referanse_bmw

Ο χώρος της αυτοκίνησης αναπτύσσεται με ραγδαίους ρυθμούς. Είναι σίγουρο λοιπόν, πως την ίδια πορεία θα ακολουθήσει ό,τι έχει σχέση με αυτή, όπως είναι για παράδειγμα η διάθεση των αυτοκινήτων στους καταναλωτές, ή με πιο απλά λόγια οι χώροι των αντιπροσώπων πώλησης.

Συγκεκριμένα, ο επικεφαλής του τμήματος πωλήσεων της BMW Group, Michele Fuhs, σε μια πρόσφατη εκδήλωση που έγινε στην κορυφαία αντιπροσωπεία πωλήσεων της φίρμας στην Ολλανδία, στο Άμστερνταμ, δήλωσε πως “τίποτα δε θα συμβεί σε 10 ημέρες, αλλά δε μπορώ να σας πω ότι η πώληση αυτοκινήτων θα είναι ίδια σε 10-15 χρόνια”.

bmw-auto-dealership-interior-showroom-architectural-photography-virtual-tour-aerial-photography-services

Με αυτό εννοεί πως τα πάντα θα προσαρμοστούν στις νέες καταστάσεις. Άλλωστε σύμφωνα με τον ίδιο, ήδη η εμβέλεια της BMW είναι πολύ μεγάλη για τους αντιπροσώπους, όπου σε σχέση με μόλις λίγα χρόνια πριν, πλέον οι τιμοκατάλογοι έχουν 10 φορές περισσότερα μοντέλα!

Υπάρχουν αρκετές ιδέες για τους τρόπους και τα μέσα με τα οποία θα έρθει η εξέλιξη. Κάποια αυτά περιλαμβάνουν έναν νέο τρόπο παρουσίασης των αυτοκινήτων στα σαλόνια, αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι οι δηλώσεις εκείνες που μιλούν για μια “βιωματική” εμπειρία στα σαλόνια των αντιπροσωπειών, μέσα από παρουσιάσεις εικονικής πραγματικότητας. Όλα αυτά δε θα αργήσουμε να τα δούμε, εφόσον σύμφωνα με τον Fuhs, θα αρχίσουν να εφαρμόζονται από το 2018 κι έπειτα.

  • manowar

    Οι κατάλογοι εχουν 10 περισσοτερα μοντελα σε τοσο λιγο καιρο.εχει απλωθεί σαν το χταποδι στην αγορα και κερδιζει απο παντου. Και η μερκ και η αουντι εχουν ενα καρο μοντελα απορουμε γιατι τα εχουν και απο την αλλη γιγαντώνονται σαν οικονομιες στον χωρο..βλεπω να ερχεται και το σουπερκαρ σιγα σιγα