The HC-CV (Hybrid Camry Concept Vehicle), developed locally by Toyota Style Australia

H Toyota εξετάζει να κάνει στροφή 180 μοιρών και να δώσει την υβριδική τεχνολογία της στους αντιπάλους της. Όπως ανακοίνωσε η ιαπωνική εταιρία, θα επεκτείνει την ανάπτυξη της υβριδικής τεχνολογίας που βασίζεται σε κινητήρες βενζίνης, ενώ εξετάζει το ενδεχόμενο να πουλά τα πλήρη συστήματα υβριδικής τεχνολογίας της (κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων και άλλα εξαρτήματα) στους ανταγωνιστές της.

Αυτό δήλωσε ο Toshiyuki Mizushima, επικεφαλής της Toyota στο τμήμα εξέλιξης κινητήρων και μηχανικών μερών, σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο οποίος συμπλήρωσε πως εξετάζουν μαζί με τους προμηθευτές τους, όπως η Denso και η Aisin, να πωλούν σε τρίτες αυτοκινητοβιομηχανίες και προμηθευτές, την υβριδική τεχνολογία που έχουν αναπτύξει. Όπως είπε ο Mizushima, οι προηγούμενες εκδόσεις του υβριδικού συστήματος της Toyota δεν ταίριαζαν σε άλλα αυτοκίνητα, λόγω τεχνικών διαφορών, αλλά πλέον με την πώληση ολόκληρης της υβριδικής τεχνολογίας, τα προβλήματα αυτά εξαλείφονται.

Με την κίνηση αυτή, η Toyota βλέπει μια ευκαιρία να προσθέσει επιπλέον έσοδα στα ταμεία της, ρευστοποιώντας με αυτόν τον τρόπο τις επενδύσεις που έχει κάνει όλα αυτά τα χρόνια στην υβριδική τεχνολογία (μόνο πέρυσι επένδυσε 9 δισ. δολάρια), ενώ βρίσκει την επιλογή αυτή ως μια κίνηση που θα συμβάλλει στην περαιτέρω εξάπλωση των υβριδικών αυτοκινήτων, μιας και περισσότερα υβριδικά μοντέλα στην αγορά, θα οδηγήσει στην εξέλιξη των συγκεκριμένων τεχνολογιών, με τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να μην χρειάζεται να εξελίξουν συστήματα παρόμοια με αυτά της Toyota, εξοικονομώντας έτσι πολλά εκατομμύρια δολάρια από τα τμήματα έρευνας και ανάπτυξης, αφού θα μπορούν να τα αγοράσουν απευθείας από αυτή.

Πριν από μερικές ημέρες η Toyota ανακοίνωσε τους νέους κινητήρες και τα νέα κιβώτια της, ενώ έκανε γνωστό πως θέλει να μειώσει τις εκπομπές CO2 των μοντέλων της κατά 90% έως το 2050.