας γενιάς του συστήματος infotainment IntelliLink της εταιρίας.

[/nextpage]

[nextpage title=”Κινητήρες” ]

first_drive_opel_mokka_x_150

Μηχανικά δεν υπάρχουν εκπλήξεις, με το Mokka X να είναι διαθέσιμο με έναν βενζινοκινητήρα – δύο αποδόσεων 140 και 152 ίππων- και έναν πετρελαιοκινητήρα, επίσης δύο αποδόσεων, 110 και 136 ίππων.

Πιο συγκεκριμένα, η Opel προσέθεσε τον ισχυρότερο βενζινοκινητήρα, που έκανε το ντεμπούτο του στο νέο Astra, για να ικανοποιήσει τις επιθυμίες μεγαλύτερου πελατειακού κοινού. Αυτός συνδυάζεται αποκλειστικά με εξάρι αυτόματο κιβώτιο και το σύστημα AWD, επομένως είναι ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας της γκάμας που διατίθεται για το μοντέλο. Η κατανάλωση του σε μικτές συνθήκες ανακοινώνεται στα 6,5 λίτρα/100 χλμ. και τις  εκπομπές CO2 στα 150-148 γρ/χλμ., ανάλογα τις διαστάσεις των ζαντών. Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ροπή των 245 Nm στις 2.200 σ.α.λ. και διατηρείται μέχρι τις 4.400 σ.α.λ., αλλά δυστυχώς δεν είχαμε την ευκαιρία να τον δοκιμάσουμε.

Στη βάση τοποθετείται το 1.4-λίτρων turbo με τα 140 άλογα στις 4.900 σ.α.λ. και 200 Nm ροπή, διαθέσιμη από τις 1.850 σ.α.λ. Συνδυάζεται με διάφορα συστήματα μετάδοσης, όπως εξάρι μηχανικό κιβώτιο και κίνηση εμπρός, με κατανάλωση στα 6 λίτρα/100 χλμ και εκπομπές CO2 140-138 γρ./χλμ. Ακόμα, με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και τετρακίνηση, με κατανάλωση στα 6,5 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 152-149 γρ/χλμ. ή με εξάρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση εμπρός με κατανάλωση στα 6,5 λίτρα/100χλμ και εκπομπές CO2 149-144 γρ/χλμ.

first_drive_opel_mokka_x_148

Η γκάμα κινητήρων diesel για το Mokka X αποτελείται από τις δύο εκδόσεις του γνωστού 1.6 CDTI. Ο “μικρός” με 110 άλογα στις 3.500 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής διαθέσιμα από τις 1.750 μέχρι 2.000 σ.α.λ. έχει μικτή κατανάλωση καυσίμου στα 4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 105-103 γρ/χλμ ανάλογα τις ζάντες. Η δυνατότερη έκδοση των 136 ίππων και 320 Nm ροπής έχει κατανάλωση 4,3 λίτρων/100 χλμ. και εκπομπές CO2 114-106 γρ/χλμ. Αναλυτικά όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά, τα βάρη τα οποία κυμαίνονται από 1.395 μέχρι 1.505 κιλά, τις τιμές κατανάλωσης, και επιδόσεις κάθε μιας έκδοσης μπορείς να διαβάσεις εδώ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Τιμές-Εξ/σμός” ]

first_drive_opel_mokka_x_93

Το Opel Mokka X είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα και προσφέρεται σε 3 επίπεδα εξοπλισμού, το Active, το Color Active και το Innovation, με αρχική τιμή τις 20.000 ευρώ, με την πλουσιότερη έκδοση να κοστίζει 30.700 ευρώ.

Εκδόσεις/Κινητήρες νέου Opel Mokka X
Κινητήρας Κιβώτιο/Μετάδοση κίνησης Active Color Active Innovation
Βενζίνη 1.4lt Turbo, 140 hp Start & Stop MT6 / FWD 20.000 €
AT6 / FWD 24.500 €
Start & Stop MT6 / AWD 24.500 €
1.4lt Turbo, 152 hp Start & Stop AT6 / AWD 28.100 €
Πετρέλαιο 1.6lt CDTI, 110hp Start & Stop MT6 / FWD 21.900 €
1.6lt CDTI, 136hp Start & Stop MT6 / FWD 24.000 € 25.000 €
AT6 / FWD 26.900 € 27.800 €
Start & Stop MT6 / AWD 26.000 € 27.000 € 30.700 €

Αναλυτικά τις τιμές του μπορείς να τις βρεις εδώ.

[/nextpage]

[nextpage title=”Οδηγώντας” ]

first_drive_opel_mokka_x_103

Πριν αναφέρω οτιδήποτε για πρώτες οδηγικές εντυπώσεις του Mokka X, να πω λίγα λόγια για το προαιρετικό, προσαρμοζόμενο σύστημα τετρακίνησης. Χάρη σε έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο, πολύδισκο συμπλέκτη, το σύστημα κατανέμει ομαλά την ισχύ μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα από 100:0 έως 50:50, ενώ σε συνήθη καθημερινή χρήση λειτουργεί σαν ένα οικονομικό μπροστοκίνητο αυτοκίνητο. Το AWD σύστημα ενεργοποιείται όταν το όχημα είναι σταματημένο για να αποτρέψει την ολίσθηση των τροχών κατά την εκκίνηση. Αυτό γίνεται σε κλάσμα δευτερολέπτου μόλις ο οδηγός πατήσει το συμπλέκτη (“active on demand system”). Μετά την εκκίνηση, όλη η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς και το AWD σύστημα ενεργοποιείται μόνον όταν οι οδηγικές συνθήκες απαιτούν βελτίωση της πρόσφυσης, κυρίως σε ολισθηρές επιφάνειες. Σε υγρούς και βρεγμένους δρόμους, συμβαίνει μία περιστασιακή ανακατανομή της κινητήριας ισχύος. Ανάλογα με την κατάσταση του οχήματος και τις συνθήκες του δρόμου, η ροπή μεταφέρεται και στους πίσω τροχούς. Επομένως, ακόμα και στιγμιαία, όπως όταν πέσει σε λακκούβα ή πάγο, πρόσθετη ροπή στους πίσω τροχούς παρέχει μέγιστη πρόσφυση και ευστάθεια, αυξάνοντας επομένως την αίσθηση ασφάλειας και οδηγικής απόλαυσης.

wp_20161107_008

Να πω την αλήθεια, μια φορά που χρειάστηκε να δείξει τις ικανότητες του στο ορεινό χωριό Κοσμάς, σε μια επιτόπια μανούβρα με αρκετά ανισόπεδο βρεγμένο οδόστρωμα, δεν με ικανοποίησε με την λειτουργία του, καθώς δεν φάνηκε να στέλνει σωστά τη ροπή μεταξύ δεξιού και αριστερού τροχού, με αποτέλεσμα να σπινιάρουν αυτοί που ήταν στον “αέρα”.

Έτσι, σε εκτός δρόμου διαδρομές το Mokka Χ θα κινηθεί σχετικά άνετα σε βατούς χωματόδρουμους, αλλά λόγω της χαμηλής τοποθέτησης του μπροστά προφυλακτήρα, της μικρής απόστασης από το έδαφος και των μεγάλων τροχών, δεν ενδείκνυται για όσους έχουν συχνές ορεινές ανησυχίες. Οι γωνίες προσέγγισης, διαφυγής και ράμπας είναι εξαιρετικά μικρές με αποτέλεσμα το μικρό Opel να υστερεί σε σχέση με αντίστοιχες προτάσεις της κατηγορίας, όπως το Jeep Renegade, το Nissan Qashqai, το Seat Ateca, το Suzuki Vitara, ακόμα και το Honda HR-V, παρότι δεν διαθέτει τετρακίνηση.

first_drive_opel_mokka_x_126

Η Opel περιγράφει το Mokka X ως ένα μοντέλο που έχει εξελιχθεί περισσότερο για αστικό περιβάλλον, με την σφικτή ανάρτηση και τις ζάντες 18″ να κάνουν σαφές τις προθέσεις της Γερμανικής εταιρίας, οι οποίες το θέλουν ως ένα crossover αυτοκίνητο αστικών μετακινήσεων, με λίγες εκτός δρόμου καταβολές.

Αυτό φάνηκε και από τον τρόπο που “κατάπινε” τα χιλιόμετρα, με την ρύθμιση των αναρτήσεων να ελέγχει ιδανικά το αμάξωμα, ακόμα και στις έντονες και συνεχείς στροφές. Έτσι, παρά τα 1.450 κιλά της τετρακίνητης, πετρελαιοκίνητης έκδοσης, τα οποία είναι μεν κατασταλτικός παράγοντας για πιο επιθετική οδήγηση, το Mokka X είναι απόλυτα προβλέψιμο, στιβαρό και τρομερά ασφαλές υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Χαρακτηρίζοντας, όμως, τη συμπεριφορά του θα την έλεγα ουδέτερη, χωρίς κανένα ίχνος για “παιχνίδια” με το πίσω μέρος και πλασαρίσματα.

first_drive_opel_mokka_x_111

Το σύστημα τετρακίνησης προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης και δύσκολα θα καταφέρεις να την σπάσεις, πράγμα που αν τα καταφέρεις σε συνθήκες πίεσης, πρώτα θα εμφανιστεί η υποστροφή, με το σύστημα τετρακίνησης και το ESP να επαναφέρουν το όχημα εντός τροχιάς, ομαλά, προοδευτικά και αποτελεσματικά. Παρότι τα ηλεκτρονικά απενεργοποιούνται, αυτό δεν γίνεται πλήρως, και μετά από κάποια γωνία θα επέμβουν.

Ο πετρελαιοκινητήρας φάνηκε επαρκέστατος, και μπορεί να κινήσει το βαρύ αμάξωμα, καθώς η πλούσια δύναμη και ροπή, θα προσφέρει εύκολα “ξεπετάγματα”, κυρίως εν κινήσει. Από θέμα κατανάλωσης, και παρά το ότι το πιέσαμε ιδιαίτερα πολύ, το trip computer μετά από 330 χλμ. έγραψε 7,6 λίτρα. Νούμερο που πολύ εύκολα μπορεί να πέσει στα ψηλά 5άρια – χαμηλά 6άρια.

first_drive_opel_mokka_x_136

Από την άλλη, ο βενζινοκινητήρας έχει πλούσια αποθέματα δύναμης, αλλά υστερεί σε ροπή, ενώ δεν είναι φειδωλός στην κατανάλωση καυσίμου. Σε καθημερινές συνθήκες δεν θα δυσκολευτείς να κινηθείς μέσα στην πόλη, αλλά ίσως χρειαστεί να κατεβάσεις μια ταχύτητα για να μην περιμένεις να ανεβάσει μέχρι τις 2.200 σ.α.λ. που γίνεται εμφανές ένα “σκαλοπάτι” δύναμης. Κατά την επιστροφή του αυτοκινήτου, το trip computer έγραφε 9,5 λίτρα/100 χλμ., αλλά και αυτή η τιμή μπορεί να πέσει, ίσως όχι τόσο πολύ όσο το πετρελαιοκίνητο, με ένα νούμερο στα 7,5 με 8 λίτρα να είναι εφικτό. Σε κάθε περίπτωση θα το διαπιστώσουμε τις ακριβείς καταναλώσεις όταν πάρουμε τα αυτοκίνητα για την εβδομαδιαία δοκιμή.

first_drive_opel_mokka_x_90

Εκεί που διαπρέπει είναι στον αυτοκινητόδρομο, με την τροχιά του Mokka Χ να μην επηρεάζεται καθόλου ακόμη και από ισχυρούς πλαϊνούς ανέμους, με τους αεροδυναμικούς θορύβους να κάνουν την παρουσία τους στο εσωτερικό σε ταχύτητες από τα 130 χλμ/ώρα.

Το σύστημα διεύθυνσης είναι φυσικά ηλεκτρομηχανικά υποβοηθούμενο. Έχει ελάχιστα “ελαστική” αίσθηση σε μικρές γωνίες, με μέτρια πληροφόρηση, αλλά είναι ακριβές στις εντολές σου, ενώ είναι σχετικά γρήγορο στις αντιδράσεις του

[/nextpage]

[nextpage title=”Συμπέρασμα” ]

first_drive_opel_mokka_x_139

Με την ανανέωση του Mokka X, η Opel παίζει δυνατά στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία των crossovers, και συνεχίζει να έχει στόχο να προσελκύσει 70% νέους πελάτες, προσφέροντας ένα πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, με καλούς χώρους, δυνατούς κινητήρες, μπόλικη τεχνολογία και όμορφο σύνολο.

Το Mokka απευθύνεται σε εργένηδες, ζευγάρια, κοινωνικά ανερχόμενοι πελάτες, και οδηγούς όλων των ηλικιών, που ζητούν από ένα αυτοκίνητο χώρους, μικρές εκτός δρόμου μετακινήσεις και καλή ποιότητα. Είναι πρακτικό, με πολύ καλή ποιότητα κύλισης, συναρμογής και οδική συμπεριφορά. Εξοπλίζεται με μια πληθώρα τεχνολογιών, έχει πολύ άνετο εσωτερικό με ψηλή θέση οδήγησης και μπορεί να κινηθεί στα ίδια επίπεδα με ένα hatchback σε ασφάλτινες διαδρομές, προσφέροντας παράλληλα -σε περιορισμένο βαθμό- εκτός δρόμου συγκινήσεις.

[/nextpage]

[nextpage title=”Φωτογραφίες” ]

[/nextpage]