Το 2014, στον αγώνα του Lausitzring, ο Pascal Wehrlein γινόταν ο νεαρότερος νικητής στην ιστορία του DTM, πριν διαβεί το 20ο έτος της ηλικίας τους. Στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού έχουν αγωνιστεί αρκετοί πρώην οδηγοί της F1, ενώ η ηλικία δεν έπαιζε κανένα ανασταλτικό ρόλο για κάποιον οδηγό να ανεβεί στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Θα ξεκινήσουμε το σημερινό Top-10, ξεκινώντας από τον “νεαρότερο” οδηγό της σημερινής μας λίστας, που είχε τα διπλά και χρόνια από τον Wehrlein!

1Tom Kristensen

Αν ψάξεις στο λεξικό των motorsports, δίπλα στο λήμμα “Le Mans” θα δεις δύο ονόματα: Porsche και Tom Kristensen. O Δανός recordman των 9 νικών στον περίφημο αγώνα αντοχής αγωνίστηκε από το 2004 έως και το 2009, φυσικά με την Audi, στο DTM και σε σύνολο 60 αγώνων κατέκτησε 4 νίκες, 9 pole positions και βρέθηκε στην τρίτη θέση της τελικής βαθμολογίας δύο φορές. Μία από τις τέσσερις νίκες την κατέκτησε στο Hockenheim το 2009, όντας σε ηλικία 41 χρονών, 10 μηνών και 10 ημερών.

2Dany Snobeck

Ο Γάλλος Danny Snobeck αγωνίστηκε δύο χρονιές στο DTM, το 1988 και το 1989 με την 190Ε 2,3-16. Σε 40 αγώνες, σημείωσε δύο νίκες, με τη μια από αυτές να έρχεται το 1988 στην τσέχικη πίστα του Brno. O Γάλλος ήταν 42 ετών και 20 ημερών.

3Roland Asch

Ένας από τους γνωστότερους οδηγούς που αγωνίστηκαν στο DTM είναι ο Roland Asch. To 1993, στην πρώτη χρονιά εφαρμογής της Class One στο πρωτάθλημα, ο Γερμανός πέτυχε τη μία από τις 8 νίκες της Mercedes εκείνη τη χρονιά απέναντι στον οδοστρωτήρα που ακουγόταν στο όνομα “Αlfa Romeo 155 v6 Ti“. Σε ηλικία 42 ετών και 11 μηνών νίκησε στην πίστα του Avus στο Βερολίνο.

4Keke Rosberg

Ο “πολλά βαρύς” Keke, ένας από τους πρώην πιλότους που αγωνίστηκαν στο DTM-και μάλιστα παγκόσμιος πρωταθλητής- μόλις στον τρίτο γύρο του πρωταθλήματος, κατέκτησε την καρό σημαία του τερματισμού. Στον αγώνα στο πρώην στρατιωτικό αεροδρόμιο του Wunstorf, έφερε την ασημί “Φτερούγα” στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ήταν 43 χρονών, 4 μηνών και 27 ημερών.

5Walter Röhrl

H ‘”ιδιοφυΐα” κατά τον Niki Lauda, ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής του WRC αγωνίστηκε για μερικούς αγώνες το 1990 και το 1991 με το “θωρηκτό” του DTM, V8 Quattro. Στον αγώνα του Nürburgring του 1990 νίκησε σε ηλικία 43 ετών, 5 μηνών και 27 ημερών.

6Harald Grohs

O Γερμανός οδηγός από το Essen αγωνίστηκε το 1987 με τη BMW, στην πρώτη χρονιά εμπλοκής της θρυλικής Μ3 Ε30 στο DTM. Στον αγώνα του Wunstorf τον Αύγουστο εκείνης τη χρονιάς, ο Grohs κατέκτησε τη νίκη σε ηλικία 43 ετών, 6 μηνών και 5 ημερών.

Επίσης, το 1987 ο Eric van de Poele αναδείχθηκε πρωταθλητής με την Μ3, χωρίς να σημειώσει ούτε μια νίκη…

7Bernd Schneider

O “Mr.DTM“. Ο οδηγός με τις περισσότερες νίκες (43), pole positions (25), τους περισσότερους ταχύτερους γύρους (60) και βεβαίως με τα περισσότερα πρωταθλήματα, 5 τον αριθμό. Η 43η και τελευταία νίκη ήρθε για τον Γερμανό το 2008 στην τελευταία του χρονιά στο πρωτάθλημα. Στον αγώνα του Nürburgring ήταν 44 ετών και 7 ημερών.

8Hans-Joachim Stuck

O “Strietzel” για τους Γερμανούς και ένας από τους πιο πετυχημένους οδηγούς. Ο πρόεδρος, πλέον, του DMSB αγωνίστηκε σε 72 αγώνες στη Formula 1, από το 1974 έως και το 1979, με τις πιο πολλές συμμετοχές να της έχει με την ομάδα της March.Τη διετία 1986-1987 αναδείχθηκε νικητής στον 24ωρο αγώνα του Le Mans με την Porsche 962 και τo 1990, στην πρώτη, επίσημη συμμετοχή της Audi στο DTM, στέφθηκε πρωταθλητής, σημειώνοντας 6 νίκες μέσα στη χρονιά.Στην εταιρεία από το Ingolstadt θα μείνει μέχρι το 1992, ενώ, το 1996, αγωνίστηκε με την Opel με το Calibra στην τελευταία χρονιά της Class 1 και του ITC, πετυχαίνοντας διπλή νίκη στον αγώνα του Ελσίνκι. Στη Φινλανδία είχε συμπληρώσει 45 έτη, 5 μήνες και 8 ημέρες ζωής.

9Jacques Laffite

Ένα βήμα πριν τον μεγαλύτερο σε ηλικία. Ο Γάλλος πρώην πιλότος της F1 έκανε το ντεμπούτο στο DTM το 1990 σε αρκετά μεγάλη ηλικία (46 χρονών, 6 μηνών και 26 ημερών) και μάλιστα κατάφερε να δει πρώτος την καρό σημαία του τερματισμού στον αγώνα στην “Πράσινη Κόλαση”.

10Klaus Ludwig

O μεγαλύτερος σε ηλικία ever. O Klaus “King” Ludwig, ο τρις πρωταθλητής (1988, 1992, 1994), πριν 16 χρόνια στον αγώνα του Sachsering είχε ήδη συμπληρώσει το 50ο έτος της ηλικίας του. Για την ακρίβεια, ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου με τη CLK DTM, όντας 50 ετών και 10 μηνών. Το 2000 ήταν και η τελευταία χρονιά του στο DTM, αλλά όχι και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, καθώς συνέχισε να αγωνίζεται σε αγώνες αντοχής.

  • DarkV12Tdi

    Πόσο έχουν αλλάξει το τότε με το σήμερα τα όρια Ηλικιών!! πάντως δεν το ήξερα,για άλλη μία φορά παραδίδεις μαθήματα κυρ Σούλη. Το έψαξες καλά :)

  • DarkV12Tdi

    Πόσο έχουν αλλάξει το τότε με το σήμερα τα όρια Ηλικιών!! πάντως δεν το ήξερα,για άλλη μία φορά παραδίδεις μαθήματα κυρ Σούλη. Το έψαξες καλά :)

  • Mika

    Kι ο γερο κοκκορας εχει ζουμι τελικα!!!
    :p

  • manowar

    Α ρε καλιμπραρα εργαλειο διχως αυριο mannesmann steel pipes made in germany… τερας…παντα ηθελα ενα σε μαυρο χωρις Ετικέτες και ενα μεγαφωνο να φωναζω σε αυτον που το παιζει γρηγορος μπροστα,,,(κανε στην ακρη μορη αρρωστη να πουμε)

  • xtra

    δεν ειναι τυχαιο , που σχεδον ολοι οδηγουν mercedes !!!! χεχεχεχχαχαχαχ :-)
    Παππουδες !!!!