civic-tyre-r-vs-focus-rs-vs-m140i

Ford Focus RS, Honda Civic Type R και BMW M140i: τρία πολύ δυνατά hatchback που έχουν πολλά να χωρίσουν. Ένα από αυτά είναι η ταχύτητα μέσα στην πίστα, αλλά και στην ευθεία, γι’ αυτό και το Car Throttle πήρε και τα τρία για να διαπιστώσει ποιο είναι το ταχύτερο στην ευθεία και την πίστα.

Το Focus RS φορά έναν 4κύλινδρο turbo EcoBoost κινητήρα, 2,3 λίτρων, με την απόδοσή του να φτάνει τα 350 άλογα και τα 440 N·m ροπής, όταν το βάρος είναι 1.600 κιλά. Η M140i έχει κάτω από καπό έναν twin-turbo I6 κινητήρα, 3,0 λίτρων, βγάζοντας δύναμη 340 αλόγων και 500 N·m ροπής, ζυγίζοντας 1.520 κιλά. Τέλος, το Civic Type R παίρνει δύναμη από έναν turbo 2λιτρο κινητήρα, αποδίδοντας 310 άλογα και 400 N·m ροπής, με το βάρος να είναι 1.378 κιλά.

Το Focus RS έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, το Civic Type R μόνο στον εμπρός άξονα και η M140i μόνο στον πίσω άξονα. Η δοκιμές διεξάγονται σε βρεγμένη πίστα, συνεπώς αυτό ίσως παίξει τον ρόλο του.

  • Anestis Genk

    Εγώ BRZ θα έπαιρνα πάντως

  • Giannis

    Συμφωνω με τον παρουσιαστή. Απ τα 3 θα προτιμούσα focus rs καθως είναι τετρακινητο αλλα και το πιο όμορφο απ αυτα.Το honda και την bmw τα θεωρώ πολύ άσχημα .Γενικά η bmw είναι έξω απ τα νερα της .Ή πίσω κίνηση και ο εξακύλινδρος σε σειρά ταιριάζουν με κουπέ όχημα όπως η σειρά 2.

    • manowar

      Εγω τα θεωρω άσχημα και τα 3..το φοκους μεσα και πισω δεν το λες όμορφο..οσο για τον ασο ειναι κατι διαφορετικο σιγουρα οχι τοσο γρηγορο λογο μετάδοσης..το καλο ειναι οτι και η αλφα θα βγαλει πισωκινητο τζουλιεττα αν αληθεύει γουσταρω τρελα…ειναι εναλλακτικές αν θελεις μεσαιο χατς και δεν θες εμπροσθιο αν και η μπεμβε συζητάει για εμπροσθιο
      .θα δειξειβτο μελλον

    • Giannis

      Ούτε εμένα με ξετρελενει το focus .Γι αυτό έγραψα ότι το θεωρώ πιο όμορφο απ αυτά τα 3 . Το προηγούμενο rs μου άρεσε πολύ περισσότερο. Σ αυτό με χαλάει ότι ειναι 5θυρο και τα ηλίθια πίσω φανάρια.
      Απ τα hot hatch σαν ομορφιά επιλέγω audi s3 ή renault megane rs .
      Τώρα για την bmw :
      Κακά τα ψέματα πίσω κίνηση και hatchback δεν ταιριάζουν. Πρώτα από όλα είναι κακασχημο και αυτο οφείλεται στο γεγονός πως βάζοντας κατα το διαμήκη άξονα τον κινητήρα έχεις μεγάλη μουρη και πίσω κοβεται απότομα. Με άλλα λόγια έχει πολύ άσχημες αναλογίες. Επίσης ο πίσω άξονας έχει χαμηλότερο βάρος οπότε γλιστράει και πιο εύκολα.
      Φυσικά τα ίδια θα ισχύουν και για την Alfa romeo καθώς το θέμα είναι μηχανολογικο. Αφού έβγαλε την giulia και την stelvio και μάλλον θα βγάλει και άλλη , ποιος ο λόγος να έχει και πισωκινητο hatch ? Το θεωρώ λάθος.
      Γενικά σειρά 1 δεν θα έπερνα ποτέ. Θα κοιτουσα τους άλλους.
      Αν ομως ήθελα πισωκινητο 3λιτρο εξακύλινδρο σε σειρά που μετράει και ξεχώριζει τότε θα πηγαινα σε σειρά 2 ή 4αρα (που ειναι κουκλα).

    • manowar

      Δεν ταιριαζουν και γενικα ειναι υπερβολικο ο ασος να εχει πισω κίνηση.[δεν επρεπε να υπαρχει σειρα 1]ευτελίζει το νπραντ της φιρμας και αυτο και οκουβας η σειρα 2 τουρερ .αργα η γρηγορα και ο ασσος θα γινει εμπροσθιοκινητο και θα υπαρχουν 2 εμπροσθιοκινητα σε μια φιρμα που δεν ειχε ποτε τιποτε αλλο περα απο αυτοκινητα με την μετάδοση (στον σωστο αξονα)…αλλα τα κερδη φυσικα τους φαγανε..εδω η φεραρρι εβγαλε το ff..που ειναι ξεφτιλα για φεραρρι..γενικα η εξέλιξη σκοτώνει την κλασσικοτητα της αυτοκινησης εμενα προσωπικα δεν μ’αρέσουν

    • Giannis

      Ρεαλιστικά η σειρά 1 πρέπει να υπάρχει. Το θέμα είναι με ποιον τρόπο ? Σαν πισωκινητο κακασχημο ή σαν μπροστοκίνητο και πιο όμορφο?
      Εγώ προτιμώ το δεύτερο .Δεν με ενοχλεί η bmw να έχει μπροστοκίνητο στην γκάμα της.
      Αρκεί βέβαια να μην πειράξει τα υπόλοιπα.
      Πάντως μην την υποτιμάς στα FWD .Μην ξεχνάς ότι έχει βγάλει ενα mini cooper που σαρώνει. Μπες δες αναβαση ριτσωνα με stock αμάξια τα νίκησε όλα με 184 hp και πέρασε και το opc nurburing edition με τα 218hp.
      Καλύτερα η bmw να βγάλει έναν ασσο που να βλέπεται και να έχει την συμπεριφορά του mini.
      Κάτι αντίστοιχο δηλαδή με την Merc με την A .

    • manowar

      δεν αμφιβαλλω οτι δεν θα τα παει καλα σαν εμπροσθιο το σειρα 1 απλα η υπαρξη εμπροσθιοκινητου χαλαει το μπραντ..το θεμα ειναι οτι η bmw με το που δημιουργησε ολοκληρο γκρουπ – ομιλο χρειαζεται τρελα κερδη και βγαζει διαφορους κουβαδες που εγω σαν μπεμβεδακιας δεν μπορω να βλεπω..αλλα βλεπω ρεαλιστικα και σου λεω πως το επομενο κατα 97/100 το επομενο θα ειναι εμπροσθιο..και η αλφα μλκιες λεει εμπροσθιο θα βγαλει γιατι τωρα ειναι στην μεγαλη επανεκκινηση και δεν θα κανει κατι που δεν την συμφερει τα πισωκινητα ειναι για τους πετροχεντς ειναι πιο δυσκο να τα χειριστεις στο οριο ειναι και πολυ επικινδυνα οποτε θα τα προτιμησουν οι λιγοι οποτε και η τζουλιεττα εμπροσθια θα ειναι πιστευω

  • Mika

    Aπο αυτα, Focus RS, με δευτερο το αλητικο TypeR…

  • Soko

    ωραια ειναι ολλα . αλλα δεν λεω τι θα επαιρνα λογικα ξέρετε !!!

  • ///M5 Αλεξανδρος

    Μπράβο στην αποτελεσματικότητα της τετρακίνησης,και στη ποιότητα που περνάει η Honda τη δυναμη στο δρόμο.
    Αλλά ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ στα α…… μου οι χρόνοι και τα χρονόμετρα,όπως έχει διώξει και επιβιώσει,το πίσω μέρος με 130+ μπορεί να με καταλαβει.

  • γελιο τεστ… ειμαι λατρης της πισω κινησης και συμφωνω με την bmw που θελει να καταργηση την πισω κινηση σε αυτη την κατηγορια γιατι λογο βαρους πισω δεν μπορει να πετυχει καλο κρατημα … απο εκει και περα ομως ειναι αλλο θεμα να προσπαθεις να κανεις τον τελειο γυρω και αλλο να προσπαθεις να φερεις τετακε.. ή δεν ξερεις τι σου γινεται ή το κανεις επιτηδες … απο την αλλη οι νομοι τις φυσικης ειναι οι ιδιοι για ολα τα αυτοκινητα … φυσικα αν πατας γκαζi μεσα στην στροφη ειναι πιθανον και τα τρια αυτοκινητα να σου φυγουν εξισου σε βρεγμενο αν υπερβεις το συντελεστης ολισθησης …οσο ευκολα φευγει το πισωκινητο αλλο τοσο ευκολα φευγει και το μπροστινοκινητο ειδικα το πισω μερος που και αυτο λογο μικρου βαρος σου φευγει χωρις να το καταλαβεις και μαλιστα δεν μαζευεται μετα ( παθόν ) … κατα τα αλλα οποιος εχει δει ζωντανα την μπεμπα θα αλλαξει γνωμη για την αισθητικη της … το φορντ ποτε δεν μου αρεσε ειδικα πισω και μεσα … το χοντα περιμενουμε το νεο που απο τις φωτο μου αρεσει αρκετα …

  • focus rs για μενα !!! οχι οτι θα με χαλουσε βεβαια το TYPE-R !!
    αν ειχαμε ομως το Μ2…… ε δεν θα επρεπε καν να το σκεφτω !!!! :-D

  • Ahilleas Tsikelis

    Ενταξει ο τυπος με βαση την οδηγηση του με το BMW ανετα παιρνει το βραβειο του πιο αχρηστου οδηγου για το 2016…..ένα φειλ τεστ…..

    • Giannis

      Εκανε οτι μπορουσε για να χασει.

    • Ahilleas Tsikelis

      Βασικα ειχε μπει σε drift mode στο need for speed.Τραγικος!Επισης η βρεγμενη πιστα ακομα πιο τραγικη….(πιστα?2 στροφες ΟΚ)

  • rous

    Hot hatch μονο το A45 AMG.