ΝSX, R34 και άλλα 9 μοντέλα που έχουν πουλήσει λιγότερο από την G-Class

Σχετικά άρθρα

[nextpage title=”Εισαγωγή” ]

mercedes-benz-g63-amg-brown-side-front

Τη Mercedes G-Class (ή G-Wagen καλύτερα) την αγαπάμε και την εκτιμάμε, παρότι έχει εξελιχθεί σε λάβαρο της μπουρζουαζίας και αξιοποιείται ως τρομοκράτης των υπόλοιπων Ι.Χ. Εξάλλου, η συντριπτική πλειοψηφία των μεγάλων SUV’s για αυτό μοσχοπουλάνε. Ειδικά αυτά που έχουν υπηρετήσει στα ανά τον κόσμο στρατεύματα (όπως το Hummer H1, αλλά και ο “εκπολιτισμένος” γιος του, το Η2).

Φέτος η εμβληματική Mercedes κλείνει τα 37 της χρόνια και πρόσφατα “χτύπησε” το ορόσημο των 20.000 μονάδων ετησίως. Το σημαδιακό G-Wagen ήταν μια λευκή G63 ΑMG, καταδεικνύοντας το πόσο άλλαξε η πορεία του στο πέρας των ετών. Φαντάσου ότι στις αρχές των 90’s, η πιο γρήγορη G-Class που κυκλοφορούσε ήταν η G36 AMG με τον 6κύλινδρο εν σειρά να αποδίδει 272 ίππους και οι ετήσιες πωλήσεις μετά βίας ξεπερνούσαν τις 3.000.

Produktionsrekord: Im Magna Steyr-Werk (Österreich) ist die 20.000 Mercedes-Benz G-Klasse vom Band gelaufen. Von links nach rechts: Dr. Gunnar Güthenke, Leiter Produktbereich Geländewagen bei Mercedes-Benz und Kurt Bachmaier, General Manager Business Unit G - Magna Steyr Fahrzeugtechnik, mit dem Rekordfahrzeug. // Production record: The 20,000th Mercedes-Benz G-Class has left the production line at the Magna Steyr plant in Austria. From left to right: Dr Gunnar Güthenke, head of the off-road product group at Mercedes-Benz, and Kurt Bachmaier, General Manager Business Unit G - Magna Steyr Fahrzeugtechnik, with the record-breaking vehicle. ; ;

Παρόλο τον ειδικό χαρακτήρα της, η “Καναδέζα” έχει κυκλοφορήσει περισσότερο από αρκετά άλλα αυτοκίνητα, βοηθούμενη βέβαια και από τη σχεδόν 40χρονη καριέρα της (και τα γούστα που βγάζουν οι πλούσιοι Ρώσοι, Κινέζοι και, φυσικά, οι πετρελαιάδες των Εμιράτων)

Για μεγαλύτερο σασπένς, θα μετρήσουμε τις πωλήσεις σε κομμάτι/ημέρα, εκτός από τον συνολικό αριθμό, και θα αφήσουμε την Μercedes για το τέλος. (τσαχπινιά, ε)

[/nextpage]

[nextpage title=”Lotus Esprit” ]

Lotus Esprit: 1 κομμάτι/ημέρα

lotus-esprit-sport-300-yellow-front-side-corner

Προσωπικά, η καλύτερη Lotus που έχει υπάρξει και από τα πιο σημαντικά supercars στην ιστορία. Ούσα τέτοιο, ωστόσο, (και δη βρετανικό) οι πωλήσεις της δεν εντυπωσιάζουν. Στα 28 χρόνια που το Hethel είχε την ευτυχία να την κατασκευάζει (1976-2004), βρέθηκαν 10.675 αγοραστές να ορθώσουν ανάστημα στα προβλήματα αξιοπιστίας που, διαχρονικά, παρουσίαζε.

[/nextpage]

[nextpage title=”Αudi Quattro” ]

Audi Quattro: 1 κομμάτι/ημέρα

audi-quattro-1983-1989-3457_12052_969x727

O δημιουργός του WRC πέφτει θύμα της “παράγκας” του χρόνου. Στα χρόνια που μεσουρανούσε φορώντας πολιτικά (1980-1991) υπερνικούσε με σχετική ευκολία τη ζήτηση του συμπατριώτη του. Άλλο 11 χρόνια στον δρόμο, όμως, άλλο 37 (11.452 στο σύνολο).

[/nextpage]

[nextpage title=”Aston Martin DB7″ ]

Aston Martin DB7: 2 κομμάτια/ημέρα

1994-aston-martin-db7-4

H πιο επιτυχημένη Aston και η πλέον αγαπημένη. 7.100 “αριστοκράτισσες” ομορφαίνουν τους δρόμους, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ στην ιστορία της αγγλικής εταιρίας.

H DB9 είναι, βέβαια, το best seller του Gaydon, όμως οι συνολικές πωλήσεις αφορούν και την DBS. Οπότε, τυπικά, η DB7 είναι ο εμπορικός “top-dog” της Aston.

[/nextpage]

[nextpage title=”Honda NSX” ]

Ηonda NSX (το αυθεντικό): 3 κομμάτια/ημέρα

honda-nsx

Με δεδομένο ότι είχε να κοντράρει Ferrari F355, Lamborghini Diablo και την πρώτη γενιά του Dodge Viper (τα οποία συνήθως πίκραινε σε πίστα και δρόμο), 18.000 αυτοκίνητα δεν τα λες λίγα. Είναι, όμως, λιγότερα από τις αντίστοιχες G-Class. Βέβαια, έμεινε στην παραγωγή για λιγότερο από τα μισά χρόνια (1990-2005).

[/nextpage]

[nextpage title=”Lamborghini Gallardo” ]

Lamborghini Gallardo: 4 κομμάτια/ημέρα

lamborghini-gallardo-series-all-versions-side-by-side

To Golf των πλουσίων (με την καλή έννοια). Μακράν η πιο καλοπουλημένη Lambo και από τα πιο εμπορικά υπεραυτοκίνητα στην ιστορία. Σε 13 χρόνια πουλήθηκαν 14.022 Gallardo όλων των εκδόσεων, αλλά το ρεκόρ της απειλείται ευθέως από τη διάδοχο.

Η Huracan έκανε “άνοιγμα” με ιστορικό υψηλό και είναι δεδομένο πως θα ξεπεράσει την προκάτοχο, εφόσον μείνει αρκετά χρόνια στην παραγωγή.

[/nextpage]

[nextpage title=”BMW M3 E30″ ]

BMW M3 E30: 6 κομμάτια/ημέρα

1990_BMW_M3_(_E30_)_Sport_Evolution_004_8388

Η λατρεμένη όλων. Ξεκίνησε με στόχο τις 5.000 για την εξασφάλιση της homologation. Αποδείχτηκε υπερβολικά χαμηλό ταβάνι.

Σε 5 χρόνια (1986-1991) ξεπέρασε τις 17.000 μονάδες (17.184 για την ακρίβεια) σε σύνολο 2.339.250 “3αρων” που πουλήθηκαν σε 12 χρόνια παραγωγής (1982-1994) της Ε30.

[/nextpage]

[nextpage title=”Ferrari 360 Modena” ]

Ferrari 360 Modena: 7 κομμάτια/ημέρα

ferrari-360-modena-grey-front-yellow-rear

H Ferrari που κόντραρε σε εμπορικότητα τους Metallica. Το μοντέλο που έβαλε το “Cavallino Rampante” στα σπίτια του κόσμου. Το “Νothing Else Matters” (έλεος) των supercars.

Μέχρι και σήμερα κρατάει την πρωτιά όλων των εποχών στις πωλήσεις της κατηγορίας, απειλούμενη μόνο από το φαινόμενο Huracan. Πάνω από 17.000 Modena υπάρχουν στον πλανήτη αυτή τη στιγμή.

[/nextpage]

[nextpage title=”Audi RS6″ ]

Audi RS6 (το καλό): 11 κομμάτια/ημέρα

RS6080019

Η φώτο προέρχεται από ένα εκ των μόλις 1.500 σεντάν RS6 που παρήχθησαν. Τα υπόλοιπα σχεδόν 6.500 είναι Avant. Εργοστασιακό βρίσκεις πιο δύσκολα κι από σεντάν, καθώς ο διτούρμπινος V10 με καταβολές από Lamborghini σπάνια έμενε στα 580. Ένα 1ο στάδιο και καλώς τα 700.

Η Μ5 Ε60 πέτυχε πάνω-κάτω τα ίδια νούμερα. Και τα δύο μαζί σε όλη τους την καριέρα, με το ζόρι φτάνουν μια χρονιά της G-Class.

[/nextpage]

[nextpage title=”Skyline GT-R R34″ ]

Nissan Skyline GT-R R34

r34

Kατάφορα αδικημένος θρύλος εμπορικά, καθότι κυκλοφόρησε μόνο στην Ιαπωνία. Βρήκε τον δρόμο του προς όλες τις αγορές, μέσω ανεξάρτητων εισαγωγών (πολλές εκ των οποίων παράνομες), ωστόσο μετράμε μόνο τα επίσημα στοιχεία.

Από το 1999 μέχρι το 2002 έγιναν ευτυχείς κάτοχοι 12.345 άτομα, μιλώντας πάντα για το GT-R. Συνολικά, παρήχθησαν 64.623 Skyline R34 σε όλες τις εκδόσεις.

[/nextpage]

[nextpage title=”Porsche 968″ ]

Porsche 968: 12 κομμάτια/ημέρα

968mint2-1-1

Από τις παρεξηγημένες Porsche. Ταυτίστηκε -εσφαλμένα- με τις 924 και 944, αν και οι ρίζες της ήταν στην 928.

Λίγο περισσότερες από 15.000 πάτησαν οδόστρωμα σε 6 χρόνια παραγωγής (1991-1996), νούμερο διόλου ευκαταφρόνητο για πολυτελές sportscar.

[/nextpage]

[nextpage title=”Brera” ]

Alfa Romeo Brera

alfa-brera-8

Για 5 χρόνια, ένα coupe του ενάμιση τόνου (κοντά στα 1.600 κιλά η τετρακίνητη) με μάξιμουμ απόδοση 260 ίππους ήταν ό,τι πιο σπορ είχε να προσφέρει η Alfa Romeo. Για όσους έχουν παράπονα από τη Giulia

Κάποιες (λίγες) από τις συνολικά 22.000 Brera σαγήνευσαν τον κόσμο λόγω του “Busso” 3.2 V6. Οι υπόλοιπες βρήκαν αγοραστή καθαρά λόγω εμφάνισης, μιας και ο συνδυασμός επιδόσεων – οδικής συμπεριφοράς ταίριαζε περισσότερο σε αμερικανικές μπερλίνες της εποχής.

[/nextpage]

[nextpage title=”G-Class” ]

Mercedes G-Class: 60 κομμάτια/ημέρα

20.000 Mercedes-Benz G-Klasse
Όταν ξεκίνησε η παραγωγή της, θα μπορούσαμε να πούμε πως η G-Class αποτελούσε την homologation special του στρατιωτικού “Gelandewagen” (a.k.a όχημα εκτός δρόμου). Βάσει χαρακτήρα και δυνατοτήτων, ένα Lada Niva πολυτελείας.

Σχεδόν 40 χρόνια αργότερα, αποτελεί τον ορισμό του κυριλέ σκληροτράχηλου, εμπνέοντας τις ανάλογες ψευδαισθήσεις σε όσους το οδηγούν. Μέχρι τον προηγούμενο μήνα, μέσα στο 2016 συναρμολογήθηκαν (κατά μεγάλο ποσοστό στο χέρι) 60 G-Class ημερησίως για ένα απίστευτο σύνολο 20.000 μονάδων. Και ακόμα “τρέχει” το έτος. Όπου γη και πατρίς, όπου SUV κι αγοραστής.

[/nextpage]

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Δες την Michele Mouton να αντιδρά στη νίκη της στο Rally Ακρόπολις

Η Michele Mouton είναι η πιο επιτυχημένη γυναίκα που συμμετείχε ποτέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι και φέτος συμπληρώνονται 50 χρόνια από τον πρώτο της...

Εγνατία Οδός: Ακριβαίνουν τα διόδια έως και 120%. Στις ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Egis η παραχώρηση της για 35 χρόνια

Οι υπουργοί Υποδομών και Οικονομίας υπέγραψαν σήμερα την Κοινή Υπουργική Απόφαση για τις αυξήσεις στα διόδια της Εγνατίας Οδού και αναμένεται η δημοσίευσή της...
Autoblog.gr