Αν διανύεις την τρίτη δεκαετίας της ζωής σου δεν γίνεται να μην έχεις παίξει στα παιδικά σου χρόνια το Street Fighter ΙΙ. Πρέπει να έχεις ξοδέψει πολλές ώρες, και αρκετό από το χαρτζιλίκι σου, στα ουφάδικα, παίζοντας Street Fighter και η Toyota αποφάσισε να διαφημίσει το C-HR στην αγορά της Ιαπωνίας μέσω του διάσημου παιχνιδιού.

Η κουλτούρα των Ιαπώνων έχει σε ιδιαίτερη εκτίμηση τα καρτούν, τα κόμικς και τα παιχνίδια και δεν είναι η πρώτη φορά που η Toyota επιλέγει την προώθηση ενός μοντέλου της με αυτόν τον τρόπο.

Όπως μπορείς να καταλάβεις, το C-HR καταφέρνει στο τέλος να νικήσει τον M. Bison, με τους υπόλοιπος μαχητές να πανηγυρίζουν μαζί του.