Η Ginetta συνεχίζοντας την ενεργή συμμετοχή της στους αγώνες αντοχής, αποφάσισε να κάνει το βήμα παραπάνω, καθώς ανακοίνωσε την συμμετοχή της στην LMP1 κατηγορία του WEC.

H βρετανική εταιρία θα συνεργαστεί τον επιτυχημένο σχεδιαστή Adrian Reynard για την αεροδυναμική του αγωνιστικού, έχοντας πολύ μεγάλες βλέψεις για το 2018. Πιο συγκεκριμένα σκοπεύει να κατασκευάσει 10 σασί, τα οποία θα δώσει σε ιδιώτες, παρά να τρέξει με δική της εργοστασιακή συμμετοχή.

Το νέο LMP1 αυτοκίνητο θα σχεδιαστεί στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Leeds της Αγγλίας, με την τεχνική επίβλεψη να είναι από τον Ewan Baldry. Από την άλλη, ο Reynard θα επιβλέπει την αεροδυναμική εξέλιξη του μονοθεσίου μέσω της εταιρίας του, Auto Research Center, από την Ιντιανάπολις της Αμερικής.

Η Ginetta θα επιστρέφει στο Le Mans μετά από το 2010, με την απόφαση της εταιρίας να φτιάξει ένα LMP1 αγωνιστικό να ακολουθεί την προσπάθεια της LMP3 κατηγορία το 2015, αλλά και την αποτυχία της να κατασκευάσει ένα αγωνιστικό για την LMP2 για το 2017. Τέλος, οι Βρετανοί βρίσκονται σε συζητήσεις με αρκετές εταιρία για την προμήθεια κινητήρων, συμπεριλαμβανομένου της Honda και της Mecachrome.

  • Mika

    Παρε Honda να σωθεις!!!!
    :p

  • manowar

    Μπαινουν και οι αγγλοι στο ψητο τελικα ξανα ε;;μαρεσει που ελεγα στον ντεσπεραντε οτι πλεον εφυγαν οι αγγλοι χωρις επιστροφή και τοσα χρονια,, ηταν και θα ειναι γερμανοιαπωνικο το ολο ζητημα..βαρια γιουβαρλακια φαε (αν τα χει κανει η μανα σου) βαριες κουβεντες μη λες..το 18 θα εχει πιο πολυ γουστο η lmp1 και αν υπολογισουμε την επιστροφη της αουντι ακομα καλυτερα . ????