Πριν λίγες μέρες διαβάσαμε για τη συμφωνία της VW με την Tata σχετικά με την από κοινού εξέλιξη οικονομικών μοντέλων με σκοπό αυτά να διατεθούν στην ινδική αγορά, η οποία ήρθε με τη μορφή μνημονίου κατανόησης και περιλαμβάνει και την Skoda. Σύμφωνα με ένα νέο δελτίο τύπου της εταιρίας, τα πρώτα αποτελέσματα – τουτέστιν αυτοκίνητα – αυτής της συμφωνίας αναμένεται να κυκλοφορήσουν το 2018 και η παραγωγή τους να συνεχίζει και το 2019.
Πόσο “οικονομικά” θα είναι βέβαια αυτά τα οικονομικά μοντέλα; Ακριβώς δεν γνωρίζουμε ακόμα, αλλά αν σκεφτούμε πως η Skoda αποτελεί τιμολογιακά τη “βάση” του γκρουπ τότε μπορούμε να πούμε με ασφάλεια πως οι τιμές τους θα είναι ακόμα πιο κάτω. Αξίζει να αναφερθεί πως η VW έχει συνάψει παρόμοιες συμφωνίες και στην Κίνα με τις FAW και JAC για την δημιουργία ενός φθηνού brand για να καλύψουν την τοπική αγορά με παρόμοια οικονομικά αυτοκίνητα. Φήμες θέλουν αυτά να τιμολογούνται από 8.000 ευρώ ως 11.000 ευρώ, ποσό σίγουρα χαμηλό αν πιστέψουμε πως η γκάμα θα αποτελείται(;) από ένα μεσαίο SUV, ένα sedan και και ένα hatch.
Η VW όμως δεν περιορίστηκε σε αυτές τις πληροφορίες, αλλά προχώρησε και σε άλλες αποκαλύψεις σχετικά με την “πράσινη” στρατηγική της. Πιο συγκεκριμένα, στην προσπάθεια της να διορθώσει το πληγωμένο image της από το Dieselgate, σχεδιάζει πολύ επιθετικά βήματα στον τομέα των ηλεκτρικών οχημάτων. Περισσότερα από 10 ηλεκτρικά μοντέλα αναμένονται φέτος και το 2018, ενώ η ηλεκτρική γκάμα του γκρουπ ως το 2025 θα μετρά 30 οχήματα. Γενικά για φέτος είναι προγραμματισμένη η παρουσίαση περισσότερων από 60 μοντέλων.
Όμως η προσπάθεια της εταιρίας να αποτινάξει από πάνω της τις παρενέργειες του Dieselgate δεν επικεντρώνεται μόνο στα ηλεκτρικά οχήματα. Στην προσπάθεια της να ενισχύσει το οικολογικό της προφίλ η VW θα ξεκινήσει από τον Ιούνιο την εγκατάσταση ενός φίλτρου σωματιδίων ως μέρος του βασικού εξοπλισμού στον 1.4 TSI του Tiguan και στον 2,0 TFSI του A5. Το εν λόγω φίλτρο θα μειώνει τις εκπομπές σωματιδίων ως και 90%.