Ο Leonardo Fioravanti για να γιορτάσει την 100στη επέτειο από την ημέρα γέννησης του Enzo Ferrari, παρουσίασε το 1998 στην έκθεση της Γενεύης το F100 concept. Για τον σχεδιασμό του πρωτότυπου, ο Fioravanti βασίστηκε σε πολλές Ferrari του παρελθόντος, αλλά κυρίως αντλεί στοιχεία από τις 365 GTB/4 Daytona και 512 BB.

Το συμπαγές σε διαστάσεις πρωτότυπο (μήκος 4.390 mm, πλάτος 1.910 mm, ύψος 1.140 mm και μεταξόνιο 2.550 mm) συνδυάζει κλασσικά στοιχεία της Ferrari με το σύγχρονο στυλ, με το μεγάλο γυάλινο πάνελ στο πίσω μέρος να αποκαλύπτει τον 3.0-λιτρο V10 κινητήρα, προερχόμενος από ένα F1 μονοθέσιο της Ferrari που συνδυάζεται με ένα ημιαυτόματο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων και αυτό από μονοθέσιο της F1.

Το εσωτερικό του είναι φουτουριστικό, με τις αλλαγές των ταχυτήτων να γίνονται με paddles πίσω από το τιμόνι, ενώ δεν διαθέτει κεντρική κονσόλα. Εντυπωσιακό και το στοιχείο των bucket καθισμάτων, με τα πόδια των επιβατών να στηρίζονται πάνω σε μεταλλικές επιφάνειες.

Δύο χρόνια μετά, στην έκθεση του Τορίνο, ο Fioravanti παρουσίασε το F100r, την roadster έκδοση του πρωτότυπου.

  • a_f_a

    καλά καναν και το ξέχασαν…
    αυτες τις μπουρδες καναν οι “οικοι” ντιζαϊν κονσεπτ και γι’αυτο μπερτονε ιταλντεζαιν κλπ έχουν κλείσει,πουληθέι ή πια σχεδιάζουν άλλα πράγματα.

  • Anestis Genk

    Ναι οκ έχει στυλ κα φινέτσα, αλλά οι petrolheads θέλουν να έχει πουτανιά.