Η Porsche έχει ξεκινήσει τις δοκιμές της νέας γενιάς της 911 στα χιόνια της Βόρειας Ευρώπης και σύμφωνα με αναφορές, η 911 και το νέο Audi R8 θα μοιράζονται τεχνολογίες. Η 911 θα διατηρήσει τον κινητήρα στο πίσω μέρος, με το R8 να παραμένει ένα κεντρομήχανο supercar, με τα δύο αυτοκίνητα να μοιράζονται την ίδια αρχιτεκτονική στο μπροστά μέρος, αλλά και το ίδιο σύστημα διεύθυνσης, μειώνοντας έτσι το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής των δύο μοντέλων.

Η νέα 911 (992) θα παρουσιαστεί μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2018 και τα μουλάρια δοκιμών που φωτογραφήθηκαν, διαθέτουν LED πίσω φωτιστικά σώματα, παρόμοια με αυτά του Mission E.

Η Porsche θέλει να διατηρήσει τον κινητήρα στο πίσω μέρος, προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει τα μικρά πίσω καθίσματα, ώστε να διαφέρει από τους αντιπάλους της. Η νέα γενιά της 911 θα αυξηθεί σε πλάτος, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, με την κίνηση να περνά είτε στους πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς.

Κίνηση θα παίρνει από turbo εξακύλινδρους κινητήρες, εκτός από τις κορυφαίες εκδόσεις (GT3, GT3 RS) οι οποίες θα συνεχίσουν να προσφέρονται με ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Επίσης για πρώτη φορά θα υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση που θα προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία 50 χλμ. Τέλος, οι τελευταίες φήμες λένε ότι προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο.