Τις Signature εκδόσεις των Q50 και QX80 παρουσιάζει η Infiniti στην έκθεση του Σικάγο. Το Q50 Signature Edition προσφέρεται αποκλειστικά με τον 3,0-λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα απόδοσης 300 ίππων, φορά ζάντες 17″ και στο εσωτερικό συναντάμε σύστημα πλοήγησης με φωνητικές εντολές, ηλιοροφή και δερμάτινες επενδύσεις.


Το Infiniti QX80 Signature Edition φέρει ζάντες 22″, χρωμιομένα καλύμματα καθρεπτών, δερμάτινες επενδύσεις όπως και τα συστήματα Backup Collision Intervention, Blind Spot Warning, Intelligent Cruise Control, Forward Emergency Braking με Pedestrian Detection, Predictive Forward Collision Warning, Blind Spot Intervention και Lane Departure Prevention. Κίνηση παίρνει από τον V8 5,6-λίτρων κινητήρα απόδοσης 400 ίππων με την κίνηση να περνά στους δύο, ή σε όλους τους τροχούς.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Nα ρωτησω γιατι τα infiniti δεν ερχονται στην Ελληνικη αγορα? στην ζωη μου εχω δει 3 ολα και ολα! Και οταν λενε θυγατρικη τι εννοουμε? Δηλαδη τι σχεση εχει η Toyota με την Lexus, η Honda με την Acura και η Νissan με την infiniti?

  • Γιώργος Εμπέρ

    Nα ρωτησω γιατι τα infiniti δεν ερχονται στην Ελληνικη αγορα? στην ζωη μου εχω δει 3 ολα και ολα! Και οταν λενε θυγατρικη τι εννοουμε? Δηλαδη τι σχεση εχει η Toyota με την Lexus, η Honda με την Acura και η Νissan με την infiniti?

    • SAMURAI-66

      Θυγατρικες ειναι για της μεγαλες εταιρειες το πολυτελες παρακλαδι που εχουν φτιαξει με σκοπο να μπουν στην συγκεκριμενη αγορα,στα μεγαλα σαλονια και τους οικονομικα ευπορους….κατι σαν τα παιδια τους να πουμε που τα φροντιζουν με ιδιαιτερη φροντιδα για να ξεχωριζουν απο τους γυρω τους.
      Οπως τα αναφερεις με σειρα αυτο εκαναν οι 3 γιαπωνεζικες φιρμες με χαρακτηριστικα υψηλοτερου επιπεδου και προσοχη στην λεπτομερεια για τα μοντελα τους σε σχεση με τα καθημερινα που βλεπεις στον δρομο αλλαζοντας παραλληλα και το ονομα για να εχουν υψηλο ιματζ διαθετοντας και μοναδικες με το λογοτυπο τους αντιπροσωπειες παροχης υψηλων υπηρεσιων.
      Για την δε infiniti ειχε ανοιξει αντιπροσωπεια στην ελλαδα μονο που μεσα στην κριση και λογω του οτι δεν διαθετει κατω των δυο λιτρων μοντελα ουσιαστικα ηταν τελειωμενη στην χωρα μας με αποτελεσμα να κλεισει τα εδω γραφεια της.
      ………http://www.cretadrive.gr/news/infiniti-hellas-service/

    • Γιώργος Εμπέρ

      Γιατι ομως δεν χρησιμοποιουν το ονομα της εταιριας αλλα αλλο? Γιατι lexus και οχι Toyota? Γιατι Lexus LFA? Δηλαδη εκανε ολο το αμαξι η Toyota και μπηκε σημα Lexus?

    • panos

      καλως ηρθες φιλε στον κοσμο των δηθεν αξιων, επισης αν
      δεν το ξερεις το infiniti qx30 στην ουσια ειναι ενα mercedes
      gla με αλλο περιτυλιγμα, κ αναποδα το νεο pick up της
      mercedes ειναι στην ουσια navara..

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ελπιζω να μην κοπει και το Mercedes στα δυο. Δηλαδη οσο και japan να ειμαι αυτο το πραγμα ειναι για γελεια. FAIL απλα

    • SAMURAI-66

      Οπως σου ανεφερα πιο πανω σκοπος ηταν να προσφερουν το διαφορετικο ξεχωριστο μοναδικο και με αξια υψηλοτερη σαν προιον και αυτος ειναι ο λογος που το επραξαν.
      Το τμημα εξελιξης ειναι το ιδιο οπως και οι μοναδες η μεθοδο στην γραμμη παραγωγης ειναι ομως με διαφορετικα υλικα και σαφως πιο ακριβα οπως οι ξυλινες επενδυσεις επι παραδειγματι που εχει αναλαβει την παραγωγικη διαδικασια τους η yamaha με ειδικη τεχνολογια κοπης λειζερ.
      Να θυμισω πως η yamaha ειναι ο μεγαλυτερος κατασκευαστης μουσικων οργανων του πλανητη οπως και ηγετης στα πιανα,τεχνολογια που ακριβως σε ιδια μορφη χρησιμοποιει και στης ξυλινες επενδυσεις που παραδιδει στην lexus.
      Υπαρχει βεβαια και η μοναδα παραγωγης του lfa που ειναι μοναδικη σε μορφες τεχνικης αξεπεραστες εκει ακριβως που βγαινει χειροποιητα…οπως ακριβως και παλιοτερα το super cars lfa…και το υδρογονοκινητο mirai.
      Αυτο δεν κανει ομως την toyota σε καμια περιπτωση να μην εχει της δικες της λιμουζινες οπως τα camry-crown-avalon και century με το τελευταιο μαλιστα να ειναι αξια στην ιαπωνια ιδια με την βρετανικη rolls royce και χειροποιητο 100%.
      Το ονομα στην αγορα κανει συνηθως την διαφορα και ετσι συμβαινει και σε αλλους κατασκευαστες ακριβως.
      Και βεβαια αυτο ακριβως κανει η hyundai με την genesis σαν διαφορετικο brand και φυσικα η vw γνωστη βασιλισσα της φωτοτυπιας με audi porsche lamborghini bugatti φορωντας τους διαφορετικο σημα για να δειχνει αλλαγμενη αξια υψηλοτερη και να τα μοσχοπουλαει μονο που ειναι 100% vw μεχρι την τελευταια βιδα…ισως ιδιες και με skoda-seat μαλιστα…και φυσικα σε πολλαπλασιο βαθμο απο της toyota-lexus που τα οχηματα της εχουν 1+1 σημα και οχι 4-8 η 12 που τα πλασαρουν οι του group σαν διαφορετικα και καλα.

  • Γιώργος Εμπέρ

    Nα ρωτησω γιατι τα infiniti δεν ερχονται στην Ελληνικη αγορα? στην ζωη μου εχω δει 3 ολα και ολα! Και οταν λενε θυγατρικη τι εννοουμε? Δηλαδη τι σχεση εχει η Toyota με την Lexus, η Honda με την Acura και η Νissan με την infiniti?

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Κουκλί το Q50, κυριλέ αλλά λίγο μέτριο το QX80.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Η αληθεια ειναι πως και εμενα μου αρεσει σαν σενταν. Αν το εβλεπα απο την Nissan σε σπορ εκδοχη θα μου αρεσε ακομα περισσοτερο!

  • Mika

    To Q80 ειναι πραγματικα κακασχημο απο μπροστα