Η Toyota διαφημίζει το C-HR μέσω Street Fighter II

Σχετικά άρθρα

Αν διανύεις την τρίτη δεκαετίας της ζωής σου δεν γίνεται να μην έχεις παίξει στα παιδικά σου χρόνια το Street Fighter ΙΙ. Πρέπει να έχεις ξοδέψει πολλές ώρες, και αρκετό από το χαρτζιλίκι σου, στα ουφάδικα, παίζοντας Street Fighter και η Toyota αποφάσισε να διαφημίσει το C-HR στην αγορά της Ιαπωνίας μέσω του διάσημου παιχνιδιού.

Η κουλτούρα των Ιαπώνων έχει σε ιδιαίτερη εκτίμηση τα καρτούν, τα κόμικς και τα παιχνίδια και δεν είναι η πρώτη φορά που η Toyota επιλέγει την προώθηση ενός μοντέλου της με αυτόν τον τρόπο.

Όπως μπορείς να καταλάβεις, το C-HR καταφέρνει στο τέλος να νικήσει τον M. Bison, με τους υπόλοιπος μαχητές να πανηγυρίζουν μαζί του.

https://youtu.be/exDTaMMXgqo

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Toyota ανακαλεί 211.000 Prius

Η Toyota προχωρά στην ανάκληση 211.000 Prius και Prius Prime, παγκοσμίως, παραγωγής 2023 και 2024, επειδή οι πίσω πόρτες ενδέχεται να ανοίξουν απροσδόκητα. Το Prius...

Να τι συμβαίνει σε έναν κινητήρα εάν του βάλεις πολύ παραπάνω λάδι

Όλοι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης απαιτούν λάδι για να λειτουργούν, αλλά τι γίνεται εάν βάλεις παραπάνω λάδι από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής; Μερικά...