Ολοκληρώθηκε χθες το πρώτο, επίσημο τεστ δοκιμών για το φετινό πρωτάθλημα του DTM, με τις Audi, BMW και Mercedes να συλλέγουν πολύτιμες πληροφορίες από τα χιλιόμετρα που κάλυψαν οι οδηγοί τους στην πορτογαλική πίστα του Portimao. Oι τρεις γερμανικές εταιρείες προετοιμάζονται για τους νέους κανονισμούς που θα διέπουν το πρωτάθλημα από φέτος και στο τριήμερο αυτό τεστ δοκιμών, χρησιμοποίησαν, για τελευταία φορά, τα “υβρίδια” των M4 DTM, RS 5 DTM και C 63 AMG, δηλαδή, αυτά που αγωνίστηκαν πέρσι με τα νέα στοιχεία του 2017.

Για την πρωταθλήτρια Audi, οι Μattias Ekström, Jamie Green και οι νεοφερμένοι, Loic Duval και Rene Rast οδήγησαν για λογαριασμό της, με τον Σουηδό πρωταθλητή του 2004 και 2007 να δηλώνει την Τρίτη και αφού ολοκλήρωσε τις προσπάθειες του:

Συμπληρώσαμε αρκετούς γύρους και βγάλαμε χρήσιμα συμπεράσματα. “Κάψαμε” πολύ λάστιχο διότι τα νέα ελαστικά είναι πιο μαλακά και ζεσταίνονται πιο γρήγορα. Ανυπομονώ μέχρι τον εναρκτήριο αγώνα του Hockenheim, με τα 18 αυτοκίνητα να αφήνουν πολλή γόμα πίσω τους!

Την Τετάρτη, οι rookies Duval και Rast πήραν γεύση από το RS 5 DTM, o Γάλλος πρώην οδηγός του WEC δούλεψε πάνω σε συνθήκες πραγματικού αγώνα και qualifying, ενώ μαζί με τον Rast, οδηγούσε για πρώτη φορά το “υβρίδιο” του RS 5 DTM.

O Jamie Green πήρε τη σκυτάλη χθες, επικεντρώνοντας τις προσπάθειες του στη συμπεριφορά των νέων ελαστικών. Ο ίδιος, αφού πέρασε σχεδόν όλη τη μέρα στο αυτοκίνητο, δήλωσε ενθουσιασμένος με το αυτοκίνητο και η ομάδα του έχει ήδη κάνει σημαντική πρόοδο.

Στο στρατόπεδο της Mercedes, το νέο μεταγραφικό απόκτημα, ο Edoardo Mortara, o Gary Paffett κι ο Paul di Resta οδήγησαν αυτό το τριήμερο. Ο Paffett συμπλήρωσε 159 γύρους την Τρίτη, ο di Resta οδήγησε για 143 και τέλος, ο δεύτερος του περσινού πρωταθλήματος Mortara κάλυψε απόσταση 136 γύρων.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν οι δηλώσεις του πρωταθλητή του 2010 di Resta για τα νέα αυτοκίνητα και μας προϊδέασε για αυτά, μέσω των “αποκαλύψεών” του:

Από τις μεγαλύτερες, διακριτές διαφορές ανάμεσα στο 2016 και 2017, θα είναι στην πίσω πτέρυγα και στο DRS. Αυτό θα αποτελείται από δύο πτερύγια, ένα στενό και ένα φαρδύ και κατά την ενεργοποίηση του συστήματος στον αγώνα, θα ανοίγει το πιο στενό.

Περιμένουμε την ιπποδύναμη να αυξηθεί κατά περίπου 80 ίππους (σ.σ. περίπου 550-560 ίππους θα έχουν), ενώ με τα νέα ελαστικά, θα είναι γρηγορότερα. Επίσης, καταργούνται από φέτος οι κουβέρτες που τα ζεσταίνουν και πιστεύουμε ότι θα έχουμε έτσι περισσότερη δράση στην πίστα, ιδίως μετά την είσοδο για pit stop, όταν θα υπάρχουν στην πίστα αυτοκίνητα με νέα, κρύα ελαστικά και αυτά με τα ήδη ζεστά, αλλά ταλαιπωρημένα.

Τα νέα ελαστικά της Hankook είναι η σημαντικότερη αλλαγή φέτος και σίγουρα θα αλλάξει την εικόνα των δοκιμαστικών και του αγώνα.  Το αποτέλεσμα είναι ο κύριος στόχος μας, αλλά να μην ξεχνάμε και το θέαμα που θα πρέπει να προσφέρουμε στους θεατές.

Τέλος. για την ΒMW οδήγησαν ο δις πρωταθλητής Marco Wittmann (Πέμπτη) και ο Βραζιλιάνος Augusto Farfus (Τρίτη και Τετάρτη), δουλεύοντας πάνω, κυρίως, στα νέα ελαστικά και στη συλλογή δεδομένων.

Το επόμενο τεστ δοκιμών θα πραγματοποιηθεί από τις 14 έως τις 17 Μαρτίου στην ιταλική πίστα της Vallelunga.