Η Skoda μετά την ανανέωση της Octavia, του Rapid και του Citigo, ολοκληρώνει το φρεσκάρισμα της γκάμας της για την έκθεση της Γενεύης, με την τοποθέτηση του 1.000άρη TSI κινητήρα και στο Fabia.


Ο 1-λίτρου turbo τρικύλινδρο κινητήρας βενζίνης αντικαθιστά τον παλιό 1.200άρη, και προσφέρεται σε δύο αποδόσεις: 95 και 110 ίππων, με την ροπή να φτάνει τα 160 και 200 Nm αντίστοιχα. Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με ένα 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με ένα 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG. Το Fabia αποκτά πλέον καλύτερες επιδόσεις, ενώ βελτιωμένη είναι η κατανάλωση του, και οι εκπομπές ρύπων.

Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα διακοσμητικά, νέες ταπετσαρίες και στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε δύο USB θύρες στα πίσω καθίσματα, και WLAN hotspot. Ακόμα προαιρετικά θα διατίθεται με το Skoda Connect Services, που περιλαμβάνει το Infotainment Online και Care Connect, και θα μπορείς να ενημερώνεσαι σε απευθείας σύνδεση με πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφοριακή συμφόρηση, τους διαθέσιμους χώρους στάθμευσης, τα πρατήρια βενζίνης, τις ειδήσεις, τον καιρό, να κάνεις κλήση έκτακτης ανάγκης κλπ. Επίσης θα μπορείς να μάθεις από μακριά αν έχει αφήσει ανοιχτά τα παράθυρα, τις πόρτες και την οροφή, καθώς και την στάθμη του καυσίμου, όλα μέσω της εφαρμογής Skoda Connect. Τέλος, ανάλογα την έκδοση, το Skoda Fabia θα μπορεί να εφοδιαστεί με το ηλεκτρονικό διαφορικό XDS+.

  • βλεπω κοντερ με 240!!!! η πιο γρηγορη εκδοση της FABIA αυτην τη στιγμη ποια ειναι ?????

    • thodoris91

      Αυτή με τα 110ps λογικα…

    • Γιώργος Βαρδου

      και το octavia mk1 1.6 μας στα 240 τερματιζει το ταχυμετρο

    • Ναι αλλα εχει και έκδοση RS…..

  • Mika

    Σαν να βλεπεις το ταμπλω του νεου Ibiza, να παρει…

  • Anestis Genk

    Αν έχει κανείς ηλεκτρονικό διαφορικό να μας πει αν όταν ζοριστεί σε κλειστό στροφιλίκι, ξεσκίζει τα φρένα.

    • Spider

      Δεν γίνεται ακριβώς έτσι. Στο golf το xds λειτουργεί πολύ ομαλά. Μπορεί να μην λειτουργεί όπως ένα κανονικό μπλοκέ,αλλά δεν ξεσκίζει και τα φρένα. Είναι βέβαια και θέμα οδήγησης.
      Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε τα Fabia 1.2tsi του ενιαίου πρωταθλήματος, τί ρυθμίσεις θα έχουν και αν έχουν πειράξει ή όχι το xds..

    • Anestis Genk

      Στην πίστα λόγω σκληρών αναρτήσεων, καλής ασφάλτου και καλών ελαστικών μερικές φορές δεν χρειάζεται καν LSD. Αν συμμετέχουν σε τπτ αναβάσεις θα δούμε τι παίζει.