Λατρεύουμε τις δημιουργίες της Lamborghini και ένας λόγος που τρέφουμε τέτοιο έρωτα για τα ιταλικά supercars, έγκειται στο γεγονός πως αυτά εφοδιάζονται με ατμοσφαιρικούς κινητήρες, με τις εξατμίσεις τους να ουρλιάζουν. Στο μέλλον όμως, τα παραπάνω θα αποτελούν απλώς ανάμνηση, μιας και η εποχή της ηλεκτροκίνησης απλώνει τα πλοκάμια της και στη Lamborghini.

Από τη Γενεύη όπου βρέθηκε ο Διευθύνων Σύμβουλος της, Stefano Domenicali (δες το video εδώ στο 1:06 να κοιτά την McLaren 720S και να μας ζητά συγνώμη επειδή πέρασε μπροστά από την κάμερα), δήλωσε πως η Lamborghini είναι ανοικτή στο να βγάλει στο μέλλον αμιγώς ηλεκτρικά supercars, μιας και η μητρική της εταιρία, το VW Group, θέλει να εστιάσει στην παραγωγή οχημάτων μηδενικών εκπομπών, μια τάση που θα μπορούσε να επεκταθεί και στις κορυφαίες μάρκες του ομίλου, σαν την Lamborghini.

Η ηλεκτροκίνηση είναι μια περιοχή με μεγάλη προσοχή για εμάς, αλλά εγώ δεν περιμένω πως κάτι τέτοιο θα συμβεί σε σύντομο χρονικό διάστημα. Και όταν λέω σύντομο εννοώ τουλάχιστον μέχρι το 2025.

Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και θα πρέπει να διατηρήσουμε τα χαρακτηριστικά ενός supercar από άποψη χειρισμού, βάρους και απόδοσης, ακόμη και αν αυτό παίρνει ενέργεια από ηλεκτροκινητήρες, ενώ ταυτόχρονα θα πρέπει να λάβουμε υπόψη το κόστος και τις απαιτούμενες επενδύσεις.

είπε ο 54-χρονος Ιταλός.

Η Lamborghini από το 2020 θα προσφέρει την Urus -που θα παρουσιαστεί προς τα τέλη του τρέχοντος έτους και θα ξεκινήσει τις παραδόσεις της από το 2ο εξάμηνο του 2018– και με plug-in υβριδικό κινητήρα και πλέον πρέπει όλοι μας να καταλάβουμε πως αργά η γρήγορα, μπαίνουμε στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Και δεν είναι μόνο η Lamborghini που εξετάζει ηλεκτρικά supercars, μιας και ο CEO της Audi, Rupert Stradler, δήλωσε και αυτός από τη Γενεύη πως η Audi εξετάζει είτε ένα ηλεκτρικό είτε ένα υβριδικό hypercar, που θα μπορούσε να βγει στην αγορά μέχρι το τέλος της δεκαετίας.

Ο Domenicali αναφέρθηκε και στις πωλήσεις των supercars παγκοσμίως, λέγοντας πως παρά την οικονομική κρίση, η αγορά των supercars παρουσιάζει μια σταθερή ανάκαμψη. Συμπλήρωσε πως φέτος αναμένει αύξηση στις πωλήσεις της Lamborghini σε μονοψήφιο ποσοστό σε σχέση με τις 3.457 πωλήσεις που έκανε το 2016. Θέτει ανώτατο όριο τις 3.800 πωλήσεις Aventador και Huracan ετησίως, ώστε να διασφαλιστεί η αποκλειστικότητα της μάρκας, ενώ οι πωλήσεις της Urus θα μπορούσαν να διπλασιάσουν τον συνολικό όγκο παραγωγής, μιας και η ιταλική εταιρία αναμένει η ζήτηση για το SUV της να είναι ιδιαίτερα αυξημένο, που θα μεταφράζεται σε 3.500 πωλήσεις ετησίως.

  • Anestis Genk

    Στο μουσείο έχει κάτι V12 on display, μετά τι θα έχει; τις φραπεδιέρες;

  • Renesis1

    Έπεσε και αυτό το κάστρο.. Σειρά θα πάρει και η Ferrari, με τα SUV..

    • Mika

      Eγω το θεωρω βεβαιο, οταν δει την επιτυχια που πιθανον θα εχει η URUS!

  • εμενα προσωπικα δεν θα με χαλουσε στο μελλον ενα V12 bi-turbo plug in μοτερ σε μια νεα aventador !!!! :-D