Η 348 σηματοδότησε την αυγή μιας νέας μεταβατικής εποχής για την Ferrari, που ξεκίνησε αρχές του ’90 και ολοκληρώθηκε μια δεκαετία αργότερα με την 360 Modena και κατά πολλούς χωρίζει τις κλασσικές από τις μοντέρνες Ferrari. Η κυριότερη αλλαγή που έφερε ήταν το monocoque πλαίσιο, από σωληνωτό που ήταν στα πρωθύστερα μοντέλα της Ferrari. Το υποπλαίσιο ωστόσο παρέμεινε σωληνωτό. Σημαντική ήταν και η αλλαγή θέσης του κινητήρα και του κιβωτίου, μιας και στις προηγούμενες μικρές Ferrari, το μοτέρ ήταν εγκάρσια τοποθετημένο και το κιβώτιο ταχυτήτων στον διαμήκη άξονα. Στην 348TB, οι θέσεις αντιστράφηκαν και πλέον ο κινητήρας ήταν τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα και το κιβώτιο κατά τον εγκάρσιο.


Η συγκεκριμένη που βλέπεις ξεκίνησε την “ζωή” της ως μια 348 TB, αλλά η ιαπωνική εταιρία Iding-Power, που ειδικεύεται σε μετατροπές αυτοκινήτων της ιταλικής εταιρίας, της έδωσε αγωνιστικά γονίδια. Εξ ού και το αρκτικόλεξο LM, δίπλα από το όνομα, με το αυτοκίνητο να διαθέτει νέο εμπρός προφυλακτήρα, όλα τα τζάμια έχουν αντικατασταθεί με ακρυλικά, πίσω υπάρχει μια τεραστίων διαστάσεων carbon αεροτομή, ενώ πατάει σε ζάντες από μαγνήσιο. Στο εσωτερικό υπάρχουν, φυσικά, custom bucket καθίσματα, carbon τιμόνι, ζώνες 6 σημείων, full roll-cage και νέο πίνακα οργάνων.

Μηχανικά, ο 3,4-λίτρων V8 κινητήρας αντικαταστάθηκε από έναν 3,7-λίτρων V8, ο οποίος αποδίδει 420 άλογα, και συνδυάζεται με το αυθεντικό 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Το αυτοκίνητο βρίσκεται προς πώληση από την αντιπροσωπεία Bingosports, η οποία δεν αναφέρει την τιμή που θέλει για να αλλάξει το αυτοκίνητο χέρια.

  • MIchael K

    Τι κουκλι Θεε μου…